بازدید 7542
۲

مردم کردستان این شهید را همچون فرزند خود دوست داشتند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید محمد بروجردی که پنجشنبه‌ شب 28.2.91 در حسینیه فاطمه‌‌الزهرا، واقع در ستاد نیروی هوا-فضای سپاه و با حضور جمع بسیاری از فرماندهان نیروهای مسلح، پاسداران، بسیجیان و رزمندگان اسلام برگزار شد، در سخنانی به تجلیل از خدمات شهید بروجردی در میدان‌‌های گوناگون پرداخت.
کد خبر: ۲۴۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹ 19 May 2012
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیست‌و نهمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید محمد بروجردی که پنجشنبه‌ شب 28.2.91 در حسینیه فاطمه‌‌الزهرا، واقع در ستاد نیروی هوا، فضای سپاه و با حضور جمع بسیاری از فرماندهان نیروهای مسلح، پاسداران، بسیجیان و رزمندگان اسلام برگزار شد، در سخنانی به تجلیل از خدمات شهید بروجردی در میدان‌‌های گوناگون پرداخت.

به گزارش «تابناک»، محسن رضایی با یادآوری روزهای ورود امام به ایران گفت: هنگامی که حضرت امام در مدرسه رفاه مستقر بودند، حفاظت درون محوطه به عهده شهید عراقی و شهید بروجردی بود و ما و دوستانمان در گروه منصورون، در خیابان ایران، مستقر شدیم و آماده بودیم اگر عوامل رژیم شاه و ساواک، قصد ورود به محوطه را داشتند، با آنان مسلحانه درگیر شویم تا شهید عراقی و شهید بروجردی در داخل مدرسه رفاه آماده شوند.

رضایی درباره خدمات شهید بروجردی به کردستان گفت: بسیاری از فرماندهان سپاه که در همین جلسه هم هستند، گواهند که مردم کردستان، شهید بروجردی را همچون فرزند خود دوست می‌داشتند.



رضایی افزود: نجات کردستان از توطئه‌های ضد انقلاب، مرهون خدمات و مجاهدات صادقانه شهید بروجردی است.

ایشان با مرور خاطرات خود با شهید بروجردی گفت: هنگامی که حادثه پاوه شکل گرفت، به همراه شهید بروجردی با دو گردان از نیروهای پادگان ولی عصر (عج) و به وسیله یک فروند هواپیمای نظامی c130 از تهران به کرمانشاه رفتیم و ستاد عملیات غرب کشور را راه‌اندازی کردیم.

دکتر رضایی در ادامه افزود: شهید بروجردی مردم کردستان را به میدان مبارزه با ضد انقلاب دعوت و سازمان پیشمرگان مسلمان کرد را با حضور مردم کردستان‌، تأسیس کرد.

در حقیقت می‌توان گفت: سه ماه پیش از شهادت شهید بروجردی، پافشاری کردم که فرماندهان قرارگاه حمزه را بپذیرد که گفت، اجازه بدهید فردی دیگر فرمانده قرارگاه باشد تا من وقتم برای عملیات آزاد باشد. حتی یک روز هم بیشتر در کردستان ماندم تا او را قانع کنم؛ اما شهید بروجردی، مصر بود که به عملیات بپردازد، ولی در هر حال، باید بگویم که فرمانده واقعی قرارگاه حمزه با شهید بروجردی بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۲
بسمه تعالی
باصلوات بر محمد آل محمد ودرود وسلام بر امام وشهدای اسلام بخصوص شهید بر و جردی ویاران مظلومش در کردستان
یاد آ ن اخلاص ودائم الذکر بودن این شهید بخیر
برای شادی ارواح پاکشان 14 صلوات هدیه مینمائیم
اللهم صل علی محمد وآ لمحمد وعجل فرجهم
نهضت جهانی صلوات
چقدر لبخندت زیباست ای بروجردی مظلوم...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر