بازدید 2825
محسن رضایی خبر داد:

تدوین سیاستهای تولید ملی در مجمع تشخیص

کد خبر: ۲۴۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۵ 06 June 2012
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تحریم ها بهترین فرصت برای تكیه به خود و تقویت روحیه اعتماد به نفس است.

به گزارش ایرنا، 'محسن رضایی' عصر چهارشنبه در جمع جبهه حامیان ولایت استان مركزی در اراك افزود: تحریم های دشمنان علیه انقلاب اسلامی موجب می شود تا كشور به نوآوری، خودكفایی، كارآفرینی و افزایش تولیدات داخلی بیش از پیش توجه كند.

وی اضافه كرد: ایران اسلامی شدیدترین تحریم ها را در دوران دفاع مقدس در زمانی كه جنگ بر ملت تحمیل شد، تجربه كرد اما با تبعیت پذیری از امام راحل جنگ تبدیل به بركت بزرگی شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این نشست كه با عنوان همایش مدیریت امام راحل برگزار شد، اظهار كرد: امام خمینی (ره)در سال دوم جنگ با تغییر مدیریت اجرایی كشور و اعتماد به جوانان زمینه پیروزی های بزرگی را فراهم كرد.

رضایی خاطر نشان كرد: در سال اول جنگ تحمیلی، رزمندگان اسلام از پیشروی دشمنان بعثی جلوگیری كردند اما توان بازپس گیری شهرها نبود كه امام راحل در سال دوم این مهم را امكان پذیر كرد.

وی ادامه داد: امروز نیز برای موفقیت در عرصه اقتصادی كشور باید با استفاده از انسان های با تجربه زمینه ورود و اعتماد سازی به جوانان را فراهم كرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: امام راحل انقلاب اسلامی را با توكل بر خدا و پشتیبانی مردم به پیروزی رساند تا ملت ایران اسلامی بر اساس قرآن در همه عرصه ها در جهان به عنوان الگو مطرح شود.

رضایی بیان كرد: امروز رسالت سنگین مردم و مسوولان حركت توفنده و تلاش همه جانبه با محوریت ولایت فقیه برای دست یابی به شاخص های تعیین شده در جهت مطرح شدن به عنوان الگو در همه عرصه ها است.

وی یادآور شد: امام در دوران دفاع مقدس به همه آموخت كه عامل انسانی اساس پیشرفت و رشد است و امكانات، طلا و نفت ملاك نیست و ملت برای رسیدن به جامعه ایده آل شهیدان زیادی داد زیرا هر شهید و جانباز ایران به لحاظ ارزش و سرمایه بالاتر از امكانات و سربازان ارتش بعثی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با گرامیداشت سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی تاكید كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به مدت چهار سال است كه مساله اقتصاد را با نامگذاری سال ها مورد توجه جدی قرار داده اند.

رضایی اظهار كرد: بر همین اساس مجمع تشخیص مصلحت نظام تدوین سیاست های كلی تولید ملی را آغاز كرده و از همه استان ها تقاضا داریم همه اطلاعات، ظرفیت ها و توانمندی ها را به این مجمع منتقل كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها