بازدید 37794

قرارداد استخدامی شرکت داده ورزی سداد

کد خبر: ۲۴۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۶ 02 June 2012
سرویس با بینندگان «تابناک» ـ در ادامه پیگیری مشکلات مردم توسط «تابناک»، مطلبی از سوی یکی دیگر از کاربران محترم از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید که تا حد امکان پیگیری لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد.

به گزارش «تابناک»، متن این درخواست به همراه پاسخ مربوطه به شرح زیر می آید:

طرح مشکل:

در سراسر کشور بخش پشتیانی فنی و آنفورماتیک بانک ملی توسط کارشناسان کامپیوتر مجرب تحت شرکت داده ورزی سداد که حدود 90 درصد سهام آن مربوط به خود بانک ملی و در قلب بانک ملی می باشد اداره می شود.

ما کارشناسان  کامپیوتر با زحمت و مشقت فراوان کار طاقت فرسا پشتیبانی فنی کلیه شعب بانک ملی را داریم تا بتوانیم سرویسهای هرچه بهتر به مردم عزیز داشته باشیم خودتان می دانید بانک ملی بزرگترین بانک جهان اسلام و حجم کار بسیار بالایی دارد .

 بهر حال ما کارشناسان با سوابق بیش از 10 سال همواره به آینده خود نامطمئن و سالیانه طبق قرارداد معین همکاری ما تمدید می شود و از همه مزایای همکاران رسمی که در کنار هم مشغول بکار هستیم محروم هستیم و حقوق شرکتی  هم جوابگوی هزینه های سنگین اجاره نشینی و .... را جوابگو نیست از شما  مسئولین محترم تقاضامندیم همانطور که همیشه لقب قلب و بازوی راست و عضو لاینفک بانک ملی به ما داده اید به فکر ما باشید تا ما نیز از حالت قرارداد معین خارج شده  و به صورت رسمی و پیمانی در آییم و بتوانیم خدمات ارزنده تری داشته باشیم

با تشکر
گروهی از کارشناسان شرکت داده ورزی سداد

جوابیه :

احتراماً ، عطف به نامه شماره 356/ت آن سایت محترم به اطلاع می رساند : شرکت داده ورزی سداد (سهامی خاص) بر اساس قانون کار و بیمه تأمین اجتماعی ، کارکنان مورد نیاز را به کار گرفته و در بدو استخدام شرایط اشتغال از جمله موضوع اشتغال به صورت قرارداد معین یکساله را به متقاضیان استخدام اعلام نموده که مورد قبول آن ها نیز قرار گرفته است .

اداره کل روابط عمومی بانک ملی



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی