بازدید 8545

آيت‌الله صافي: گرانی مردم را آزار می‌دهد

وي يادآور شد: وضع بد اخلاقی، بی‌عفتی‌ها و بدحجابی‌ها مردم متدین را ناراحت کرده است و در کنار این موضوع، گرانی و اقتصاد ناسالم مردم را آزار می‌دهد.
کد خبر: ۲۴۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۶ 07 June 2012
آيت‌الله العظمي صافي گلپايگاني با بیان اینکه حوزه هرگز تعطيل نمي‌شود و خدمات حوزه در ايام تعطيل بيشتر از ايام تحصيل است، گفت: امروز اميد مردم به علما و روحانيت است.

به گزارش ایسنا اين مرجع تقليد طي سخناني در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با بیان اینکه مردم از ما توقع دارند كه وضع بد اخلاقي و اقتصادي را به مسئولان تذكر دهيم، تصريح کرد: تحصيلات حوزوي، تعطيل‌بردار نيست زيرا جهل‌زدايي مقتضاي فطرت بشر است و تعطيلي جهل‌زدايي خلاف اين فطرت است.

وی ادامه داد: بايد انسان همواره در مقام ارتقاي سطح علم و معرفت خود باشد. به همين جهت است كه ما تعطيلي نداريم؛ خصوصا در اين شرايط و اوضاع و با اين وظايف بزرگي كه به عهده علما و كساني است كه ملبس به اين لباس هستند.

صافی گلپايگاني افزود: شما اين همه شبهات و فِرَق مختلفي را كه تبليغ مي‌كنند، ملاحظه كنيد. بايد همه اينها را جواب داد. بايد جلوي اين ضلالت‌ها و اضلال‌ها ايستاد و مردم را حفظ كرد.

اين مرجع تقليد خاطرنشان كرد: روايات در فضيلت علمايي كه در آخرالزمان دين مردم را حفظ مي‌كنند بسيار زياد است. مثلا داريم كه اگر چنين علمايي نباشند تا دين مردم را حفظ كنند و به شبهات پاسخ دهند، همه مردم از دين خداوند خارج مي‌شوند. ما در چنين شرايطي هستيم و علي الدوام هم اين‌گونه است.

وي يادآور شد: وضع بد اخلاقی، بی‌عفتی‌ها و بدحجابی‌ها مردم متدین را ناراحت کرده است و در کنار این موضوع، گرانی و اقتصاد ناسالم مردم را آزار می‌دهد.

صافي گلپايگاني در پایان گفت: مردم ما انسان‌هایي شریف و وفادار به اسلام و آرمان‌های ارزشی انقلاب هستند؛ لذا مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و برای رضای خدا به دادشان برسند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی