بازدید 8585

سرقت ‌دفتر‌ تلفن و دختري که بيهوش در بيابان رها شد

کد خبر: ۲۴۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۷ 27 May 2012
 پسر جواني که پس از بيهوش کردن دختري طلاهاي او را دزديده ومتواري شده بود پس از يک ماه فرار توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي خراسان رضوي دستگير شد و به جرم خود اعتراف کرد.

به گزارش خراسان فروردين ماه گذشته پدر و دختري با اتوبوس در حال عزيمت به مشهد بودند. در اين ميان پسرجواني نيز در يکي از صندلي هاي مجاور اين پدر و دختر نشسته و اعمال و حرکات اين دو را زيرنظر گرفته بود. دختر جوان داخل اتوبوس دفترچه تلفن خود را برداشته بود و شماره هاي آن را مرور مي کرد و پسر جوان نيز زيرچشمي حرکات او را زيرنظر داشت، اتوبوس به پايانه مسافربري مشهد رسيد و مسافران هريک به محل سکونتشان رفتند، دختر مذکور وقتي به منزل رسيد و اسباب و اثاثيه خود را بررسي کرد متوجه شد که دفترچه تلفنش نيست. او همه جا را جست وجو کرد اما به نتيجه اي نرسيد و با خود فکر کرد که شايد دفترچه تلفن داخل اتوبوس جا مانده است.

اين ماجرا گذشت تا اين که روز بعد جواني با تلفن همراه اين دختر تماس گرفت. او خود را از مسافرهاي اتوبوس معرفي کرد و پس از سلام و احوال پرسي گرم با دختر مورد نظر به او گفت که دفترچه تلفن شما در داخل اتوبوس جا مانده و من آن را برداشتم و الان نيز تماس گرفته ام که آن را به شما بازگردانم. دختر جوان وقتي شنيد دفترچه اش پيدا شده است خوشحال شد و با پسر جوان قرار ملاقات گذاشت تا دفترچه اش را از او بگيرد.

پسر مذکور به دختر گفت: اگر زحمتي نيست فردا براي تحويل دفترچه به اطراف روستاي ده غيبي مراجعه کنيد تا دفترچه تان را تحويل دهم، دختر نيز غافل از اين که چه سرنوشتي در انتظار او خواهد بود، قرار ملاقات را پذيرفت و در ساعت مقرر عازم محل قرار شد.

وقتي به آن مکان رسيد پسري را ديد که داخل خودرو نشسته است، پسر جوان با ديدن دختر با او احوال پرسي کرد و از او خواست تا داخل خودرو بنشيند تا پس از گپ و گفتي کوتاه دفترچه را تحويل دهد. دختر نيز قبول کرد و سوار خودرو شد. جوان راننده خودرو توانست در مدت کوتاهي با چرب زباني دختر مذکور را فريب دهد و او را مجاب کند تا به منظور تفريح با يکديگر دوري با خودرو بزنند، اين موضوع نيز با استقبال دختر مواجه شد و هر دو به راه افتادند، دقايقي بعد راننده خودرو يک قوطي نوشيدني راني را به دختر تعارف کرد و او آن را سرکشيد اما پس از چند دقيقه سرش گيج رفت و بيهوش شد، راننده خودرو پس از اين که مطمئن شد دخترک بيهوش شده است ۷ عدد النگوي وي را از دستانش خارج کرد و با رهاکردن او در اطراف روستا از محل متواري شد.

ساعتي پس از اين حادثه دختر جوان وقتي به هوش آمد خود را در کنار جاده اي ديد که هيچ کس در آن جا نبود، او با مشاهده سرو وضع خود دريافت که چه بر سرش آمده است، بنابراين خود را به بيمارستان رساند و پس از آن نيز با مراجعه به پليس آگاهي مشهد موضوع را طي شکايتي با اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي خراسان رضوي درميان گذاشت. به دليل حساسيت موضوع به دستور سرهنگ بيدمشکي رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي گروهي از کارآگاهان زبده مامور شناسايي و دستگيري متهم فراري شدند.

از آن جا که متهم به سرقت ردي از خود برجا نگذاشته بود کارآگاهان با اطلاع از روزي که مسافران آن اتوبوس از تهران به مشهد عزيمت کرده بودند، به پايانه مسافربري مشهد مراجعه کردند و سرانجام توانستند از طريق بليت هاي صادرشده متهم را شناسايي کنند.

اين گزارش حاکي است با شناسايي متهم فراري، کارآگاهان با استفاده از بررسي هاي ميداني سرانجام آدرس مخفيگاه وي را نيز به دست آوردند و در روز چهارشنبه گذشته موفق شدند اين سارق را دستگير کنند. متهم به سرقت در بازجويي هاي فني و پليسي لب به اعتراف گشود و گفت: پس از بيهوش کردن دختر جوان با آبميوه مسموم ۷عدد النگوي وي را سرقت کردم و در کنار باغي در محدوده روستاي ده غيبي آنها را زيرخاک پنهان کردم. با مراجعه کارآگاهان به محل ياد شده النگوهاي دختر جوان نيز کشف و متهم تحويل مقامات قضايي شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار