بازدید 5180

دستگيري مردي که همسر باردارش را کشته بود

کد خبر: ۲۴۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۴ 22 May 2012
مرد ۴۱ ساله اي که در پي اختلاف خانوادگي همسر باردار خود را به قتل رسانده و متواري شده بود، سرانجام پس از ۹ سال زندگي مخفيانه، توسط کارآگاهان پليس عمليات ويژه آگاهي استان خراسان رضوي دستگير شد.

به گزارش خراسان سرهنگ حسين بيدمشکي رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با اعلام اين خبر در نشستي مطبوعاتي گفت: بيستم خرداد سال ۸۲ زن جوان بارداري در خيابان پنجتن ۴۸ مشهد به قتل رسيد و با اعلام اين موضوع به مأموران انتظامي در همان زمان کارآگاهان به همراه مقام قضايي به محل وقوع جنايت اعزام شدند و پس از تحقيقات و بررسي هاي لازم دريافتند مقتول با ضربات متعدد چاقوي همسرش به قتل رسيده است و متهم به قتل نيز پس از ارتکاب جنايت از محل متواري شده است.

سرهنگ بيدمشکي گفت: با توجه به اين که متهم به قتل به نقطه نامعلومي گريخته بود، مأموران نتوانستند سرنخي از محل اختفاي او به دست آورند و بررسي هاي پليسي نيز به منظور يافتن متهم که ۹ سال توانسته بود خود را از چشم مأموران مخفي کند به نتيجه اي نرسيد؛ بنابراين پرونده به اداره عمليات ويژه سپرده شد تا کارآگاهان نسبت به پيگيري پرونده اقدام کنند.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي اضافه کرد: سرانجام بررسي ها و تحقيقات مأموران پليس عمليات ويژه به نتيجه رسيد و چند روز پيش مأموران طي انجام امور تخصصي و تشخيص هويت متوجه شدند که متهم به قتل با نام جعلي به دليل ارتکاب جرم ديگري سال ۸۹ در زندان ورامين به سر مي برده است؛ بنابراين مأموران با مراجعه به زندان به بررسي سوابق متهم پرداختند و دريافتند که وي در سال ۸۹ مدتي را در زندان ورامين زنداني بوده ولي پس از مدتي از زندان آزاد شده و در نقطه نامعلومي اقامت گزيده است.

سرهنگ بيدمشکي افزود: کارآگاهان در شاخه ديگر تحقيقات خود و با مراجعه به بانک اطلاعات مجرمان، توانستند محل سکونت متهم به قتل را در ورامين مشخص کنند، بنابراين طي يک نيابت قضايي به اين شهر رفتند اما دريافتند که متهم به تهران نقل مکان کرده است؛ بنابراين کارآگاهان دوباره طي نيابت قضايي ديگري به تهران عزيمت کردند و از آن جا که متهم به قتل در تهران ازدواج مجدد کرده بود، موفق به شناسايي همسر دوم او شدند و از طريق تعقيب همسر وي توانستند محل اختفاي او را شناسايي کنند و وي را در عملياتي غافلگير کننده در سحرگاه ۲۸ ارديبهشت امسال دستگير کنند و به مشهد انتقال دهند.

وي افزود: متهم دستگير شده در بازجويي ها صراحتا به قتل همسر خود به دليل اختلافات خانوادگي اعتراف کرد. سرهنگ بيدمشکي افزود: پرونده متهم در شعبه ۱۳۳ بازپرسي دادسراي شهيد قدوسي مشهد به رياست قاضي حسن پوست فروشان تحت رسيدگي قرار دارد.

م.م متهم به قتل دستگير شده، در گفت وگو با خراسان درباره انگيزه خود از قتل همسر باردارش گفت: من و همسرم هر دو به هروئين معتاد بوديم، من همواره به همسرم بدبين بودم و همواره بر سر اين موضوع بين ما اختلاف وجود داشت تا اين که يک شب با هم به منظور خريد مواد مخدر از منزل بيرون رفتيم و مقداري هروئين خريديم و به منزل آمديم. مقداري مشروب خورديم و در آخر شب هم هروئين مصرف کرديم. قبل از خواب با همسرم مشاجره کردم و در يک لحظه چاقوي آشپزخانه را که در اتاق افتاده بود برداشتم و چند ضربه به شکم وي زدم، آن گاه در حالي که پسر و دختر کوچکم در خواب بودند از منزل بيرون رفتم، خودم را به صدمتري رساندم و از آن جا هم به پليس راه طرق مراجعه کردم و با اتوبوس هاي تهران به ورامين رفتم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار