بازدید 10371
۷

روایت یک روزنامه از حواشی تعطیلات اخیر

کد خبر: ۲۴۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۳ 05 June 2012
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

تعطيلات اخير كه با آزادسازي مرخصي‌هاي روز شنبه 5 روزه شد، صحنه‌هاي زشتي را در صفحات شمال كشور پديد آورد. بي‌بندو باري‌ها، تجمعات مختلط، پخش موسيقي مستهجن و رقص و آواز در انظار عمومي در روزهاي 13 و 14 و 15 خرداد به ويژه در مسيرهاي عبور و مرور عمومي و اماكن تفريحي، از پديده‌هاي فراگير بودند.

آنچه موجب تعجب و تأسف خود اهالي شمال و مسافران خانواده‌دار و اصيل، كه براي تفريح و استراحت به اين مناطق رفته بودند، شد اين بود كه در هيچيك از اين مسيرها و اماكن كمترين تذكر كتبي يا شفاهي براي رعايت حجاب، موازين اخلاقي، مقررات شرعي و قانوني داده نشده بود و هيچ مأموري براي نظارت نيز وجود نداشت!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۱
انتشار یافته: ۷
خيلي مزخرف بود اين متن. با تذكر اگه قرار بود اين مسائل پيش نياد الان هيچ اثري نبود. مردم از نفس تعطيلات استفاده كردند و نه عنوان آن. اتفاقا تهران حسابي خلوت بود و ما هم به كارامون رسيديم. همين بهتر كه همه پاشن برن مسافرت
جاي بسي تاسف در يك كشور اسلامي دارد...................
اگه تذکر بدن هم که یه سوژه دیگه واسه خودتون دست میگیرین!
من خودم یکی از همین مسافران به شمال بودم حجاب مسافران بهتراز حجاب شمال تهران بود وموسقی مستهجن هم شنیده نمی شدمردم بامتانت وقت خودشان راسپری کردند
سالهاست که اینگونه تعطیلات وحتی شهادت ورحلت معصومین (ع) با سفرهای تفریحی گسترده همراه است ولی مسئولین ودر مواردی علمل وحتی مراجع تکید بر گسترش آنها دارند.
وقتي دولت فقط روزهاي عزا را تعطيل مي كند انتظار بيش از اين نمي توان داشت
واقعیت جامعه این است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل