بازدید 35030

پرداخت اينترنتی قبوض جريمه

کد خبر: ۲۴۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۲ 14 May 2012
رييس مرکز اجراييات پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي گفت: مالکان خودروها مي توانند برگه هاي جريمه اي که از طريق پي دي اي، دوربين و صورت وضعيت صادر شده که داراي شناسه قبض پرداخت مي باشد را از طريق سايت اينترنتي بانک ملي و يا خودپرداز پرداخت کنند.

به گزارش جام جم، سرهنگ  مرتضي دهقان درباره ريز صورت عدم خلافي از طريق اينترنت با اشاره به مشکلات امنيتي از اين طريق، گفت: درصدد هستيم پس از رفع مشکلات امنيتي، ريز صورت عدم خلافي را از طريق اينترنت فعال کنيم.

وي، با اشاره به ارسال قبوض جريمه از طريق پيامک، افزود: شهروندان مي توانند VIN خودرو خود را که ترکيبي از عدد و حروف است و در قسمت چپ کارت خودرو به صورت عمودي نوشته شده از طريق سامانه پيامک 30005151 ارسال کنند که پس از چند دقيقه مبلغ خلاقي به فرد مزبور ارسال مي گردد.

رييس مرکز اجراييات پليس راهنمايي و رانندگي ناجا درباره پرداخت قبوض جريمه از طريق اينترنت، اظهارداشت: مالکان خودروها مي توانند برگه هاي جريمه اي که از طريق پي دي اي، دوربين و صورت وضعيت صادر شده که داراي شناسه قبض پرداخت مي باشد را از طريق سايت اينترنتي بانک ملي و يا خودپرداز (ATM) پرداخت کنند.

سرهنگ دهقان خاطرنشان کرد: اما قبوض جريمه تسليمي و الصاقي به صورت حضوري پرداخت مي شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل