بازدید 8382

شکیب: مردم در مترو کتلت شده اند!

وی با تاکید بر اینکه پول مترو باید برای مترو و مشخصا برای حمل و نقل مسافران هزینه شود، گفت: دغدغه‌ی مدیریت مترو باید آسایش مسافران باشد و نه برگزاری جشن‌ها و مناسبت‌ها چرا که این وظیفه بر عهده حوزه‌های فرهنگی شهرداری تهران است.
کد خبر: ۲۴۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱ 15 May 2012
رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: مردم به دلیل ازدحام جمعیت در مترو می‌گویند کتلت می‌شویم، آنگاه مترو اعتبارات خود را برای جشن و برنامه‌های مناسبتی در ایستگاه‌ها اینچینی هزینه می‌کند.

به گزارش مهر، حمزه شکیب در جلسه روز سه شنبه شورا با بیان این که بهای بلیت باید افزایش یابد اما نه به میزان چشمگیرگفت : شورای شهر باید هم وضعیت معیشتی مردم و هم نرخ تورم را لحاظ کند ، مگر چند درصد به درآمد مردم اضافه شده که یک باره بهای بلیت مترو را بیست درصد افزایش دهیم.

وی ادامه داد: باید مشکلات را با هم تقسیم کنیم و هر دو جنبه موضوع را در نظر بگیریم. مردم از ما انتظاری فراتر از این دارند که تنها نرخ بلیت را ثابت نگه داریم.

شکیب اضافه کرد: قیمت بلیط مترو افزایش یابد اما این افزایش با یک شیب منطقی و حساب شده و با تقسیم مشکلات میان هر دو طرف منتفع در این ماجرا انجام شود.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه مترو روزانه بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر را جابجا می‌کند افزود: مدیریت مترو باید حساب شده و منطبق با محدودیت‌های مالی و امکانات باشد.

وی با تاکید بر اینکه پول مترو باید برای مترو و مشخصا برای حمل و نقل مسافران هزینه شود، گفت: دغدغه‌ی مدیریت مترو باید آسایش مسافران باشد و نه برگزاری جشن‌ها و مناسبت‌ها چرا که این وظیفه بر عهده حوزه‌های فرهنگی شهرداری تهران است.

مهدی چمران،رئیس شورای شهردر جریان رسیدگی به لایحه تعیین قیمت بلیت های مترو با بیان این که بدون شک افزایش قیمت بلیت تاثیر روانی دارد اما باید شرایط را طوری پیش‌بینی کنیم که افزایش هزینه‌های مترو نیز جبران شود گفت: اما نباید با افراط و تفریط با این موضوع برخورد کنیم زیرا قیمت بلیت مترو در ابتدا 65 تومان بود و این رقم همواره مورد اعتراض قرار می‌گرفت چرا که رند نبود، با این حال ما زیر بار افزایش بهای بلیت نرفتیم و تدریجا قیمت بلیت افزایش یافت.

وی با بیان این که اگر قیمت بلیت مترو امسال افزایش نیابد سال آینده به مردم فشار بیشتری وارد می شود گفت: مردم چاره‌ای به جز استفاده از مترو و اتوبوس ندارند ،با این حال نباید به گونه‌ای برای بلیت مترو قیمت تعیین شود که همچون اتوبوسرانی کار به جایی برسد که بگوییم پولی دریافت نکنیم بهتر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار