بازدید 41024
۶

سفر تصويری به 10 كشور جزيره‌ای

براي تعطيلات اگر قصد سفر به كوچكترين كشورهاي جزيره اي جهان را داريد كه مي توان در يكي دو روز يا اندك زماني بيشتر سراسر خاك آنها را ديد زحمت رفتن به آژانس هاي توريستي را به خود ندهيد.
کد خبر: ۲۴۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۳ 15 May 2012

جمهوری نائورو، کوچک‌ترین جمهوری جهان با ۲۱ کیلومتر مربع وسعت و ۱۳۳۶۵ نفر جمعیت جزیره‌ای در قلب اقیانوس آرام است که به رغم کوچکی در آنجا یک دیکتاتور بزرگ حکومت می‌کند.


مجمع الجزایر توالو با ۲۶ کیلومتر مربع مساحت و ۱۲۳۷۳ نفر جمعیت در پولینزی و قلب اقیانوس آرام واقع شده که زیبایی سواحل و شفافیت آب‌های نیلگون ساحلی آن مثال زدنی است.


مجمع الجزایر مارشال با ۱۸۱ کیلومتر مربع و ۶۲ هزار نفر جمعیت در میکرونزی اقیانوس آرام قرار دارد. در سال‌های دهه ۱۹۶۰- ۱۹۵۰ به دلیل آزمایش‌های اتمی آمریکا در خاک آن نامش بر سر زبان‌ها افتاد. تا اینکه در سال ۱۹۸۶ مستقل شد.


سن - کریستف - اِ - نیئوس یا `سنت کیتس‌اند نویس` با ۲۶۱ کیلومتر مربع مساحت دارای ۵۱۳۰۰ نفر جمعیت است. این مجمع الجزایر که در آنتیل کوچک در دریای کارائیب واقع شده توسط کریستف کلمب کشف شد. این کشور جزیره‌ای کوچک تا سال ۱۹۸۳ مستعمره بریتانیا بود.


مجمع الجزایر مالدیو با ۲۹۸ کیلومتر مربع مساحت و ۳۲۹۱۹۸ نفر جمعیت در اقیانوس هند قرار دارد. این مجمع الجزایر زیبا به دلیل پدیده گرمایش هوای زمین در معرض غرق شدن در زیر آب‌های اقیانوس است. اگر به آنجا سفر نکرده‌اید تا دیر نشده این کار را انجام دهید.


جزیره مالت با ۳۱۶ کیلومتر مربع مساحت دارای ۴۰۴۵۰۰ نفر جمعیت در مرکز دریای مدیترانه و در ۹۳ کیلومتری جنوب جزیره سیسیل ایتالیا واقع شده و عضو اتحادیه اروپا است.


جزیره گرانادا ۳۴۴ کیلومتر مربع وسعت و ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد. این کشور کوچک در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال ونزوئلا و بین دریای آنتیل و اقیانوس اطلس قرار داشته و به جزیره ادویه مشهور بوده است.


سنت وینسنت و گرینادین با ۳۸۹ کیلومتر مربع مساحت و ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در دریای کارائیب واقع شده است.


جزیره باربادوس ۴۳۰ کیلومتر مربع وسعت و ۲۶۹۵۵۶ نفر جمعیت دارد. این جزیره در مرز میان آب‌های دریای کارائیب و اقیانوس اطلس واقع شده و یک بهشت مالی محسوب می‌شود.


آنتیگوا و باربودا با ۴۴۰ کیلومتر مربع مساحت و ۸۵۶۳۲ نفر جمعیت در آنتیل کوچک در دریای کارائیب واقع شده است.

جام جم به نقل از تورپيدو
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸۵
انتشار یافته: ۶
چشم انشالله با این اوضاع مالی و ارزش پولی از الان برنامه ریزی میکنم که نوه هام رو بفرستم.
شايد در خواب اين جزاير را بتوانيم ببينيم!
زیبا
با کدوم پول سفر کنیم
بيخيال بزار بخوابيم
عاليه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی