بازدید 60901
رقابت‌هاي واليبال انتخابي المپيك-توکیو ، ژاپن :

انتقام شیرین والیبال ایران از چین

تيم ملي واليبال ايران با پيروزي 3 بر 2 مقابل چين دومين روز رقابت‌هاي انتخابي المپيك را با برد پشت سر گذاشت. تیم ملی ایران پس از برتری مقابل چین در فینال رقابت‌های آسیایی، نتوانست در بازی‌های جام‌جهانی حریف خود را شکست دهد و در این پیکارها به نوعی توانست انتقام شکست در جام‌جهانی را بگیرد.
کد خبر: ۲۴۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲ 02 June 2012
تیم ملی والیبال صبح امروز در دومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک برابر چین قرار گرفت و توانست حریف خود را از پیش‌رو بردارد.

به گزارش «تابناک»، تيم ايران در دومين روز از رقابت‌هاي انتخابي المپيك برابر چين حريف زهردار آسيايي خود به ميدان رفت. در حالي كه ملي‌پوشان واليبال ايران در يكسال گذشته همواره كارنامه درخشاني از خود به جا گذاشته بودند اما از مجموع چهار رويارويي برابر چيني‌ها تنها به يك پروزي در برابر سه شكست اكتفا كرده بودند. بازيكنان ايران كه هنوز تلخي شكست از چين در جام جهاني را فراموش نكرده بودند انگيزه زيادي براي انتقام از حريف آسيايي خود داشتند.

تيم ملي ايران در آغاز اين ديدار با تركيب بازيكناني چون سعيد معروف، فرهاد قائمي، محمد موسوي، حمزه زريني، فرهاد ظريف، عليرضا نادي و اميرغفور به ميدان رفت.

با این پیروزی شاگردان ولاسکو به 2 امتیاز اکتفا کردند و چینی‌ها یک امتیاز گرفتند.

ست نخست:

تيم ملي واليبال ايران خيلي زود سه امتياز از حريف مقتدر خود پيش افتاد . بازيكنان ايران بي‌گدار به آب نمي‌زدند و خيلي منطقي دستورات تاكتيكي ولاسكو را اجرا مي‌كردند. حمزه زريني قدرتي زن تيم ايران بارها با جا خالي انداختن پاس‌هاي معروف سد دفاعي بلند چين را فريب مي‌داد. محمد موسوي با آبشارهاي فني خود پشت تور و منطقه دو زمين چين را نشانه مي‌رفت. كاپيتان نادي دومين دفاع روي تور جهان با نمايش بي‌نقص خود در برابر آبشارهاي چن پينگ نشان داد كه بي دليل اين عنوان را به دست نياورده است.

چيني‌ها كه همگي يك سر و گردن از بازيكنان ايران بلندتر بودند در دفاع روي تور خيلي خوب كار مي‌كردند. امير غفور در مصاف با سه دفاع حريف نمي‌توانست كاري از پيش ببرد و مجبور بود تا توپ‌ را به صورت جاخالي پشت خط دفاعي حريف بياندازد اما ژانگ چن بازيكن با تجربه چين از چهار سرويس پياپي امتياز گرفت تا اختلاف امتيازهاي دو تيم به عدد يك كاهش يابد.

سعيد معروف براي نفوذ به لايه دفاعي مستحكم چين پاس‌هاي سرعتي را در دستور كار قرار داده بود و عليرضا نادي و محمد موسوي خيلي خوب اين توپ‌ها را در زمين حريف مي‌نشاندند. هنوز موتور فرهاد قائمي روشن نشده بود كه ژانگ چن با سرويس‌هاي قدرتي خود تك دفاع زريني را مي‌شكست. بازي با اختلاف يك امتياز به سود ايران پيگيري مي‌شد. خطاي آرايش تيم ايران موجب شد تا دو تيم در امتياز 18 با يكديگر به تساوي برسند. سرويس قائمي براي ايران حاصلي در پي نداشت تا سرانجام ارتش سرخ چين از ايران پيش بيفتد. ليانگ در مصاف با قائمي با تجربه‌تر عمل مي‌كرد.

مهدوي و رضا قرا به جاي معروف و غفور به ميدان رفتند. زريني كه براي ايران خوب امتياز مي‌گرفت هم با پوريا فياضي جوان و با انگيزه تعويض شد. در حالي كه تيم ايران نظم بازي خود را از دست داده بود چيني‌ها همچنان با اختلاف يك امتياز از ايران جلو بودند. مهدوي و قرا هماهنگي خيلي خوبي با هم داشتند اما انگار هيچ چيز نمي‌توانست از آماج حملات حريف بلند قامت بكاهد. وقتي چين به امتياز 24 رسيد ولاسكو وقت استراحت خواست تا با بازيكنانش حريف بزند. غفور به ميدان بازگشت و يك امتياز گرفت اما بلافاصله چيني‌ها يك آبشار قدرتي را در زمين ايران نشاندند تا ست نخست اين ديدار با امتياز 25-23 به سود چين تمام شود.

ست دوم:

فرهاد قائمي برگ برنده ايران در اين مسابقات، در گيم دوم سرويس‌هاي زيبايش را به نمايش گذاشت و منطقه چهار دفاع حريف را نشانه رفت. ايران خيلي زود چهار امتياز از حريف جلو افتاد. اگر چه هونگ‌مين آبشارهاي غير قابل مهاري براي چين مي‌زد اما بازي خوب سرعتي زن‌هاي ايران به ويژه نادي اجازه نمي داد اختلاف امتياز‌ كاهش يابد. قائمي ايران را به بازي برگردانده بود. ايران باز هم اختلاف امتياز خود را با چين افزايش داد.

به دستور ولاسكو همه بازيكنان سرويس‌هاي فني را به منطقه چهار مي‌زدند. نادي راحت و مسلط و بالاتر از خط دفاعي چين از پاس‌هاي معروف امتياز مي‌ساخت. ژانگ مهره كارآمد چيني‌ها هر بار كه به ميدان مي‌آمد دفاع روي تور ايران را تخريب مي كرد. اژدهاي سرخ سر تسليم نداشت. يك بار ديگر چيني‌ها به بازي برگشته بودند . پنج اختلاف امتياز به عدد دو كاهش يافته بود. زريني غيرتي بازي مي‌كرد و بازيكنان ايران خوب مي‌دانستند كه هر اشتباه در اين دقايق جبران ناپذير خواهد بود.

در اين لحظات دفاع روي تور ايران خوب نبود و تنها تك دفاع‌هاي نادي بارقه‌اي از اميد را براي ايران به همراه داشت. تيم ايران هرگاه به بازي سرعتي روي مي‌آورد نظم دفاعي چين را برهم مي‌ريخت اما در حملات قدرتي نمي‌توانست كاري از پيش ببرد. موسوي با هوشمندي خود از تك اشتباه‌هاي حريف سود مي‌جست. بعد از وقت استراحت فني دوم، چين اختلاف امتيازش را باز هم با ايران كاهش داد. ملي‌پوشان ايران با چنگ و دندان اختلاف امتياز خود را با حريف حفظ مي ‌كردند.

زريني با تعصب بازي مي‌كرد و سه امتياز پياپي را براي ايران به ارمغان آورد. آبشارهاي قدرتي و تماشايي او تحسين حاضران در سالن و معدود هواداران تيم ايران را برانگيخت. رضا قرا به جاي غفور به زمين رفت و خيلي خوب توانست گوش راست زمين حريف را دفاع كند. ايران 23-20 از حريف جلو بود كه ولاسكو وقت استراحت گرفت تا بازيكنان ايران با آرامش كار را دنبال كنند. هر دو تيم يك امتياز ديگر گرفتند. رضا قرا آخرين امتياز را براي ايران به ارمغان آورد تا ايران با امتياز 25-23 اين ست را به سود خود تمام كند و همه چيز بار ديگر برابر شود. ست سوم:

چين در آغاز وقت سوم بازي از ايران پيش افتاد. فرهاد قائمي با بازي خوب خود اجازه نداد تا اختلاف امتيازها زياد شود تا هر دو تيم در امتياز 5 به تساوي برسند. يكبار ديگر بازي سرعتي ايران چاره ساز شد و كاپيتان، ايران را از حريف پيش انداخت. رضا قرا كه انگار تازه گرم شده بود و راه نفوذ به ديوار چين را پيدا كرده بود و در پشت خط خوب براي ايران امتياز مي‌گرفت. موسوي بي‌نقص كار مي‌كرد. هر چه ايران سخت امتياز مي‌گرفت ساده امتياز مي‌داد.

سرويس پرشي قرا درست بين دو دريافت كننده چين به زمين نشست تا ايران همچنان اختلاف امتيازهاي خود را افزايش دهد. زريني هم از سرويس‌هاي فني خود براي ايران امتياز مي‌ساخت. چيني‌ها دست معروف را خوانده بودند و او را مجبور مي‌كردند تا به جاي پاس‌هاي سرعتي توپ را براي قائمي و قرا بفرستد. زريني نقطه قوت تيم ايران بود كه به تنهايي سه دفاع روي تور چين را مي‌شكست.

درحالي كه قائمي كم فروغ نشان مي‌داد فياضي به جاي او به ميدان رفت. مهدوي به جاي معروف به ميدان رفت تا پاس‌هاي بلند در دستور كار ايران قرار بگيرد. ايران با اختلاف يك امتياز از حريف جلو بود. اما بازي خوب يوداي موجب شد تا همه چيز در امتياز 21 به تساوي برسد. ولاسكو وقت استراحت گرفت . همه چيز برابر بود. اژدهاي شش سر چين سر تسليم شدن نداشت!

هونگ‌مين آبشارهاي فياضي را دفاع مي‌كرد تا زريني بارديگر به داد تيم ايران برسد و با آبشار تماشايي خود از منطقه دو يك امتياز حساس را براي ايران بگيرد. سرمربي چين مجبور شد تا وقت استراحت بگيرد. هر تيمي مسلط تر بود بازي را به سود خود تمام مي‌كرد. دو تيم در امتياز 24 به تساوي رسيدند. آبشار سرعتي موسوي ايران را به امتياز 25 رساند تا فرهاد قائمي براي زدن سرويس آماده شود. يانگ ژي چين را به بازي برگرداند تا دوباره چين با امتياز 26-25 از ايران جلو بيافتد. موسوي نمي‌خواست اين ست را با شكست تمام كند. در امتيازهاي پاياني چيني‌ها هم به بازي سرعتي روي آورده بودند. چيني‌ها يك سرويس خراب كردند اما حمزه زريني بلافاصله جبران كرد. نادي باز هم از آبشار سرعتي براي ايران امتياز گرفت. اما بازي خوب ژانگ چن در پشت خط تيم چين موجب شد تا اين تيم سرانجام با امتياز 31-29 بازي را در ست سوم به سود خود تمام كند.

ست چهارم:

ايران در آغاز وقت چهارم با همان تركيب شروع بازي به ميدان رفت. قائمي با چرخش آرايش تيمي‌ ايران بازي شادابي را به نمايش گذاشت و دو امتياز پياپي را براي ايران به ارمغان آورد. ايران 3 امتياز از حريف پيش بود. چيني‌ها كه به تقليد از ايران به پاس‌هاي سرعتي روي آورده بودند بارها در مصاف با تك دفاع نادي موفق بودند. اما حمزه زريني به تنهايي براي شكستن دفاع مستحكم چين كافي بود. آبشارهاي قدرتي او غير قابل مهار بود و براي ايران امتياز مي‌گرفت.

ايران هيچ چيزي براي از دست دادن نداشت. ملي‌پوشان ايران در نبرد با رقباي بلند قامت از جان و دل مايه گذاشته بودند. امير غفور كه گويي ديگر درد مصدوميت كتفش آزاردهنده نبود همچون بازي‌هاي درخشانش در جام جهاني منطقه پنج زمين حريف را نشانه مي‌رفت و براي ايران امتياز مي‌گرفت. ايران هفت امتياز از حريف خود پيش افتاده بود. ملي‌پوشان ايران ديگر با هيچ كس شوخي نداشتند و كوبنده بازي مي‌كردند. ولاسكو در حالي كه آدامس مي‌جويد با آرامش بازي را دنبال مي‌كرد.

حمزه زريني كانون حملات تيم ايران بود كه از چپ و راست دفاع چين را در هم مي كوبيد. برخلاف جريان مسابقه ، تيم ايران با روي آوردن به بازي قدرتي به ويژه از سوي قطر پاسور كاملا بر حريف مسلط بود. همه بازيكنان ايران خوب بازي مي‌كردند اما نمايش زيباي امير غفور كاملا دفاع چيني‌ها را به زانو درآورده بود. بازي با امتياز 19-12 به سود ايران دنبال مي‌شد كه فرهاد قائمي روي دست دفاع حريف بازي مي‌كرد. اين حربه جواب داده بود و موجب مي‌شد تا همچنان ايران اختلاف امتياز خود را افزايش دهد. شيرازه تيم چين از هم گسيخته بود و بازيكنان اين تيم ديگر جريان بازي را رها كرده بودند.

كاپيتان نادي با فريادهايش ساير بازيكنان را تهييج مي‌كرد. سرويس‌هاي نزديك به تور در دستور كار تيم ايران قرار داشت و موسوي ، قائمي و غفور از اين سرويس‌ها براي ايران امتياز مي‌گرفتند. حمزه زريني آخرين امتياز را هم براي ايران به ارمغان آورد تا ايران ست چهارم را با امتياز 25- 15 به سود خود تمام كند و همه چيز به وقت آخر بازي كشيده شود.

ست پنجم:

چيني‌ها نخستين سرويس‌ خود را خراب كردند. هر چه بازيكنان باند قامت چين در دفاع روي تور بي نقص بودند در سرويس پر اشتباه ظاهر مي‌شدند. امير غفور از پشت خط دفاع دو نفره حريف را مغلوب مي‌كرد و حمزه زريني نيز با ابشارهاي قدرتي خود دريافت كننده‌هاي حريف را به زانو در مي‌آورد. چيني‌ها كه نمي‌خواستند بازنده باشند اجازه نمي‌دادند اختلاف امتياز زياد شود. دو تيم با امتيازهاي 6بر6 مساوي بودند. غفور امان را از تيم حريف بريده بود و از پشت خط تمام توپ‌هايش را به امتياز تبديل مي‌كرد.

پاس‌هاي رو به عقب سعيد معروف دفاع روي تور چين را فريب مي‌داد. پاسور هوشمند ايران با توجه به آرايش دفاعي حريف توپ را پخش مي‌كرد. ايران وقت استراحت فني نخست را با آبشار ديدني قائمي 8 بر7 به سود خود تمام كرد. قائمي با سرويس تماشايي خود ايران را با امتياز 10 رساند. دفاع موسوي توپ را به سود چين به اوت فرستاد. حريف اختلاف امتيازهايش را جبران كرد. اما زريني و غفور همچنان براي ايران امتياز مي ‌گرفتند. ايران با نتيجه 13بر11 از حريف پيش بود اما ولاسكو وقت استراحت گرفت تا ملي‌پوشان با آرامش كا را دنبال كنند. در نهايت اين ست با امتياز 15- 13به سود ايران تمام شد تا ايران با اين پيروزي يك گام با ارزش به سوي المپيكي شدن بردارد.

در نهايت تيم ملي واليبال ايران با نتيجه 3بر 2 و امتياز‌هاي ( 25-23، 23-25، 31-29، 15-25 ، 13-15 ) چين را شكست داد و انتقام باخت قبلي را در جام جهاني گرفت.

ملي‌پوشان واليبال ايران پس از دو پيروزي برابر كره جنوبي و چين بايد از ساعت 11:30 روز سه شنبه 16 خرداد برابر تيم ملي واليبال استراليا به ميدان بروند.

ايران در حالي مقابل رقيب ديرينه خود به برتري رسيد كه تيم واليبال چين سه بار در المپيك هاي 1984 ، 1988 و 2008 حضور داشته است. همچنين اين تيم 12 دوره رقابت‌هاي قهرماني جهان و چهار دوره جام جهاني را تجربه كرده است. اين تيم از سال 1990 تقريبا در همه دوره‌هاي ليگ جهاني حاضر بوده و 14 فصل اين بازي‌ها را تجربه كرده است. تيم واليبال چين پيش از اين رقابت‌ها با 57.25 امتياز در رده دهم رده‌بندي جهاني قرار داشت و بهترين تيم آسيايي به شمار مي‌رفت.

تیم‌های حاضر در مسابقات انتخابی المپیک دو روز آینده را استراحت خواهند کرد و رقابت‌ها از روز دوشنبه‌،16 خردادماه از سر گرفته خواهد شد.

در ضمن جدول و نتایج روز اول مسابقات روز نخست رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک با صدرنشینی شاگردان ولاسکو خاتمه پیدا کرد.

رقابت های والیبال انتخابی المپیک در منطقه آسیا از صبح دیروز آغاز شد و تیم ملی والیبال امروز نخستین بازی خود در رقابت‌های انتخابی المپیک را برابر کره‌جنوبی برگزار کرد و توانست با حساب 3 بر صفر یک پیروزی ارزشمند را برابر چشم‌بادامی‌ها کسب کند. با این پیروزی حرف‌های ولاسکو مبنی بر اینکه همه چیز در زمین مسابقه مشخص خواهد شد که در واکنش به صحبت‌های پارک‌ کی‌وون انجام شده بود، تحقق پیدا کرد و شاگردان ولاسکو به خوبی توانستند حرف‌های خود را در زمین مسابقه بزنند.

آخرین دیدار روز نخست رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک هم بین تیم‌های ژاپن و صربستان برگزار شد که ژاپنی ها به عنوان میزبان مسابقات نخستین شکست خود در این رقابت‌ها را تجربه کردند. در این مسابقه صربستانی‌ها در 3 گیم متوالی و با نتایج 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 16 از سد ژاپن گذشتند و شرایط خود را برای ادامه مسابقات بهتر کردند. * نتایج کامل مسابقات دیروز به این شرح است:

 استرالیا 3 – ونزوئلا صفر چین 3 - پرتوریکو صفر ایران 3 – کره‌جنوبی صفر صربستان 3 - ژاپن صفر *

 جدول رده‌بندی تا پایان روز نخست: ایران استرالیا صربستان چین پورتوریکو ژاپن ونزوئلا کره‌جنوبی * برنامه بازی‌های امروز به این شرح است:

 استرالیا 3ـ پورتوریکو صفر ، ساعت 6:30 

چین 2ـ ایران 3، ساعت 9:00

برنامه ادامه بازیها :  کره‌جنوبی ـ صربستان، ساعت 11:30 ژاپن ـ ونزوئلا، ساعت 14:35

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۶
انتشار یافته: ۱۳۰
ایول
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
خوشحالي بي خودي بس كنيد فقط فكرتون در حد همين آسياست هر وقت تو المپيگ گل كاشتيم خوشحال باشيد
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
خوشحالی بی خودی!؟ بنظرت بی انصافی نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
تو بیخودی حرف نزن رفتن به المپیک خودش افتخار بزرگیه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
بنده از طرف همه هم میهنانی که خوشحالن و تیم والیبال به خاطر این خوشحالی بی خودی از شما عذر میخواهیم و امیدواریم در مراحل بعد بتوانیم اندکی از توقعات شما انسان اندیشمند را برآورده کنیم....
لااله الاالله...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
این بنده خدا حاش بده یا بازی رو ندیده در حد لالیگا بود المپیک چیه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
آفرین وبه امید پیروزی های بعدی
آفرین به غیرتتون بچه ها.
khoa ghovat. football ke pule moft migiran.
درود بر دلاورمردان والیبال کشورمون . کاش فوتبال رو جمع میکردند یک صدم هزینه اون رو به بقیه ورزشها میدادن ...
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
گل گفتی به خدا داداش
درود به شرفتون
آفرین. یک هزارم فوتبالی ها هم در امد ندارند.
افرين فوتباليستها درس غيرت بگيرند.
اي جانم،باخت قبلي خيلي تلخ و ناگهاني بود اما اين برد ارزش چند برد رو داره كه جوانان ما نشون اون برد چين اتفاقي بوده و از كم تجربگي و خستگي بوده.
ماشاا... جوانان با غيرت ايران زمين
افرين فوتباليستها درس غيرت بگيرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
فوتبالیستها هم غیرت دارند مشکل حواشی بیش از حد فوتبال و عدم کار زیربناییه
اقای تابناک! ضمن تشکر از اطلاع رسانی سریعتان به این "انقام" تیترتان یک " ت " اضافه کنید که به دلمان بیشتر بچسبه!
المپیک ما داریم میایم ...
دم فرهاد قائمی گرم
به افتخار همه بچه های گنبدکاووس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
لطفا تفکیک نکنید
بازی زیبایی بود خسته نباشید به همه بازیکنان تیم والیبال و مربی و سرمربی
انشاء الله سهمیه المپیک رو کسب کنند.
پول فوتبال را به ورزش های دیگر بدهید. ما مردم حمایت می کنیم.
دم فرهاد قائمی گرم
به افتخار همه بچه های گنبدکاووس
افرين فوتباليستها درس غيرت بگيرند.
احسنت
واقعا انتقام شیرینی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
اسمشو بزاریم پیشرف یا جبران بهتر از کلمه انتقام است . به امید پیروزیهای شیرین
چرا ننوشتی رقابت ها کجا برگزار می شه
؟
مدیر پایگاه ژاپن  سطر اول نوشته شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
توکیو
ایول به بر و بچه های والیبال. آدم از بازیشون لذت میبره و باعث میشه احساس غرور بکنم. مسئله ای که سالهاست غباری سنگینی بر روش نشسته و هر از چند گاهی ، با تلاش ورزشکاران ، دوباره از دل خاک بیرون میاد.
دم امیر غفور گرم
ارزنده هم از نظر فنی هم از نظر اخلاق
به افتخار همه بچه های کاشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
برادر امیر غفور شمالیه تو تیم کاشون بازی می کنه
افرين فوتباليستها درس غيرت بگيرند.
واقعا دمشون گرم.والیبالمون تو اوجه.
واقعا ايول داره ، بخدا حق ايناست ميلياردى پول بگيرن نه فوتباليستا !يكمشم بدن به تابناك كه انقد سريع خبر ميرسونه ! مرسى
واقعا خسته نباشید به امید پیروزی های بعدی و رفتن به المپیک لندن که آرزوی قلبی ماست.
فقط جوانان ایرانی
واقعا ايول داره ، بخدا حق ايناست ميلياردى پول بگيرن نه فوتباليستا !يكمشم بدن به تابناك كه انقد سريع خبر ميرسونه ! مرسى
واقعا ايول داره ، بخدا حق ايناست ميلياردى پول بگيرن نه فوتباليستا !
والیبال ایران حرف برای گفتن زیاد دارد
فقط فرهاد قائمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
حاشیه درست نکنید. همه تیم عالیند
لذت دیدن یک والیبال خوب و ناب تیم ملی از بهترین هدایای خداوند است که توسط فرشتگان والیبالیست به ملت اهدا می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
باز ملت جو زدند. "فرشتگان والیبالیست!!!!!!!!!!"
دم همتون گرم کلی حال دادین عفور ، زرینی و همه بچه های غیرتمند والیبال
خسته نباشید
من که سجده شکر بجا اوردم
خدا حفظتون بکنه
اسپند براشون دود کنید
درود بر شرف پارسی تون.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
ایرانی نه پارسی
chera be nazare mokhatabat ehteram nemezari ta hala chand bar goftan lafze enteghamo estefade nakon
امیدواریم در ادامه بازیها کم نیارن...مثل فوتسال...
واقعا جای خوشحالی داره...ایول
دمتان گرم کلی حال کردیم
حيف نون فوتباليستها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
نه این درست نیست. حیف نون مدیران فوتبال
عالی بود. بهتر است روی والیبال سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد
به خدا باید تو ورزشهای توپی غیر فوتبال سرمایه گذاری بشه. واقعا از بازی بچه ها دیروز و امروز لذت بردم. آفرین
درودبر ایران درودبر شرف وتعصب ایرانی
سلام
آفرین به والیبالیست های قدرتمند ایران
از کار آقای خولیو ولاسکو هم نباید غافل شویم
آرامش ایشان و اعتماد نفس بالای ایشان عامل موثری در پیروزی هاست
من مطمئنم ایران در این بازیها اول میشه و به المپیک میره
درضمن از کار پاسورهای ایران نباید غافل بشیم عالی کار می کنند مخصوصا در فریب دفاع حریف
واقعا مرحبا آفرین بر شیران ایران زمین
درود بر مربی و بازیکنان باغیرت تیم ملی والیبال
ضمنا فراموش نکنید که آقای یزدانی خرم این والیبال را پایه گذاری کرد. هر جا هست خدا نگه دارش باشه
خیلی عالی بود..کیف کردم از این پیروزی..
ایشالا پیروزی در مقابل استرالیا....
آفرین بر ملی پوشان سرافراز ، از این بعد در انتخاب بازیکنان تیم ملی یه کمی بیشتر به فکر بچه های شهرستانی باشید تا بهتر نتیجه بگیرید.
چند تیم از این رقابت ها به المپیک می رند؟ قبلا می گفتند بهترین تیم اسیایی-اقیانوسیه از این رقابت ها به المپیک می ره اگر اینطور باشه ما حالا باید فقط ژاپن و استرالیا را ببریم
سلام
آفرین به والیبالیست های قدرتمند ایران
از کار آقای خولیو ولاسکو هم نباید غافل شویم
آرامش ایشان و اعتماد نفس بالای ایشان عامل موثری در پیروزی هاست
من مطمئنم ایران در این بازیها اول میشه و به المپیک میره
درضمن از کار پاسورهای ایران نباید غافل بشیم عالی کار می کنند مخصوصا در فریب دفاع حریف
آفرین بچه ها
الان وقتشه که رییس فدراسیون عوض بشه! مصلحت ایجاب می کنه!
عالی بود
راستی نقش مدیریت ومربی تاچه حد اثرگذار بود
ورود سیاسیون به والیبال میتواند این ورزش را مثل فوتبال به روزهای طلائی نزدیکتر کند!!!!!
آفرين بر ولاسكو و تيم قدرتمند ايران
فرهاد قایمی . امیر غفور . حمزه زرینی . کاپیتان
نادی و ... همه شیر مردان سربلند ایران عز یز
هستند . آفر ین بر غیرت و پایمردی تیم ملی
والیبال که با شکست دو ابر قدرت سنتی آسیا
قلب ملت تار یخ ساز ایران را شاد کردند .
درود بر پیر دیر والیبال دنیا ولاسکو و همه اعضا
زحمتکش تیم ملی والیبال سرفراز ایران
بابا ايتاليا داره ليگ سري آ رو به مدت 3سال تعطيل ميكنه چه اشكالي داره بدليل خيانت کارهاي... ايروني يك سال ليگ فوتبال ما هم تعطيل بشه و به واليبال صادق بپردازيم
آفرین به همه بچه های تیم ملی و مربیان خوبش.
امیدوارم مثل جام جهانی نشه که آخراش کم بیارن. همین طور تا آخرین بازی ادامه بدین.
دم ولاسکو گرم.نشون داد مرد عمله نه حرف.
درود بر ایران و غیرت جوان ایرانی
یاشاسین سعید معروف ارومیه لی شیر
یاشاسین ایران لی جوانلار
یاشاسین ایران و پایتخت والیبالش ارومیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
پایتخت والیبال آمله. جو نگیردت.
درود بر والیبالیست های غیور (ای کاش چندتا ازین والیبالیست ها هم تو فوتبال داشتیم)
غیرت یعنی این نه ادعاهای الکی آقایان مثلا فوتبالیست
الهی درد و بلاتون بخوره تو سر هر چی فوتبالیست بی غیرت که جز اعصاب خوردی چیزی ندارن
واقعاً این مواقع است که آدم به ایرانی بودن خودش افتخار می کند. دم همه بر و بچه های تیم ملی ئالیبال گرم. امیدوارم همینجوری پیش برند و مثل فوتسال مغرور نشند.
بابا تابناك تو نميزني نظرات ما رو برا چي ستون گذاشتي
دم همه بچه ها و این نابغه مربیگری یعنی ولاسکو گرم که گل کاشتن. ایشاللا بچه های فوتبال هم موفق باشن. البته چیزی که به فوتبال لطمه میزنه حاشیست که تو والیبال و بسکتبال هنوز نیست.
من خارج هستم و بازی رو ندیدم ولی باید یه تبریک بزرگ به نویسنده این گزارش بدم که عالی نوشته بود. سراسر هیجان و زیبایی. تحت تأثیر قرار گرفتم و درد غربت از دلم رفت. زنده باد.
ای ول به غیرتتون و ایول به فرهاد جان قائمی
mamnoon tabnak az etela'resani sarietoon
khaste nabashid bacheha
dametoon garm
ولاسکو واقعا مربی بزرگیه
والیبال چه ببره و چه ببازه ارزشمند هست، چون توی هر بازی تمام تلاش رو می‌کنند.
بعد از باخت فوتسال این برد خیلی روحیه ساز شد
تبریک میگم برد شیرینی بود.از صدا و سیما هم به دلیل پخش زنده تشکر میکنم این همه خرج فوتبال میکنن آخرش هیچ سودی ندار جز توهین ،دلال بازی،بی فرهنگی،وبازی با احساسات دیگران
ماشاء ا000به طوفان آسیا با همین درسها را به عربها بدهیم
اینایی که منفی میدن به چه انگیزه ای اینکارو می کنن
پاسخ ها
آرسام
| Germany |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
سوختگی شدید...
اینایی که منفی میدن به چه انگیزه ای اینکارو می کنن
یاد کورش را زنده کردید .درودبرغیرت ایرانی حیف پول که به فوتبالیستها میدن
واليبال ايران توي هر تورنمنتي يه چهره رو ميكنه. اين دفعه فرهاد قائمي. خيلي عالي بازي ميكنه
احسنت/پیش به سوی المپیک لندن
افرین بر تیم ملی والیبال ایران.بسیار فنی و با برنامه و با غیرت در برابر دفاع خوب چین بازی کردید.
دم هادی غفور هم گرم.جوون با مرام کاشانی....
بچه ها متشكريم,شير مادر حلالتون,على يارتون,خدا دلتون رو شاد كنه كه مردمتون رو شاد و اميدوار مى كنين.
غرور وسربلندی به همه مردم ایران هدیه دادند بچه ها متشکریم
امیدوارم سیاسیون وارد والیبال نشن تا فاتحه والیبال خونده شه....
دمتون گرم ...
درود و سلام بر فرزندان ایران زمین. آفرین به غیرت بالا و همت بلندتان که در آستانه میلاد شیر مردان هموطنانتان را مسرور کردید.
آفرین بر بچه های غیور ایران ! شما باعث شدید ما دوباره به ایرانی بودن خودمون افتخار کنیم ! . . دست مریزاد . . خدا حفظتون کنه که دل یه ملت رو شاد کردید . . همینطوری با قدرت ادامه بدید
درود به غیرت شما والیبالیستها دمتون گرم
دردوبلاشون بخوره توسرفوتبالیا
آفرین بر افتخارآفرینان سرزمین اهورایی که برتری خود را نسبت به چشم بادامی ها نشان دادند.به امید راهیابی به المپیک
ایول داره
چرا از پوریا فیاضی خبری نیست؟اونم بازیکن فوق العاده ای هست!!اصلا به اردو رفته یا نه؟!
ایول بچه ها دستان درد نکند.
دست برو بچ ایرانی درد نکنه غیرتتون رو عشقه
تعصب زرینی و ژست های فرهاد قایمی موقع سرویس منو به وجد میاورد
دمتون گرم خسته نباشین.آفرین به قایمی ترکمن دمش گرم
فوتبالیستا فداتون بشن
دمشون گرم
خداييش بايد يارانشون رو 2برابر بدن!!
نتیجه تلاش و آموزش وتوجه و سرمایه گذاری و پرورش استعدادها ونقش مدیریت صحیح وتعصب وغیرتمندی افتخار است در صحنه ملی و جهانی .با آرزوی تداوم پیروزی های سفیران ورزش.و به اهتزاز در آمدن پرچم ایران
in natijeh barname dorost va dashtan morabi kubi mesl velasco hast
به امید شکست دادن استرالیا و کسب افتخاری دیگر برای سرو قامتان ایرانی...
بچه ها دستتان درد نکند .
فرهاد قائمی چاکریم
امیدوارم تاآخر این بازیها بتوانند اینجوری ادامه بدهند وازنظربدنی کم نیاورند
فدراسيون فوتبال تعطيل شود و بودجه ان صرف ورزش هائي از قبيل واليبال و قايقراني و ساير ورزش هاي بي ادعا گردد. بازي واليبال بچه ها انصافا غرور بر انگيزاست دمتون گرم
والیبال تکنیکی ترین بازی توپی است .همه چیز در گرو قدرت ، تکنیک،اراده ،برنامه و روحیه است و از کارهای ضد بازی و برخورد جسمی که در فوتبال و ...وجود دارد خبری نیست لذا در نهایت زیبایی است و حق است که روی آن سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد
حلالتون باشه
خواهشمندم این واژه "انتقام" که دارای بار معنایی منفی می باشد را از ادبیات ورزش حذف کنید. میتوانید از واژه ای مثل "جبران"استفاده کنید. مثلا تیتر بزنید "جبران شکست از چین". در انتقام نوعی کینه و نفرت مستتر است که مناسب رویارویی های ورزشی که جو دوستی و جوانمردی می بایست بر آن حاکم باشد نیست.
آفرين . اين فوتباليست هايمان را كه مدام آزاردهنده شده اند را بايد يك پا و دو دست سر پا نگهداريم تا واليباليست هايمان جلويشان رژه بروند . آفرين بر ايرانيبا غيرت
واقعا من موندم کسائی که مفنی میذارن دلیلشون چیه؟به افتخار ایران و ایرانی هورا......
یاد دارم در بازیهای 22 بهمن حدودا سال 62 جوانان زابن تیم بزرگسالان ایران را در اصفهان برد .اگر ان زمان را بیاد داشتید بهتر ارزش برد انها را میدانستید.
درس والیبال به فوتبال
المپیک ما داریم میایم
ولاسکو ممنون که به فرهاد اعتماد کردی فرهاد جان ممنون که جواب اعتمادش را دادین بچه های با غیرت دم همه ی شما هم گرم
گنبدی دستا بالا ، فرهاد تیم ملی فرهاد تیم ملی، قائمی نشان داد که چندین سال مربیان تیم ملی در حق او جفا کردند، شیر فرهاد دوستت داریم .
ترکمن صحرا دوستت داریم
بابت این همه هیجان و شادی و صفا و معرفت باید سرپا ایستاد و تعظیم کرد
از اینکه ملتم انقد از تبعیض فوتبال با بقیه ورزشها به ویژه والیبال و پولای حرومی که حقه مردمه و میگیرنو آخرش از زمین زمان طلبکارن دلخورن خوشحالم
ازاینکه مردم حق و از ناحق تشخیص میدن خیلی خوشحالم
من که از استرس مردم تا بازی تموم شد

به بچه های تیم ملی والیبال افتخار می کنیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل