بازدید 14719

تجهیز پزشکان به شوکر و گاز اشک‌آور

طی تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان نظام پزشکی و نیروی انتظامی امضا شده مجتمع‌های پزشکی هم به دوربین مداربسته مجهز می‌شوند و تمام امکاناتی که برای تامین امنیت پزشکان ضروری است، فراهم می‌شود.
کد خبر: ۲۴۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰ 06 June 2012
معاون رفاهی سازمان نظام پزشکی گفت: برای ارتقای امنیت پزشکان تا کنون بیش از ۵ هزار افشانه اشک‌آور و ۱۰۰ شوکر به پزشکان داده شده است.

حسن هویدا در گفت‌وگو با «فارس» در مورد ایجاد راهکارهایی برای افزایش ضریب امنیت پزشکان اظهار کرد: همه پزشکان با مراجعه به سازمان نظام پزشکی می‌توانند اسپری (افشانه اشک‌آور) دریافت کنند و پزشکانی که در مناطق و شرایط خاص کار می‌کنند با بررسی و صلاحدید سازمان نظام پزشکی شوکر دریافت خواهند کرد.

هویدا تصریح کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان نظام پزشکی و نیروی انتظامی امضا شده مجتمع‌های پزشکی هم به دوربین مداربسته مجهز می‌شوند و تمام امکاناتی که برای تامین امنیت پزشکان ضروری است، فراهم می‌شود.

به گزارش فارس، به دلیل حمله به برخی پزشکان و کشته شدن 2 پزشک (دکتر سرابی و دکتر سودبخش) در سال‌های گذشته سازمان نظام پزشکی با نیروی انتظامی تفاهمنامه‌ای امضا کرد که طی آن اجازه واگذاری اسپری اشک‌آور، شوکر و نصب دوربین در مجتمع‌های پزشکان داده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۱۱
فقط کارمون شده پاک کردن صورت مساله. همین.
خدایی چقدر هم خوانی دارد بین قسم پزشکان و مجهز شدن به اسپری و شوکر و......
نشان دهنده افزایش خشونت در جامعه است
مگر فقط پزشکان مشکل امنیتی دارند؟مگر دانشجویان دختر که هرازگاهی در حوادث تیتر می شود که در مسیر رفت و آمد ربوده و مورد تجاوز قرار می گیرند و مواردی مشابه آن نباید مورد توجه و تجهیز قرار گیرند؟
یعنی بیماران کاری علیه جان پزشکان انجام میدهند؟
خب ما معلم ها که بیشتر به ابزار دفاعی نیاز داریم
كار بسيار خوب و پسنديده ايي است واقعا" امنيت نخبه هاي علمي ضروري است
در آمد بعضی از دکتر ها در يک روز آنقدر بالا است طمع تبهکاران را وسوسه می کند کمی ازقيمت هارا پائين آورند تا مورد تطميع افراد ناباب قرار نگيرند هم به خود خدمت کرده اند هم به درمان مرم کشور خود
مگر فقط پزشک ها نیاز به امنیت دارند و ادم هستند ؟
مگه اینجا جزیره آدم کشهاست فرهنگ و آداب این مملکت به زیر سوال می ره .پس باید همه رو مسلح کنید با این حرفها آدم حول برمی داره و واقعا می ترسه .
البته شوکری واگذار نشده . حتی پزشکانی که سال گذشته پس از ارائه گواهی عدم سوئ پیشینه و واریز مبلغ بهای شوکر برای دریافت ان ثبت نام کرده اند موفق به دریافت شوکر نشده اند.
مگر پزشکان تافته جدا بافته هستند یا شغل امنیتی دارند که مورد تهدید قرار گیرند با بقیه مردم چه فرقی دارند که باید شوکر و اسپری حمل کنند امنیت برای همه باید تامین گردد نه قشری خاص اگر این طور پیش برویم تبعیض در جامعه بین غنی و فقیر بی داد خواهد کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها