بازدید 2275

بهره‌برداری فاز نخست خط پنج BRT تا مهر

کد خبر: ۲۴۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۹ 08 June 2012
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: فاز نخست، خط 5 اتوبوس های تندرو حدفاصل پایانه علم و صنعت تا میدان آرژانتین تا قبل از شروع سال تحصیلی به بهره برداری می رسد.

به گزارش ايسنا، پیمان سنندجی در جلسه ای که در راستای هماهنگی بیشتر بین واحدهای تابعه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برگزار شد، با ارایه گزارشی از عملکرد این شرکت، اظهار کرد: سامانه اتوبوس‌های تندرو با داشتن یک هفتم کل اتوبوس‌های موجود بیش از یک سوم مسافران تهران را جابجا می‌کند.

وی همچنین تصریح کرد: استقرار اکیپ‌های امدادخودرو برای اتوبوس‌ها، براساس نیاز تعمیراتی مناطق سازماندهی و استقرار جدید داشته‌اند و حداکثر زمان رسیدن اکیپ تعمیراتی به حدود 20 دقیقه کاهش یافته است.

وی افزود: بزودی تعداد زیادی موتورسیکلت امداد خودرو جهت کمک به راه اندازی اتوبوس های نیازمند تعمیر وارد ناوگان امداد خودروی این شرکت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیا اینکه اقدامات گسترده ای در زمینه آموزش رانندگان، نظارت و کنترل دقیق تر بر عملکرد ناوگان صورت گرفته است، گفت: با تحقق این اقدامات، حداقل 20 درصد از تصادفات شرکت واحد نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

سنندجی در ادامه گفت: با استقرار عوامل بازرسی تخلفات اتوبوس‌ها در خطوط تندرو به ویژه خط تجریش راه آهن که دارای شیب مثبت است کنترل خواهد شد .

وی همچنین در مورد ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان اظهار کزد: اتوبوس‌های جدید دوکابین خارجی که در سال جاری توسط شهرداری خریداری و وارد ناوگان می شود، دارای در ورود و خروج در دو سمت هستند و قابلیت استفاده در کلیه خطوط را دارند.

وی در ادامه در مورد طرح زمانبندی حرکت اتوبوس ها و مشخص شدن زمان رسیدن آنها به ایستگاه ها خاطرنشان کرد: سیستم زمان بندی در دو منطقه جنوبی اجرایی شده و تا پایان تابستان در سایر مناطق نیز اجرایی خواهد شد .

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه تاکید کرد: طرح تعویض مینی بوس های فرسوده نیز نیازمند تسریع و مساعدت است تا با روند سریعتر ورود ناوگان جدید بتوان نسبت به نوسازی بیش از هزار دستگاه مینی بوس فرسوده اقدام کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها