بازدید 24142
چشم‌روشني دستگاه ديپلماسي؛

اخراج سرپرست مدارس ايراني از کويت

وي در حالي سه‌شنبه گذشته از اين کشور بيرون رانده شد که بر خلاف رفتارهاي ديپلماتيک، وي که داراي گذرنامه و مدارک ديپلمات بود، در محاصره شديد مأموران امنيتي کويت تا فرودگاه آورده و از آنجا به سمت ايران پروازانده شد!
کد خبر: ۲۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۴ 11 November 2008
دولت كويت پس از مدت‌ها کش و قوس، سرپرست مدارس ايراني را از اين كشور بيرون كرد تا آمار ايراني‌هاي اخراج شده توسط کويت به شدت بالا برود.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، اين ديپلمات که سازمان امنيتي کويت، وي را عنصر نامطلوب خوانده بود، در حالي سه‌شنبه گذشته از اين کشور بيرون رانده شد که بر خلاف رفتارهاي ديپلماتيک، وي که داراي گذرنامه و مدارک ديپلمات بود، در محاصره شديد مأموران امنيتي کويت تا فرودگاه آورده و از آنجا به سمت ايران پروازانده شد!

گفتني است، فعاليت مدارس ايراني در کويت که سابقه‌اي چهل ساله دارد، با حضور اين شخص پيشرفت چشمگيري يافته بود که حتي زمزمه‌هايي مبني بر راه‌اندازي شعب دانشگاهي ايران در کويت نيز به گوش مي‌رسيد و همين امر به نظر يکي از دلايل اخراج وي بوده است.

همچنين با نارضايتي کويتي‌ها از فعاليت‌هاي شيعيان در اين کشور، از چندي پيش مقامات کويتي اقدام به بيرون كردن بسياري از اصحاب رسانه و روحانيون و مبلغان مذهبي از اين کشور کرده‌اند. اين در حالي است که تاکنون واکنشي از سوي وزارت خارجه نسبت به اين اخراج ديده نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۰
در مورد كدام اهانت به مردم ما در كشورهاي همجوار (عربي) واكنشي نشان داده شده است كه اين يكي جا مانده
از کویت هستم، بر اساس اطلاع، وی مدیر مدارس ایرانی در کویت بوده که نمی توان به آن عنوان دیپلمات داد از سوی دیگر گفته شده وی با اتمام ماموریت خود مواجه و به کشور برگشته است و هم چنین گفته می شود مامور جدید به زودی اعزام می شود.
دولت كويت يكي از كشورهايي است كه به شدت به بيماري خودبزرگ بيني دچار است. اين را بنده با سابقه سالها زندگي در آنجا مي گويم. دولت كويت با اينكه دست حكامش تا مرفق به خون دهها هزار شهيد ايراني كه در تجاوز صدام به ايران شهيد شدند آلوده است با اين حال پس از آنكه خودش هم طعم خوش رقصي براي صدام را چشيد با عفو و بخشش و بزرگواري ايرانيان روبرو شدند و در بدترين شرايط با مهمان نوازي ايرانيان روبرو شدند.
با اين حال هر از چند گاهي طبق همان خوي خود بزرگ بيني ايرانيان مقيم آنجا را كه برعكس تبعه خيلي از كشورهاي ديگر (مصري پاكستاني هندي بنگالي و غيره) از سالمترين و بي آزارترين افراد مقيم و زحمتكش آنجا هستند را با ترفندهاي گوناگون آذار و اذيت مي كنند.
دولت کویت حتی با اینکه 2 ماه از سال تحصیلی می گذرد تاکنون روادید 30 معلم را صادر نکرده و فرزندان ما در مدرسه ایرانی از کمبود معلم بشدت رنج می برند وزارت خارجه و آموزش وپرورش در این خصوص هیچگونه واکنشی نداشته اند.حتی اگر دولت کویت مدرسه ایرانی را تعطیل کندفکر میکنم مسئولین بازهم سکوت کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی