بازدید 3420
شاکیان به محاکم قضایی مراجعه کنند

دولت تنش را ازبین ببرد، مردم متضرر نشوند

کد خبر: ۲۴۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۶ 14 May 2012
تعدادی از اعضای تعاونی مسکن برق امروز دوشنبه در اعتراض به واگذاری زمین‌هایشان به پروژه مسکن مهر مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.به گفته تجمع کنندگان زمین‌های آنها طی ۲۰ سال گذشته از سوی تعاونی مسکن وزارت نیرو واگذار شد ولی امروز این زمین‌ها برای ساخت مسکن مهر واگذار شده است.

به گزارش گروه  خانه ملت، تجمع کنندگان در مقابل مجلس در این اعتراض سند مالکیت زمینشان را به همراه دارندو از نمایندگان مجلس می خواهند تا حق و حقوق آنها را پی گیری کنند.به منظور پی گیری حق و حقوق کسانی که می گویند زمینشان از سوی دولت تصاحب شده است با یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ومدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگردگفت و گو کردیم.

حسین گروسی در واکنش به کسانی که در مقابل مجلس نسبت به ساخت مسکن مهر در زمینهایشان در هشتگرد از سوی دولت اعتراض دارنداز دولت خواست مشکلات این افراد را که اغفال شده اند و زمین را از یک زمین خوار خریده اند حل کند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:از دولت می خواهیم تنش ایجاد شده را از بین ببرد و اگر معارضی انجام شده است مردم متضرر نشود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد  نیز در این باره گفت: صاحب این زمین ها دولت است و تجمع کنندگانی که زمین ازغیرخریده اند با شکایت به محاکم قضایی پیگیر حقوقشان باشند.

احمد غلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت ، گفت: در حال حاضر دعوا بین شرکت تعاونی برق و یک زمین خوار است و ارتباطی به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ندارد.

وی در ادامه افزود: قریب به یک دهه پیش شخصی با سند سازی و با ادعای مالکیت ،۶۰۰ هکتار از اراضی دولتی رابه مردم فروخت و پس از آن شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به نمایندگی از سوی دولت به محاکم قضایی شکایت کرد و این پرونده در دیوان عدالت اداری، شورای ثبت و شورای بیت المال و سایر محاکم مورد بررسی قرار گرفت  و در نهایت حکم به نفع دولت صادر شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار