بازدید 14291

تعرض مامور گاز قلابي به 19 زن خانه‌دار

کد خبر: ۲۴۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۲ 26 May 2012
مردي كه با معرفي خود به عنوان مامور شركت گاز وارد خانه زنان مي‌شد و به آنان تعرض مي‌كرد در بازجويي‌ها به تجاوز به 19 نفر اقرار كرد.

به گزارش شرق چندي قبل زني به پليس آگاهي شهرستان مرند رفت و با شكايت از يك مامور قلابي به كارآگاهان گفت: «در خانه تنها بودم كه زنگ به صدا درآمد. وقتي در را باز كردم مردي خودش را مامور گاز معرفي كرد و گفت براي قرائت كنتور آمده است. من هم به او اجازه دادم وارد شود اما آن مرد به محض ورود به خانه به سمتم حمله‌ور شد. در حالي‌كه به شدت ترسيده بودم سعي كردم با جيغ و داد و مقاومت او را فراري بدهم. آن مرد وقتي ديد نمي‌تواند كاري انجام بدهد گوشي تلفن همراهم را از دستم درآورد و به سرعت فرار كرد.»

ماموران با شنيدن اظهارات اين زن تحقيقات خود را آغاز كردند و فهميدند چندي قبل نيز يك زن ديگر عليه فردي با مشخصات مشابه شكايت كرده و گفته بود توسط متهم ناشناس مورد تعرض قرار گرفته است. اين زن بار ديگر به پليس آگاهي احضار شد و درباره واقعه رخ‌داده، چنين گفت: «آن مرد به بهانه خواندن كنتور گاز وارد خانه شد و بعد از اطمينان از اينكه من در منزل تنها هستم به سمتم حمله كرد و با تهديد مرا به يكي از اتاق‌ها كشاند. من به شدت ترسيده بودم و جان خودم را در خطر مي‌ديدم با اين وجود سعي كردم با خواهش و التماس خودم را از چنگ آن مرد نجات بدهم ولي او بدون توجه به گريه‌هايم مرا مورد آزار قرار داد و به سرعت فراري شد.»

كارآگاهان در ادامه تحقيقات بهترين راه براي شناسايي مجرم فراري را در رديابي تلفن همراه مسروقه ديدند و با اين ترفند توانستند رد او را در يكي از روستاهاي اطراف مرند پيدا و اين جوان 29ساله را كه رضا نام دارد بازداشت كنند. در حالي‌كه بازجويي‌ها از اين مرد آغاز شده بود زنان ديگري نيز به پليس آگاهي رفتند و عليه مامور قلابي گاز شكايت كردند. همه اين افراد كه زنان خانه‌دار بودند به محض ديدن رضا او را مورد شناسايي قرار دادند و به اين ترتيب متهم تمامي راه‌ها را براي فرار از زير بار اتهام به روي خودش بسته ديد و به جرايمش اقرار كرد. او گفت: «من صبح‌هاي زود در خيابان‌ها پرسه مي‌زدم و خانه‌ها را زيرنظر مي‌گرفتم همين‌كه مي‌ديدم مرد يك خانه در حال بيرون رفتن است آنجا را نشان مي‌كردم و دقايقي بعد با معرفي خودم به عنوان مامور اداره گاز وارد منزل مي‌شدم و با سوالاتي كه همان ابتداي كار مي‌پرسيدم از تنها بودن زن صاحبخانه مطمئن مي‌شدم.» اين مرد ادامه داد: «بعد از آن بود كه براي اجراي نقشه‌ام وارد عمل مي‌شدم و با زور و تهديد به زنان تجاوز مي‌كردم و سپس به سرعت پا به فرار مي‌گذاشتم. من هرگز فكر نمي‌كردم دستگير شوم چون به اين نتيجه رسيده بودم كه زنان از ترس آبرويشان اقدام به طرح شكايت نمي‌كنند.»

كارآگاهان كه احتمال مي‌دادند رضا زنان زيادي را قرباني نقشه‌هاي خود كرده باشد به تحقيق در اين رابطه ادامه دادند و در نهايت 19 زن از وي به عنوان متجاوز شكايت كردند و خواستار مجازات او شدند. اين در حالي‌ است كه پليس احتمال مي‌دهد متهم زنان ديگري را نيز مورد آزار قرار داده باشد اما آنها به دليل ترس از آبروي خود از طرح شكايت خودداري كرده‌اند.

بنا بر اين گزارش در حال حاضر كارآگاهان به تحقيق پيرامون اين پرونده ادامه مي‌دهند و اميدوار هستند ابعاد تازه‌اي از جرايم اين فرد را فاش كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل