بازدید 19358
۵

پرطرفدارترین تیم فوتبال جهان کدام است؟

کد خبر: ۲۴۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳ 30 May 2012
باشگاه انگلیسی منچستریونایتد با نزدیک به 660 میلیون نفر هوادار، بالاتر از تمامی غول‌های فوتبال در دنیا ایستاد.

به گزارش آفتاب ، ممکن است شیاطین سرخ نتوانند مانند چلسی در جذب ستاره‌های فوتبال موفق عمل کرده و قهرمانی در لیگ برتر را نیز به رقیب همشهری واگذار کنند ولی هم‌چنان بالاترین تعداد هواداران در جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

یونایتدها طی 5 سال گذشته توانسته‌اند طرفداران بین المللی خود را 5 برابر کرده و به عدد 659 میلیون تن برسانند. بر اساس مطالعه جدیدی که در این زمینه صورت گرفته، این باشگاه نسبت به سال 2007 درآمدهای خود را بیشتر کرده و با رشد 98 درصدی تعداد هواداران روبه‌رو بوده است.

از این تعداد هوادار 173 میلیون مربوط به خاورمیانه و آفریقا است. 325 میلیون مربوط به خاور دور و 108 میلیون نیز از کشور چین طرفدار من‌یونایتد هستند. تنها یک درصد از هواداران شیاطین سرخ بریتانایی هستند.

به گزارش فارس،این باشگاه در تور تابستانی خود به آ‌فریقای جنوبی و چین خواهد رفت تا قراردادهای تجاری ببندد. شرکت‌ NIKE و شرکت بیمه AON که حامی اصلی مالی این تیم به شمار می‌رود، در سال 2014 باید قراردادهای خود را با این باشگاه تمدید کنند. به این ارقام، درآمدهای حاصل از حق پخش تلویزیونی بازی‌های این تیم در خارج از انگلیس که چیزی نزدیک به یک میلیارد و 400 میلیون پوند می‌شود را نیز اضافه کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۷
انتشار یافته: ۵
پر طرفدارترین تیم جهان یا انگلیس؟ ضمنا" پرطرفدارترین تیم جهان بارسای اسپانیا و محبوبترین سرمربی هم آقای گواردیولا سرمربی سابق بارسلوناست
فقط رئال مادرید عشقه %
به اين ميگن باشگاه يك دانشگاه است تيمهاي ايراني يك ذره ياد بگيرند
بالاخره یکی پیدا شد حرف حق و بزنه
مطئنم انگلیسیا خودشون اینجوری اعلام کردن عمرا از بارسلون جلو بزنن.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر