بازدید 9211

كلينتون: منتظر گام‌هاي ايران هستيم

کد خبر: ۲۴۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱ 04 June 2012
هيلاري كلينتون گفت كه 1+5 به دنبال مشاهده اقدامات ملموس ايران در مسكو است.

به گزارش ايسنا، خبرگزاري رويترز گزارش داد: هيلاري كلينتون، وزير امور خارجه آمريكا در اسلو با اشاره به نشست نمايندگان گروه موسوم به 1+5 (آمريكا، فرانسه،‌انگليس، روسيه،‌چين و آلمان) و ايران كه قرار است در مسكو برگزار شود گفت: ما به دنبال اقدامات ملموس هستيم و در نشست بعدي در مسكو كه چند هفته ديگر برگزار مي‌شود ، متوجه خواهيم شد كه آيا ايران آماده اتخاذ چنين اقداماتي است يا خير.

او ادامه داد: ما درباره نيات آن‌ها نگراني‌هاي بسياري داريم اما براساس رفتارشان درباره آن‌ها قضاوت خواهيم كرد و تشخيص خواهيم داد كه آيا اين اقدامات براي بر آوردن تعهدات‌شان كافي است يا خير.

اين ااظهارات در حالي بيان مي‌شود كه مقامات كشورمان بارها بر صلح‌آميز بودن نيات هسته‌يي ايران تاكيد كرده‌اند.

بنا به گزارش خبرگزاري فرانسه كلينتون روز يك‌شنبه نيز گفت: ما مي‌خواهيم شاهد يك راه‌حل ديپلماتيك باشيم. اكنون فرصتي براي رسيدن به آن داريم و به خاطر همه، اميدواريم اين فرصتي باشد كه از دست نرود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۲
ما هم منتظر اقدامات ملمووووس شمادر مورد رژیم صهیونیستی هستیم
یه ضرب المثل هست میگه:
هروقت رژیم صهیونیستی برنامه هسته ایشو کنار گذاشت ماهم از این اقدامات ملموووس انجام میدیم!!!!!!!!!
يعني از اين 1600 نفر تاحالا هيچ كس نظر نداده اي ول بابا.
عرضم به خدمتتون كه بايد با درنظر گرفتن واقعيتهاي جهان عمل كنيم ونبايد كاري كنيم كه خواست بعضي دولتها كه همان انزواي بين المللي ايران است محقق شود.
توافق در بعضي قسمتها كه موجب حتي توقف قسمتهايي از برنامه هسته اي شود لزوما به معناي تحقير شدن نيست.
و ملت ایران در انتظار رفتار یگانه با مسایل جهانی از طرف امریکا هستند البته اگر اربابهای صهیونیست اجازه بدهند در واقع حل مسایل با صداقت رهبران جهان بخصوص کشور های بزرگ است
این کلینتون زر زیادی زیاد میزنه. اگر ج. اسلامی بخواهد باج به این ها بدهد زیر پای خودش را خالی می کند چون هم مردم ایران آن را به عنوان خیانت به منافع ملی تلقی خواهند کرد و هم این اراذل آمریکایی آن را نشانه ضعف ج. اسلامی تلقی خواهند کرد و فشار و باج خواهی خود را بیشتر می کنند تا ج. اسلامی را به زانو در بیاورند.
به عنوان گام مثبتایران پارچین را به آنها نشان دهد غنی سازی 20 درصد را کنار بگذارد .
بعد اگر آنها قدم مثبت بر نداشتند دوباره 20 درصد را از سر بگیرد
بنام خدا
فقط میخواستم یاداور بشم که:
بعنوان یه ایرانی مسلمان و شیعه:
گاهی در بعضی مواقع جنگ حسینی لازم است و بعضا" صلح حسنی.
پس از تمامی مسئولین خواهش میکنم که بهترین گزینه را که عزت وصلابت ایران وایرانی را در بر داشته باشد را پیشه کنند و اجازه ندهند بیش از پیش این مردم نازنین سختی کشند.و اجازه ندهیم در این اشفته بازار تعدادی سود جو با این بهانه خون این ملت را در شیشه کند و جیبهایشان را با ارز این اب و خاک پر از یورو و دلار کند و بعد از مدتی توی یه گوشه این دنیا خوش بگذرانند.
ایران هر قدمی ولو بزرگ بردارد باز هم غرب راضی نخواهد شد و موضوع دیگری علیه کشورمان مطرح خواهند کرد بنابر این باید تا جایی که میتوان در برابر غرب ایستاد اما این را هم مد نظر داشته باشیم که غرب به قول رهبر مان بیشتر از ایران اسلامی میترسد تا ایران هسته ای . و نیز هدف انها نابودی اسلام است بنابر این باید کاری کرد که بهانه دست غرب ندهیم
جالبه و خنده داره!!!
خانم كلينتون ميگه از روي رفتار ايران ميخواد در باره اون قضاوت كنه!!
تو اگه قدرت تشخيص داشتي، توي اون سالها، از روي رفتار شوهرت (كه كنارته) تشخيص ميدادي چه خبره تا اون فضاحت به وجود نياد. حالا ميخواي راجع به ايران كه هيچي ازش نميدوني قضاوت كني؟
فعلاکه شما مشغول اقدامات ناامید کننده هستید .ایران همچنان از حق مشروع خود دفاع خواهد کرداما آیا شما اصحاب1+5هم آماده اقدامات عملی جدیدومثبتی هستید ویا همچنان درمذاکرات به یاوه گویی وتهدیدودر اقدامات به تروروتحریم ادامه میدهید؟میبینید دستتان تقریبا رو است وچندان موحش بنظر نمیرسید.
ما منتظریم که امریکا حق ما را برسمیت بشناسد و ما همه نوع همکاری لازم را کرده ایم.
گامهای ایران ؟؟؟ شما تحریم کنی ما گام برداریم خیلی عوضی هستید
ما هم منتظره گام های مثبت امریکا هستیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی