بازدید 27923

تأخیر سایپا در تحویل خودرو تیبا

کد خبر: ۲۴۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱ 06 June 2012
سرویس با بینندگان «تابناک» ـ در ادامه پیگیری مشکلات مردم توسط «تابناک»، مطلبی از سوی یکی دیگر از کاربران محترم از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید که تا حد امکان پیگیری لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد.

به گزارش «تابناک»، متن این درخواست به همراه پاسخ مربوطه به شرح زیر می آید:

طرح مشکل:

با سلام حضور شما عزیزان
ایجانب علیرضا جوزی ساکن شهرستان نجف آباد اصفهان در تاریخ 14/12/87 یک عدد خودرو مینیاتور از شرکت سایپا با پرداخت مبلغ 5000000 تومان به صورت پیش فروش خریداری کردم.

در قرارداد زمان تحویل خودرو سه ماهه اول سال 89قید شده بود .لازم به ذکر است که در هنگام خرید چون خودرویی هنوز تولید نشده بود و رنگ بندی آن هنوز مشخص نبود بنا بر توصیه نمایندگی همه حواله ها با رنگ سفید انتخاب می شد و بنده هم به هیچ عنوان موافق با رنگ سفید نبودم و البته ذکر شد که همه خودرو ها با ترمز ای بی اس و ایربگ عرضه خواهند شد و با قیمت زیر 10 میلیون تومان.

 پس از حدود یک سال تاخیر از مدتی که قرار بود خودرو تحویل شود در اردیبهشت ماه 90 از نمایندگی تماس گرفته شد که خودرو تیبا سفید بدون ایربگ موجود است که بنده قبول نکردم و درخواست مدل ایربگ دار با رنگ مسی دادم.

 یک ماه بعد دوباره تماس گرفتند و گفتند به غیر از سفید نمیتونیم رنگ دیگه ای به شما بدیم چون درخواست شما در قررداد سفید بوده.این در صورتی است که هم خود نمایندگی رنگهای دیگه را موجود داشت و هم در ثبت نامهای تحویل فوری و پیش فروشهای بعد از من هم رنگهای دلخواه تحویل شده بود.

بعد از تماس دوم تا امروز 21شهریور خبر دیگری نشد تا اینکه بنده حضورا به نمایندگی مراجعه کردم و ما به تفاوت پرداختی را برای دریافت خودرو پرداخت کردم و مشکل از اینجا شروع شد در فاکتور از زمانی که با بنده برای تحویل خودرو بدون ایربگ یعنی اردیبهشت ماه 90 تماس گرفته شده بود جریمه تاخیر در تحویل محاسبه نشده بود و نمایندگی اینطور جواب میداد که خودرو شما آماده بوده ولی شما تحویل نگرفتی.

اختلاف این جریمه 300هزار تومان می شود و البته قیمت خودرو که قرار بود 10 میلیون حساب شود 11840000 حساب شده بود و700000 تومان تخفیف در نظر گرفته بودند. با این حساب یک میلیونوهفتصد هزار تومان گرونتر برای من حساب کرده اند الان بنده نمیدانم باید برای رسیدگی به کجا شکایت کنم

کپی تمام مدارک نزد اینجانب موجود است

جوابیه :

احتراماً
بازگشت به نامه شماره 237406 مورخ 90/07/04 در خصوص شکوائیه آقای علیرضا جوزی مبنی بر افزایش قیمت خودرو تیبا به استحضار می رساند قیمت اولیه خودروی تیبا که از طریق رسانه ها و منابع مختلف خبری اعلام گردیده است صرفاً قیمت پایه این خودرو بوده و هزینه آپشنها و سایر خدمات ارائه شده از جمله ایربگ اضافه ، ترمز ABS ، چراغ مه شکن جلو ، کمربند ایمنی  پیش کشنده و تیبا کارت ( که شامل بیمه بدنه یکساله و خدمات بسیار گسترده ای است ) در آن لحظه نشده است .

در سال 89 قیمت نهایی این خودرو با احتساب آپشنهای فوق معادل 115/000/000 ريال تعین گردیده است . ضمناً در راستای جلب رضایت کامل مشتریان به دستور مدیریت محترم عامل گروه خودرو سازی سایپا ، شرایط سفر به مشهد مقدس نیز توسط شرکت سایپا گشت فراهم خواهد گردید . آنچه موجب تاخیر در تحویل خودرو آقای جوزی گشته در خواست تغییر رنگی ات که نامبرده به رنگ مسی داشته اند و این امربدلیل عدم تولید تیبا به این رنگ ، میسر نگردیده است .

مدیرارتباطات گروه خودرو سازی سایپا




تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار