بازدید 33080
سه امتياز ناعادلانه شاگردان كي‌روش از تاشكند!

پيروزي با ارزش و ديرهنگام ايران مقابل ازبكستان

تيم ملي فوتبال ايران كارش را در مرحله‌ي نهايي مقدماتي جام جهاني 2014 با يك پيروزي ارزشمند آغاز كرد. ملی پوشان فوتبال کشورمان نخستین دیدار خود در چارچوب مرحله چهارم و نهایی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی را با برتری مقابل ازبکستان پشت سر گذاشتند، آنهم در شرایطی که 4+90 دقیقه ضعیف‌تر از میزبان خود بازی کردند.
کد خبر: ۲۴۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۸ 03 June 2012
 ملي‌پوشان فوتبال ايران در مسير دشوار صعود به جام جهاني 2014 مقابل ازبكستان به پيروزي دست يافتند. اين سه امتياز در حالي براي شاگردان كي‌روش به دست آمد كه ايران كمتر موفق به در اختيار گرفتن توپ و ميدان شد و بيشتر به كارهاي دفاعي پرداخت و نتوانست بازي خوبي انجام دهد. اما در آخرين دقايق توسط خلعتبري به گل رسيد در سوي مقابل ازبك‌ها فرصت‌هاي فراواني ايجاد كردند تا عدالت فوتبال اجرا نشود!

به گزارش تابناک ،دیدار تیم‌های ایران و ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 از ساعت 18:30 در تاشکند آغاز شد که تیم ایران در ثانیه‌های پایانی به برتری یک بر صفر دست یافت.

در نیمه نخست ازبک‌ها برتر نشان دادند و چندین موقعیت گلزنی را هم با واکنش‌های خوب رحمتی از دست دادند.

* گزارش نيمه‌ي نخست

دو تيم در دقايق ابتدايي نيمه اول به محك زدن يكديگر پرداختند. تا اين كه نكونام كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران در دقيقه 20 بازي با دروازه‌بان ازبكستان تك به تك شد اما توپ روي پايش جفت وجور نبود و اين موقعيت از دست رفت.تا بازي همچنان بدون گل دنبال شود. ازبك‌ها نيز دو دقيقه بعد از اين موقعيت از محوطه شش قدم ايران صاحب موقعيت شدند اما مهدي رحمتي يك گل را براي ايران خريد وتوپ را با يك جهش بلند دور كرد.

در ادامه نيز در دقيقه 25 دومين موقعيت ازبكستان روي پاس اشتباه رو به عقب سيدجلال حسيني به دست آمد و مهاجم حريف با رحمتي تك به تك شد كه اين بار نيز دروازه‌بان ايران ناجي بود تا ازبكستان صاحب گل نشود. فشار ازبكستان روي دروازه ايران همچنان ادامه داشت و حريف بيشتر از ايران توپ و ميدان را در اختيار داشت.

ازبك‌ها در يك سوم پاياني نيمه چند سانتر را هم انجام دادند، اما مدافعان ايران بيشتر سرهاي اول را زدند.

در ادامه ازبكستان روي حركتي كه به نظر خطاي مهاجم آنها به نظر مي‌رسيد صاحب موقعيت شد،‌اما اين فرصت هم براي تيم ميزبان از دست رفت.

ازبكستان در دقايق پاياني روي يك توپ برگشتي به گل رسيد، اما كمك داور با بالابردن پرچم خود به دليل آفسايد گل را مردود اعلام كرد.

كي‌روش در آخرين دقايق نيمه‌ي نخست خسرو حيدري را به جاي ابراهيمي به زمين فرستاد.

** نيمه دوم

ازبكستان با آغاز نيمه دوم قصد داشت برتري‌اش در نيمه اول را ادامه دهد بازي را بهتر از ايران شروع كرد و در دقيقه 47 بازيكن اين تيم شوتي از راه دور روانه دروازه ايران كرد كه رحمتي با جذب اين توپ يكبار ديگر دروازه ايران را نجات داد. همچنين در دقيقه 51 كاپرنكو از زمين بازي خارج و بيكماتف مهاجم ازبكستان جايگزين وي شد.

در دقيقه 53 نكونام با حركت از نيمه مياني زمين تا پشت محوطه جريمه ازبكستان پيش آمد و شوتي را به سمت دروازه ازبكستان زد كه با دفع ناقص دروازه‌بان حريف روبرو شد كه كريمي مي‌توانست در برگشت توپ را درون دروازه كند اما دروازه‌بان زودتر از كريمي رسيد و توپ را جمع كرد.در دقيقه 53 بازي نيز خسرو حيدري روي پاس كريمي حمله‌اي را ترتيب داد و با ارسال سانتر مهاجم ايران را در موقعيت گلزني قرار داد اما آن بازيكن چند سانتي‌متر كم آورد و اين توپ نيز تبديل به گل نشد.

خلعتبري از ايران هم در دقيقه 62 بازي به جاي حاج صفي وارد ميدان شد و خاسانوف از ازبكستان در دقيقه 68 جايش را توارف داد.

ايران كه در نيمه دوم مسلط‌تر ظاهر شده بود همچنان تحت فشار ازبكستان قرار گرفته بود و باز هم ازبك‌ها بودند كه در دقيقه 72 توسط بازيكن شماره 17 ضربه سر را روانه دروازه ايران كرد و باز هم رحمتي توپ را به زحمت جمع و جور كرد.

حساس‌ترين موقعيت بازي براي ازبكستان توسط خطايي كه حيدري در جناح چپ زمين ايران انجام داده بود به دست آمد و بازيكن ازبك با ارسال توپ مهاجمشان را صاحب موقعيت كرد و توپ از برخورد با تيرك دوباره جلوي پاهاي بازيكن حريف قرار گرفته و در برگشت توپ در شرايطي وارد دروازه ايران شد كه داور صحنه را گل تشخيص نداد.

كارلوس كي‌روش براي اين كه در دقايق پاياني بازي بتواند تيمش را برابر ازبكستان پيروز كند در دقيقه 76 انصاري فرد را به جاي جباري آورد.

مهاجم تازه وارد ايران دو موقعيت نصفه نيمه به دست آورد كه به دليل كم تعداد بودن بازيكنان ايران از دست رفت.

واديم آبراموف در دقايق پاياني باكايف را به زمين فرستاد تا شايد بتواند به گل برسد اما در اين دقايق نيز اتفاقي رخ نداد.

تا ثانیه‌های آخر بازی 2 تیم متعادل کار را دنبال کردند، اما در دقیقه 4+90 بود که توپ ربایی علی کریمی موقعیت مسلمی را برای ایران خلق کرد که  پاس رو به جلوی انصاری فر تک گل بازی را توسط خلعتبری برای ایران رقم زد تا شاگردان کی‌روش دست پر و با 3 امتیاز از میدان خارج شوند. 

ترکیب ایران:

مهدی رحمتی، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، پژمان نوری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری(از دقیقه 75 کریم انصاری‌فر)، محمد ابراهیمی (از دقیقه 45 خسرو حیدری)، احسان حاج صفی(از دقیقه 62 خلعتبری) و علی کریمی

بازی دوم ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی روز 23 خرداد مقابل قطر در ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۷۰
اگر 6 بازیکن اصلی تیم ازبکستان بود چه اتفاقی میافتاد؟
نمیخواهیم سریع تصمیم بگیریم ولی انصافا کیروش هم هیچ کاری نکرد و در نوع بازی هم هیچ فرقی بین بازی امروز با 10 سال پیش نبود. یک سال است که تیم را در اختیار دارد و حداقل بایست به اندازه همین یک سال تاثیر گزار می بود.
نکته بعدی هم اینکه در مصاحبه های اخیر کیروش طوری حرف زده که سقف آرزوهای او و تیم ملی شده صعود به تیم جام جهانی پس موفقیت در جام جهانی را باید کی و با چه کسی بزرگتر از کیروش تجربه کنیم؟
البته باید این را هم گفت که در این فدراسیون همین اتفاق ها هم کافی است.
به امید اینکه روزی فوتبال ملی و باشگاهی ما هم مثل والیبال و بسکتبال و فوتسال ( البته جز تیم ) باشد
پاسخ ها
سیروس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
امید وارم اینقدر فوتبال بدونید که برای گفته هاتون دلایل فنی بیارید وگرنه مثل بعضیا میشید که برای گنده شدن هر چی به ذهن کوچولوشون میرسه میگن.
موفق باشید
همیشه شعبون یه بارم رمضون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
گرچه ایران با اشتباه داور برد اما نباید خودمون هم به این مساله دامن بزنیم و تو بوق و کرنا کنیم مگه کشورهای دیگه همچین مسائلی رو تابلو میکنن که ما میکنیم؟
بازی ضعیف ایران در کنار گزارش فوق العاده اعصاب خرد کن جواد خیابانی تا دقیقه 92 ...ولی دم بچه ها گرم برد دقیقه آخر خیلی چسبید "بچه ها مچکریم"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
دم داور ژاپنی گرم ما 14 نفره بودیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
بیچاره سرمربی ازبکستان که بیگناه برکنار شد

واقعا که چقدر فدراسیون ازبکستان حماقت بخرج داد
گرچه گل ایران خیلی با حال و قشنگ بود اما در حقیقت ایران بازی را ناپلئونی برد.
فوتبال ایران سالهاست که با تخفیف درسطح 2 آسیاست و دلیل آنهم ورود بی حساب کتاب پول که حاصل آن بی تعصبی بازیکنانی بوده هر کدام سال به سال گاهی نیم سال هم تیم عوض میکنند وبا شکم سیری کاری به عواقب شکست هم ندارند چون به هر حال پولشون میگیرن البته در ایران به این نوع طرز فکر حرفه گری مبگویند مثل تمام چیزهای دیگر این حرفه گری هم خیلی بد فهمیدیم
خداییش خیلی شانسی بردیم
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
من هم موافق ام
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
به نظر من اصلا شانسی نبردیم. سیستم دفاعی که آقای کی ورش چیده بود یک تاکتیک امتحان شده است که چلسی امسال با همین تاکتیک قهرمان اروپا شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
به نظر من که با این شیوه بازی کردن و به امید شانس و اقبال بودن ما رو به مقامی بهتر از سومی در گروهمون نمیرسونه
آقای کی روش با توجه به جمیع شرایط حین بازی خوب عمل کرد،به نظرم مثل مربی چلسی در بازی با بارسلونا عمل کرد.
پاسخ ها
کامبیز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
به ذهن من هم همین آمد، یاد چلسی و بارسلونا افتادم.
Faqat Shans awardim
واقعا متاسفم ، بازی ایران خیلی افتضاح بود ، چه جوری می خواد بره جام جهانی ؟
ازبکستان خیلی قوی بود.
به نظر من کیروش بسیار بسیار باهوش عمل کرد و مطمئنم برنامه کیروش همین بود(بازی اول باید با امتیاز همراه باشد)حرفی که بارها خود کیروش میزد،مقابل تیم ازبکستان که در مرحله ی قبل با اقتدار بالا آمد وحتی ژاپن رو توی کشور ژاپن شکست داد نباید با احساسات بازی کرد، فوتبال الان دنیا بازی مهم نیست مهم اینه که بتونی حریفتو شکست بدی،کاری که چلسی در بازی با بارسلونا انجام داد، منظورم این نیست ما زور ازبکها را نداشتیم منظورم اینه که در این زمان هدف صعود به جام جهانی است پس احساسات به خرج ندید منطقی فکر کنید.هدف کیروش این نبود که ما در این بازی مداوم زیر فشار باشیم هدف کنترل کل بازی بود ولی گاهی هافبکهای ما بسیار ضعیف عمل میکردن و چرخش توپشون بسیار کم بود و به همین دلیل هافبکهای ازبک بر هافبکهاب ما برتری داشتن و پر تعداد حمله میکردن و ما در اکثر مواقع زیر فشار بودیم.در هر صورت این پیروزی رو تبریک میگم.هدف رفتن به جام جهانی هست پس منطقی باشید.
این از اون برد هایی بود که به دل ما ایرانی ها نشست.اشباهات داوری به نفع ایران تموم شد.
باید از شانس ممنون باشیم!!
پاسخ ها
amir sedaghat
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
به دل نشست؟؟؟؟؟؟؟؟ این برد کثیف؟؟؟؟؟؟؟؟؟
majid
| United States |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
امیر صداقت @
برد کثیف ؟! مگه به داور پول داده بودیم ؟
نشده تا حالا داوری بر علیه ما باشه ؟
گل ی هم که زدیم خیلی زیبا بود
من که کلی حال کردم با بردمون
چرا ما موقعیت سازی رو بلد نیستیم

چرا چرا چرا ؟؟؟!!!!!!

باور کنید تیم سپاهان از تیم ملی ایران قویتره
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
گل گفتی!!!!
اسماعیل عزیز ، درسته ایران اصلا خوب بازی نکرد . اما کیروش به هیچ وجه کقصر نیست . هیچ امکاناتی در اختیار کیروش قرار داده شده ، هروقت از فدراسیون درخواستی داشته جواب رد شنیده . باید قبول کرد که سطح کیروش یه سروگردن بالاتر از فوتبال ایرانه . و در ضمن کیروش یه تیم تازه رو وارد میدون کرد . این یه تیم جدید که کیروش ساخته و با ایران دوره قبل فرق داره با یکم فرصت جا میفته مطمعا باشین این ایران مقتدرترین ایران تاریخ میشه به شرطی که به کیروش فرصت و امکانات داده شه .
این نکته روهم باید بگیم که فقط و فقط رو هوش کیروش این بازی رو بردیم . درسته دفاع کرد ولی بالاخره اندیشه هاشو به ازبکا تو آخرین ثانیه دیکته کرد .
سالی که نکوست از بهارش پیداست معلوم شد چقدر باید حرص بخوریم که ایران به جام جهانی برسه
کره با اسپانیا بازی کرد ما با موریتانی تیم چه بازی تدارکاتی داشت؟ نگه بازیکن های سپاهان و پرسپولیس و استقلال چند روز دیرتر به تیمم نرسیدند؟ تازه همین ازبکستان ژاپن رو بردهبود مقا اینکه اونجا بازی میکردیم ازبکستان دنبال برد بود به چرا ایرانی ها اینقدر عقده خود بزرگ بینی در فوتبال دارند؟بازم کیروش هوشمند رو عشق است
در باشگاههای آسیا خوب بازی میکنیم اما تیم ملی باید یک فکر اساسی رویش انجام گیرد
توقعمون الکی بالاست
الان همین فدراسیون برای آماده سازی تیم چه کرده؟
دست رو هر تیمی برا بازی دوستانه گذاشتن یا نیومد یا با تیم سومش اومد!!!
نباید از کی روش توقع بالا داشته باشیم
ضمنا امروز تیم اصلا مهاجم نداشت که بخواد حمله کنه و هدفش نخوردن گل بود و این از کار بلد بودن کی روش خبر میده
والا دیدید که تا دو تا مهاجم اومدن ایران گل زد
ضمنا این همه سال هست که تو آسیا داوری حق ایران رو خورده یه بارم حالا داور به نفع ما سوت بزنه چه ایرادی داره؟
خرکی بردیم.
خدا به بازی های دیگه رحم کنه.
چرا نا عادلانه فقط نشستيد حرف الكي ميزنيد ديگه ١٠ سال پيش نيست راحت فوتبال بازي كني الان همه تيم ها پيشرفت كردن
این حرفا را ول کنین . یارانه ها را کی می ریزن ؟؟/!! ما که تو این تعطیلی پول تو جیبیمون خرج شد و رفت . تا سر برج چکار کنیم؟؟؟
امروز سکه شانس به ما افتاد . چه اشکالی داره ؟ مگه قراره همیشه بد بیاریم؟ بازیکنا نصف و نیمه و خسته در اختیار مربی بودن . مطمئنا بازی به بازی باید بهتر بشیم.
آقا ولی! حالا شما گفتی و دوستان هم خندیدند. کاری نداریم..
ولی این اسمش غیبته. از زنا حکمش بدتره.
چقدر زنا بده. این از اون بدتره.
ان شاالله خندیدنامون باعث رنجش دیگران نشود.
حالا احتمالا یه عده می آن میگن این فلان و بهمان. ولی این دستور دینمونه. اشتباه می گم شما بگو..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
حالا غیر از .. مثال دیگه به ذهنت نرسید؟ معلومه ذهنت خیلی درگیره
آقا ولی! حالا شما گفتی و دوستان هم خندیدند. کاری نداریم..
ولی این اسمش غیبته. از زنا حکمش بدتره.
چقدر زنا بده. این از اون بدتره.
ان شاالله خندیدنامون باعث رنجش دیگران نشود.
حالا احتمالا یه عده می آن میگن این فلان و بهمان. ولی این دستور دینمونه. اشتباه می گم شما بگو..
واقعا اگه رحمتی نبود سوراخ سوراخ شده بودیم!!!دمش گرم!!
برد چلسی مقابل بارسا و بایرن به مراتب شرافتمندانه تر از برد ایران برابر ازبکستان بود.
ناجوانمردانه ترین برد تاریخ ایران!
ایران همیشه سربلند
البته فوتبال روی تلخشو به ازبکستان نشون داد
تبریک میگم بهشون ولی امیدوارم در بازی های بعدی بهتر ظاهر بشن.
بازیکنان پرمدعای خط میانی تو این بازی چه کار میکردند؟
keyrosh fogholadast be nazare man iran khob defa kard ye zede hamle zado gol zad daghighan masa baziye barsa chelsea .bacheha dameton garm
دوست خوب من اسماعیل جان اظهار نظر
اولتون، منو بیاد حرفهای غیرکارشناسی مایلی کهن میندازه.
شما میگید هیچ تغییری در نحوه ی بازی بازیکنان ایجاد نشده. بنظر جنابعالی...بازی بی نقص دفاع ایران تاثیری از بهبودی درش دیده نمیشد. بگذریم از یکی دوتا سوتی که ماهینی اوائل بازی و بخاطر استرس داد.
دوست من در نظر داشته باش که تیم ملی هرگز نتونست یک حریف مناسب تدارکاتی برای خودش دستو پا کنه.
ببینید در مراحل آماده سازی پیش از شروع این مسابقات کره میره با هلند بازی میکنه...
زاپن با برزیل ... اونوقت تیم ما بخاطر برخی مسائل. تنهامیتونه بهترین حریف تمرینیش، آلبانی باشه.
بازم دمشون گرم هم آقای کروش هم بازیکنان.دلمون و شاد کردند.
واقعا پيروزي با ارزشی بود ایول کی روش
اگه داور گل رو قبول میکرد و ایران می باخت باز میگفتید که نقشه کی روش جواب داد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
اگه داور گل رو قبول میکرد با این بازی افتضاح مطمئن باشید با شکست ازبکستان رو ترک میکردیم
خوب تیم ایران برد حال ببینم می باخت خوب بود اونم قهرمان آسیا رو رفت وبرگشت برد ما با شنانس یا هر چی بر دیم تازه اونم اونم جلوی تماشاچی هاش
فوتبال روی تلخشو به ازبکستان نشون داد
فوتبال یک ورزش است و نباید بیش از اندازه
بدان توجه کرد . عدالت فوتبال دیگر چیست ؟
مگر همه کارهای دنیا عادلانه است ؟ توجه کنیم که گلزنی بچه های ایران یک پیام ظریف داشتت . تیموریان ارمنی با قلدری و
چالاکی توپ حریف را گرفت و به انصاری فرد
آذری رساند تا پاس زیبای او را خلعتبری مازندرانی به گل پیروزی بخش ایران تبدیل
کند . یعنی برای سربلندی ایران باید تعصبات
بی مورد در باره قومیتها را کنار گذاشت .
باید ترک و فارس و بلوچ و کرد و لر و اقلیتهای
محترم مذهبی همه دست دوستی و برادری
بدهند تا شاهد سربلندی ایران عز یز باشیم.
خواستم بگم توپ ربایی توسط علی کریمی انجام گرفت نه آندرانیک تیموریان
لطفا دقت فرمائید
اولا تبریک به خاطره برد و فوتبال دیگه همینه یه روز بد بازی می کنی ولی شانس میاری و....
ولی ما چون بازی تدارکاتی نداشتیم انتظار نباید داشته باشیم که ترکیب ثابت و خوبی برای تیم ملی کیروش سریع پیدا کنه!
امکانات هم که خودتون میدونید!
انتظارمون در حد خودمون باشه و خود بزرگ بینی رو کنار بزاریم
تیم های دیگه که ننشستن که ما بریم داخله کشورشون گل بارونشون کنیم و اونا هم پیشرفت می کنن
همین ازبکستان ژاپن رو برد
با برنامه ریزی و تلاش میشه برد !
علی کریمی عالی بود
همینقدر که دیروز یه کم خندیدیم خیلی ارزش داشت
شعور فوتبالي يك مربي نشان داد كه تيم بزرگ در روزي كه بد بازي ميكنه مي تونه برنده ميدان باشه
از وقتی کی روش اومده یاد تیم ملی آلمان میافتم. آلمان همیشه نتیجه میگیره حتی اگه بد بازی کنه. فرق بازی ایرانم از زمانی که کی روش اومده همینه که تا لحظات آخر امید به بردن داره و بیشتر نتیجه میگیره تا بازی خوب
خوش به حال خودم که بازی روندیدم حرص بخورم ولی ازبردتیم بی نهایت شادشدم
شعور فوتبالي يك مربي نشان داد كه تيم بزرگ در روزي كه بد بازي ميكنه مي تونه برنده ميدان باشه نه امسال آقاياني كه در دور قبل جام جهاني تيم ايران و به نابودي كشوندن بعدش هم ادعا هاي نا به جا از بيت امال اين مملكت داشتن
سلام به همه تيم شاهين بوشهر با انگيزه تر از تيم ملى است
بهتر است به جای این بحثهای ملال آور تکراری
اجازه دهیم بچه ها و کی روش با تجدید قوا و
رفع نقاط ضعف تاکتیکی بازی با ازبکستان با
خیال راحت به مصاف قطر و لبنان بروند .
کار تیم ملی ما هنوز تمام نشده ولی این برد
در بازیهای آینده کمک بسیاری برای رفتن تیم
ملی ایران به آوردگاه جام جهانی میکند .
یکی از سوتی های خیابانی : امارات دوبی!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
عزیزم منظورش تیم باشگاهی الامارات دوبی بود!
توپ 2متر رفته توگل میگه:بنظر میاد توپ از خط رد شده.
باسلام
واقعا مسئولین به فکر فوتبال باشند وازنیروهای فوتبالی استفاده کنند -فوتبال ایران باید برتر وبهتر از اینها باشد.
خیلی گزارشش اعصاب خورد کن بود.
تابناک عزیز دو تا سوتی دادی:
1- پاس رو به عقب اشتباه که باعث خلق موقعیت برای ازبک ها شد رو ماهینی داد نه سید جلال حسینی
2- روی گل ایران توپ ربایی رو علی کریمی انجام نداد.بلکه تیموریان بود که توپ رو گرفت و داد به کریم انصاری فرد
مطمئنی بازی رو دیدی؟!!!
سلام تاریخی ما ایرانیان این است که همیشه احساس را بر منطق و شعور برتر می دانیم!تاسف برای این رسانه و این فوتبال!
با احترام به افکار عمومی
یک ایرانی
نظرات دوستانم راخواندم.بعضی جالب بودو تعدادی از روی احساس ووجاهت غیر لازمه! درثانی ازبکستان هم به نوعی درخانه خودمی خواست ماراببردتایکی ازدوتیم مسافرجام جهانی باشد .همانطورکه قطردرلبنان به پرواز درامد. دوستان کلاهمان راقاضی کنیم.بازی باازبکها اولین بازی خوب تدارکاتی برای مابودکه به یمن ولادت مولایم اتفاق افتاد.همچنین کارلوس کروش یادبگیره که علی کریمی رورونوک نگذاره.هافبک نفوذی بهتره . یادمان باشه که ارسال او یه انصاری فرد گل مارارویاند!
انصافا دمشون گرم . اون شب شب تولد من بود و خیلی خوش شاتس بودیم بردیم .
خوب فوتبال همین شانسی بودنش قشنگه ..
اگر بشه قبل از بازی برنده و بازنده رو مشخص کرد که دیگه مزه نمیده .
اون گلی که زده شد هردو تعویض های مربی بودا
بالاخره اینم تاثیر مربیه دیگه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار