بازدید 36340
۸

ادارات تهران فردا تعطیل شد + تکذیب

یک خبرگزاری به نقل از سرپرست مديريت بحران استان تهران خبر تعطیلی ادارات در روز پنج شنبه را مخابره کرد و یک خبرگزاری دیگر، این خبر را به نقل از همان منبع خبری تکذیب کرد!
کد خبر: ۲۴۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۸ 30 May 2012
فارس نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه ادارت شهر تهران فردا تعطیل است گفت: هیچ‌گونه تدبیر خاصی برای کاهش ریزگردهای تهران نداریم.

محمد جاپلقی درباره تعطیلی روزهای کاری برای حل معضل ریزگردها اظهار داشت: فردا تمامی ادارات شهر تهران تعطیل هستند. شاید در چند روز آینده تعطیلی‌ها در کاهش ریزگردها تأثیر داشته باشد.   

وی با اشاره به اینکه هیچ تدبیر خاصی را نمی‌توان برای ریزگردها در نظر گرفت ادامه داد: وضعیت هوای شهر تهران به دلیل پدیده ریزگردها هنوز به مرحله هشدار نرسیده است.

این در حالی است که برخی از کارشناسان برای کاهش ریزگردها معتقد هستند که باید اقدامات فراملی در منطقه برای مهار پدیده ریزگرد صورت گیرد تا این مساله در قالب رایزنی‌های دیپلماتیک سامان یابد. تعطیل کردن روزهای کاری این مشکل را حل نمی‌کند.

تعطیلی ادارات تکذیب شد

ایسنا دقایقی پیش (۱۴:۲۲) خبر داد: در پي انتشار برخي خبرها درباره تعطيلي پنج شنبه ادارات پايتخت بدليل افزايش ريزگردها، سرپرست مديريت بحران استان تهران، تعطيلي فردا (پنج شنبه) به علت آلودگي هوا را تكذيب كرد.

محمدتقي جاپلقي درباره انتشار خبر تعطيلي فردا به علت آلودگي هوا در اثر افزايش غلظت ريزگردها در برخي از سايت‌هاي خبري، اين موضوع را به شدت تكذيب كرد.

وي ادامه داد: هوا در حال حاضر در شرايط «سالم» قرار دارد و هيچ‌ دليلي براي تعطيلي ادارات در روز پنجشنبه وجود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۳
انتشار یافته: ۸
فقط پایتخت نشینان انسان هستندپس چراشهردیگرکشورباوجودآلودگی بیش ازحدیک ساعت هم تعطیل نمیشن
مگه مردم و ماشين ها ريزگرد توليد ميكنن كه با تعطيل كردن ميخوان حلش كنن?دريغ از مديريت و دلسوزي
چرا فقط تهرانیها وقتی ما دراراک درریزگردها غرق می شویم هیچ کس صدایش درنمی اید واستانداری خواب است
آیا کلاسهای درس دانشگاهی هم تعطیل هستند ؟
مگه كاري هم از دستون بر مياد كه بتوانيد انجام بديد
تعطيل بود بابا شنبه را تعطيل مي كردي
دانشگاه ها چه طور؟
آخه تابناک دانشمند، این چه طرز خبر زدنه، تو تیتر خبر فکر می کنی تعطیل شد وقتی متن رو می خونی نوشته تکذیب شد. خیلی ها به اشتباه می افتند. اینجوری اعتبار خودتون زیر سوال می ره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار