بازدید 12864
یک نماینده اصولگرای مجلس نهم؛

مسئولان مواظب حرف زدنشان باشند!

این مسائل حتی اگر در بسیاری از کشور‌ها هم عادی باشد برای ما عادی نیست و مسئولان باید نسبت به اظهار نظرات خود مراقب باشند تا حساسیت ایجاد نکند و هم تدبیری برای مقابله با این مسائل بیندیشند.
کد خبر: ۲۴۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۶ 07 June 2012
بزرگترین و نگران‌کننده‌ترین موضوع برای هر فردی که ذره‌ای احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت کشورش دارد، حفظ آرامش و امنیت مردم در جامعه است.

به گزارش «تابناک»، ناصر سودانی ضمن بیان این مطلب گفت: آرامش مردم در جامعه به معنای زندگی سالم و خالی از دغدغه‌هایی است که امنیت روانی جامعه را تهدید می‌کند. اکنون می‌بینیم برخی مسئولان نسبت به مسائلی که در جامعه اتفاق می‌افتد، یا رسانه‌ها را مقصر می‌دانند که این خبر را بازتاب داده‌اند یا از این اخبار با عنوان موضوعات عادی نام می‌برند.

بنا بر این گزارش، این نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که اسلامی است و در اسلام در همه امور ما در صدر قرار دارد، خاطرنشان کرد: پس این مسائل حتی اگر در خیلی از کشور‌ها هم عادی باشد، برای ما عادی نیست و مسئولان باید نسبت به اظهار نظرات خود مراقب باشند تا حساسیت ایجاد نکند و هم تدبیری برای مقابله با این مسائل بیندیشند.


این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه افزود: البته این ‌که مسئولان باید امنیت جامعه را تأمین کند، بحثی است که همه به آن آگاهیم، ولی در این میان، مردم نیز باید از بی‌تفاوتی بیرون شوند. عده‌ای از مردم همین که زندگی عادی داشته باشند، برایشان کافی است و به مسائلی که در پیرامونشان می‌گذرد، بی‌تفاوتند؛ در حالی که من بر این باورم انسان‌ها باید نسبت به حقوق هم دغدغه داشته باشند.

سودانی در ادامه اظهار داشت: اگر امروز بحث اسید پاشی و تجاوز را در رسانه‌ها می‌خوانیم به سبب عقده‌های روانی است که ایجاد شده اما درمان نشده است. باید محیط جامعه را طوری نگاه داریم که امکان درمان و شناختن این عقده‌ها باشد تا منجر به چنین فجایعی نشود.

وی با اشاره به قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: هدفمندی یارانه به ما آموخته است تا صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف را مد نظر قرار دهیم که این به‌ خودی خود، دستاورد بزرگی است و هم این نسل و هم نسل آینده از فواید آن بهره‌مند خواهند شد. توسعه سرمایه‌گذاری و درآمد مالی مملکت، باید به سمتی حرکت کند که جامعه کارگری کشور، دست‌کم دغدغه زندگی نداشته باشد؛ گویا، حمایت از سرمایه ملی و اقتصاد عزم همگان را می‌طلبد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی