بازدید 27377

انتقاد رسايي از نطق مطهري در مجلس

کد خبر: ۲۴۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹ 20 May 2012
رسايي با اشاره به نطق ميان دستور علي مطهري و برخي انتقادات وي به عملكرد سپاه در انتخابات، گفت: اگر هم در گوشه و كناري كسي اقدامي انجام داده، مربوط به كل سپاه پاسداران نمي‌شود.

به گزارش ايسنا، حجت الاسلام حميد رسايي امروز –يك‌شنبه- در تذكر شفاهي خود در صحن علني مجلس با اشاره به نطق ميان دستور علي مطهري ، در دفاع از سپاه به عنوان يكي از نهادهاي موثر و قانوني نظام جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: امام (ره) فرمود: اگر سپاه نبود كشور هم نبود.

وي تصريح كرد: چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم شاهد بوديم كه سپاه يكي از وظايفش را دفاع از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي كاملا عملي كرد.

رسايي خاطرنشان كرد: امروز نيز آقاي مطهري مجددا اتهامي را متوجه اين نهاد كرد و اين درحاليست كه پيش از اين در مساله وزير نفت فعلي هم چنين اتهامي را متوجه سپاه كرده بود كه سپاه قصد بدست گرفتن تمام قدرت‌هاي اين كشور را دارد، البته رييس مجلس در آن روز جواب محكمي به اين موضوع داد و جا داشت كه امروز نيز شما به ايشان تذكر مي‌داديد.

وي افزود: اين تريبون جايي نيست كه هر كسي هر چه دلش خواست از پشت آن بگويد و اين وسيله‌اي براي رسانه‌هاي بيگانه شود كه نهادهاي مقدس را متهم كنند.

اين نماينده اصولگراي مجلس اظهار كرد: اين كه سپاه پاسداران در انتخابات دخالت كرده اتهامي بود كه يكبار ديگر در نطق ديگري پس از مرحله اول مطرح شد و اين بار دوم بود، اين درست نيست، هميشه در تمام دوره ها چنين اتهاماتي را متوجه سپاه و شوراي نگهبان و موارد مختلف رسانه‌هاي بيگانه زدند، از پشت اين تريبون كه تريبون حاصل خون شهداست نبايد اين اتهامات متوجه نهادهاي مقدس شود.

وي با اشاره به انتخابات مجلس هشتم نيز يادآور شد: در اين دوره همين شايعه در مورد ليست اصولگرايان در تهران بود، كه ليست جبهه متحد اصولگرايان در تهران مورد حمايت سپاه بوده ، من از آقاي مطهري مي‌پرسم چرا آن روز به اين حرف‌ها اعتراض نكرد،‌ چون در اين دوره وي در چنين ليستي نبوده بايد حرفي كه رسانه‌هاي بيگانه مي‌زنند، ايشان از پشت اين تريبون بگويد؟

اين نماينده مردم تهران خاطرنشان كرد:‌ تازه كساني پشت برخي از اين ليست‌ها بودند و سعي مي‌كردند آن ليست ها را به اسم سپاه معرفي كنند كه اولا ولخرجي‌هاي بسيار زيادي از بيت‌المال در انتخابات تهران كردند و هيچ كدام از كانديداهاي منتصب‌شان به مجلس نرفتند و البته سايت‌هايشان ساپورت‌كننده اصلي برخي از افرادي هستند كه امروز سپاه را متهم مي‌كنند.

به گزارش ايسنا، شهاب الدين صدر نايب رئيس مجلس كه رياست جلسه علني را برعهده داشت در پاسخ به اين تذكر گفت:‌نطق ميان دستور تذكر ندارد، اما به شما وقت داده شد تا صحبت كنيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس