بازدید 12973

آزار و اذيت زنان به بهانه كنتورنويسي

کد خبر: ۲۴۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۳ 24 May 2012
فرمانده انتظامي شهرستان مرند در آذربايجان شرقي گفت: شروري كه به بهانه كنتورنويسي وارد منازل مي‌شد و زنان تنها را مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد، شناسايي و دستگير شد.

به گزارش جام جم سرهنگ سلطان‌پور در اين باره گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان مرند در پي اطلاع از ورود به عنف شخص ناشناسي به منازل مردم با جعل عنوان مامور كنتور اداره گاز، موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: در حالي كه تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت، زني در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام كرد، فردي با اين بهانه وارد خانه وي شده و پس از سرقت تلفن همراهش، از محل گريخته است.

سلطان‌پور يادآور شد: با به دست آمدن اين اطلاعات، ماموران در مرحله بعدي جوان 29 ساله‌اي را در يكي از روستاهاي شهرستان شناسايي و وي را دستگير و به اداره آگاهي منتقل كردند.

وي تصريح كرد: متهم در مواجهه حضوري با شاكي، به جرم خود اعتراف و عنوان كرد به بهانه ثبت كنتور وارد منازل مردم شده و در صورت مواجهه با زنان تنها، آنها را مورد آزار و اذيت قرار مي‌داده است.

سلطان‌پور خاطرنشان كرد: در اين ارتباط تاكنون تعداد 19 فقره شكايت اعلام شده و با بازسازي صحنه‌ها، همگي مورد تاييد قرار گرفت. البته تعدادي نيز براي حفظ آبروي خود تاكنون شكايتي نكرده و موضوع را به پليس  اطلاع نداده‌اند.

فرمانده انتظامي شهرستان مرند اعلام كرد، مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شبانه‌روزي آماده پاسخگويي به مردم است و همكاري مردم، پليس را در مقابله با موارد مشابه ياري خواهد كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل