بازدید 35258

ثبت‏نام عمره دانشجویان و اساتید از امروز

قرعه‌کشی ثبت‌نام کنندگان در سراسر کشور، پنجم آذر ماه انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۴ 10 November 2008

نام‌نويسي دانشجویان و استادان متقاضیان حج عمره از امروز بيستم آبان تا سوم آذر ماه اینترنتی انجام می‌شود.

به گزارش مهر، دانشجویان و استادان دانشگاه‌های کشور، می‌توانند هنگام نام‌نويسي با مراجعه به نشانی اینترنتی www.labbayk.com و تکمیل فرم مربوطه، برای عمره دانشجویی و اساتید نام‌نويسي کنند.

قرعه‌کشی ثبت‌نام کنندگان در سراسر کشور، پنجم آذر ماه انجام می‌شود.

مسئولان ستاد زیارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حدود زمانی اعزام دختران دانشجو را از نیمه اسفند ماه تا اواخر فروردین، اعزام پسران را در تیر ماه و اعزام دانشجویان متأهل را از اواخر فروردین تا اواسط اردیبهشت ماه اعلام کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۰
اي كاش مسئو لين وزارت علوم وسازمان حج پي مي بردند كه در دانشگاهها قشر ديگري بنام كارمند هم وجود دارد وانها هم انسان ومانند ديگران نياز به اين سفرها دارند تا به كي بايد شاهد اين تبعيض ها در اين وزارتخانه باشيم خدا ميداند وبس؟؟؟
با سلام دانشجوياني كه از قبل فيش ثبت نام حج عمره را بطور عادي از بانك ملي در دست دارند و نوبت اعزام آنها رسيده است چگونه مي توانند با گروه هاي دانشجوئي دانشگاه خود همراه شوند .
ضمنا در سايت اعلام شده بالا گزينه ارتباط با سايت جهت طرح موضوعات وجود ندارد
تشرف به حج عمره خيلي خوب است ولي اي كاش وزارت علوم و آموزش عالي اين كار را در فصل تابستان يا بين دو ترم و عيد در همان حدود تعطيلات انجام ميداد. اينكه دانشجو يا استاد درست وسط ترم به عمره برود كار درستي نيست. يان هم به دانشجوياني كه عمره رفته اند لطمه مي زند و هم برنامه كلاسها را به هم مي زند.
متاسفانه در قسمت ثبت نام دانشجویان متاهلی که قصد تشرف به همراه همسر را دارند قید شده است که فقط مزدوجینی که تاریخ ثبت ازدواجشان بعد از 86/1/1 است می توانند از این شرایط استفاده کنند حال امثال منی که دانشجوی کارشناسی ارشد بوده و در دوران کارشناسی اقدام به ازدواج کرده اند ودر آن زمان توان مالی نداشته اند وحال نیز از شرکت در قرعه کشی محروم می شوند چیست ؟ این است حمایت از ازدواج به موقع ؟ آیا نمی شد به جای شرط تاریخ ثبت ازدواج ، شرط سنی را قرار می دادند تا کسانی چون من از امکان شرکت در قرعه کشی محروم نشویم ؟ به امید روزی که در تصمیم گیریها بیشتر فکر کنیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار