بازدید 4445

تمهیدات مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

کد خبر: ۲۴۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۹ 02 June 2012
وزیر کشور، آخرین اقدامات انجام شده را برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) تشریح کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، آقای محمد نجار افزود: دبیرخانه برگزاری مراسم با پنج کمیته از اواخر سال گذشته در وزارت کشور تشکیل شده است.

وی گفت: کمیته امور امنیتی - انتظامی از 9 کارگروه تخصصی با حضور دستگاه های ذیربط تشکیل شده و در خصوص برقراری نظم و امنیت مراسم، هماهنگی های لازم را انجام داده است.

وزیر کشور افزود: کمیته بهداشت و درمان مراسم با تشکیل سه کارگروه بهداشت، درمان و امداد و نجات اقدامات لازم را برای ارتقای بهداشت و سلامت زائران انجام داده است.

محمد نجار گفت: برپایی بیمارستان های صحرایی مجهز و کمپ های درمانی ویژه خواهران و برادران، استقرار بیش از 300 دستگاه آمبولانس و شش دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالگرد امداد و نجات و اعزام بیش از 250 دستگاه آمبولانس از استان ها به همراه کاروان ها و استقرار 30 دستگاه آمبولانس در محل مترو بخشی از این اقدامات است .

وی همچنین در زمینه اقدامات کمیته پشتیبانی و اجرایی و فعالیت های خدماتی و تشریفات مرتبط با آن از استقرار بیمارستان های صحرایی و اطلاع رسانی رادیویی به میزان کافی در محدوده های منتهی به حرم مطهر خبر داد.

نماینده رئیس جمهور در ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) درخصوص حضور میهمانان خارجی و خبرنگاران رسانه های خبری خارجی در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) گفت : این میهمانان علاوه بر حضور در گردهمایی هایی که با محوریت دیدگاه ها و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود از منزل امام در جماران و زادگاه ایشان در شهر خمین بازدید می کنند.

وی دعوت از وابستگان نظامی مستقر در کشور برای بازدید از جماران و همچنین دستاوردهای نظامی کشورمان از جمله ناوشکن جماران را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

وزیر کشور گفت: مردم شریف ایران اسلامی با حضور پرشور خود در برنامه های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل،ضمن تجدید عهد با آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدا با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای پیمانی دوباره می بندند.

وی با اشاره به اینکه با اوج گیری نهصت بیداری اسلامی در سالهای اخیر شاهد متجلی تر شدن هرچه بیشتر آرمانها و تعالیم حضرت امام خمینی (ره) هستیم، گفت: خوشبختانه هرچه از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، نهضت‌های اسلامی بیشتری از دل کشورهای مسلمان ظهور می کند و بسیاری از مسلمانان جهان، پیا‌م‌ های امام راحل و انقلاب اسلامی را با جدیت بیشتری پیگیری و الگوسازی می‌کنند که بی شک نشانه ای از الهی بودن تفکرات و راه امام(ره) است.

محمد نجار افزود: امروز پیام امام راحل و پیام انقلاب اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه طنین انداز شده و بر اندام قدرتهای استعمارگر و مستکبر لرزه انداخته است.

وی همچنین گفت: امسال مراسم سالگرد ارتحال امام (ره ) در حال و هوایی برگزار می شود که ایران اسلامی با عزمی استوار و خلل ناپذیر در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی جایگاه ویژه ای در دنیا پیدا کرده است و جهانیان همواره با جلوه های جدیدی از عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی و توان و قابلیت های علمی و فنی جوانان دانشمند، مومن و متعهد کشورمان آشنا می شوند.

وزیر کشور، عصر امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) از امکانات فراهم شده برای برگزاری هر چه بهتر مراسم سالگرد ارتحال امام راحل بازدید کرد.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار