بازدید 28944

پاسخ نماینده بیرجند به اظهارات احمدی نژاد

کد خبر: ۲۴۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸ 03 June 2012
نماينده مردم بيرجند و درميان در مجلس نهم با رد برخي اظهارات در مورد اعطاي وام 700 ميليوني به نمايندگان مجلس نهم گفت: مجلس نهم هنوز در آغاز راه است و قصد پرداخت 700 ميليون تومان به هر نماينده را ندارد.

حجت الاسلام حسين ابراهيمي نماينده مردم بيرجند و درميان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با رد برخي ادعاها مبني بر اعطاي تسهيلات و وام 700 ميليون توماني به نمايندگان مجلس نهم چنين خبري را كذب دانست و با تاكيد بر نقش برجسته رسانه ها در تنوير افكار عمومي گفت: رسانه ها در تنوير افكار عمومي نقش بسيار مهمي را ايفا مي كنند و به همين دليل بايد سعي كنند در انتشار اخبار ولو صحيح و موثق مبادرت ورزند.

وي در ادامه با بيان اينكه رسانه ها نبايد به چنين شايعاتي دامن بزنند خاطر نشان كرد: انتشار اخبار كذب تنها در بين مردم تنش ايجاد كرده و موجب سلب اعتماد آنان از مسئولان و خادمانشان مي شود.

ابراهيمي همچنين با بيان اينكه مجلس بودجه اي بالغ بر 200 ميليارد تومان براي صرف هزينه هاي توسعه ساختمان مجلس و هزينه هاي جاري نمايندگان اختصاص داده است تصريح كرد: اين وام در كميسيون تلفيق  تصويب شد كه در آن براي اسكان موقت و هزينه هاي اياب و ذهاب نمايندگان بودجه اي اختصاص داده شود و مجلس قصد پرداخت 700 ميليون تومان به هر نماينده را ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار