بازدید 13287
۲

دزد یارانه ها دستگیر شد

با توجه به مدارک و ظن ﻤاموران به کارکنان بانک، تحقیقات در این زمینه آغاز شد که نهایتاً دو متهم پرونده که یکی از آنها از کارکنان بانک بود، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۴۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۸ 03 June 2012
سارق اینترنتی که یارانه افراد را به صورت غیرمجاز سرقت می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مهر، سرهنگ یلی رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی در رابطه با پرونده سرقت یارانه ها گفت: با شکایت فردی مبنی بر سرقت یارانه‌هایش از حساب بانکی، ﻤاموران اقدامات خود را آغازکردند. در بررسی های اولیه مشخص شد شاکی پس از 14 ماه برای دریافت یارانه‌ها به بانک مراجعه که برابر اعلام مسئول شعبه هیچگونه وجهی در حسابش نیست.

وی ادامه داد: طی بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شد که یارانه‌های شاکی به حساب دیگری واریز شده است. با توجه به مدارک و ظن ﻤاموران به کارکنان بانک، تحقیقات در این زمینه آغاز شد که نهایتاً دو متهم پرونده که یکی از آنها از کارکنان بانک بود، شناسایی و دستگیر شدند.

معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در این خصوص به مدیران بانک‌ها و موسسات یاد آور شد در انتخاب و گزینش پرسنل خود دقت بیشتری کنند و به هموطنان هشدار داد به هنگام دریافت رمزهای خود از موسسات مالی و بانکها سریعاً نسبت به تغییر آنها اقدام  کرده و از رمزهای قبلی استفاده نکنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲
اگه یه زمانی رمز کارتتون یادتون بره و مراجعه کنید به همون بانک بازکننده حسابتون و بکید از حسابتون یه دونه تک تومنی بهتون بدهند می گویند حاشا و کلا و ما نمی توانیم و دسترسی نداریمو باید کارت نو بگیرید و 20 روز طول می کشد. اگر حساب جاری در بانک داشته باشید و یک روز که بی پول شده اید مراجعه کنید به همان شعبه حساب و ازشان بخواهید هزار تومان از میلیونها تومان داخل حساب خودتان را به شما بدهند تا کرایه راهتان شود برای آوردن دسته چک پدرتان را در می آورند و با بهانه مختلف حاضر نمی شوند چک یا فیش داخلی بنویسند و هزینه اش را هم از شما بگیرند و تا چه شود که از این طریق کمی پول به شما بدهند آنهم از حساب خودتان به خودتان. حالا ببین چه راحت از حساب طرف پول برداشته اند.
مگر دزدی مجاز هم داریم؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار