بازدید 67936

شرایط مسکن مهر ویژه در تهران

کد خبر: ۲۴۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۰ 14 May 2012
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای سال آینده هم ساخت مسکن مهر ادامه پیدا می کند، بیان کرد: در سال آینده 800 هزار واحد مسکن مهر برنامه ریزی شده است که امسال ساخت آن شروع شده و سال آینده به مرحله نازک کاری می رسند.

به گزارش مهر، نیکزاد در خصوص ساخت مسکن ویژه در شهر تهران، اظهار داشت: به طور حتم این واحدها قیمت بیشتری نسبت به مسکن مهر دارند و شرط اصلی متقاضیان هم اینست که نباید از تسهیلات دولتی استفاده کرده باشند اما سایر شرایط پس از بررسی‌های انجام گرفته به اطلاع مردم می رسد.

 اجرای این پروژه به زودی از محله های تهرانپارس و تهرانسر آغاز می شود و در فاز اول 10 هزار واحد مسکونی در این محله ها از سوی انبوه سازان ساخته خواهد شد که می تواند نیاز عمده به مسکن را در شهر تهران برطرف کند.

مساحت زمینی که در تهرانسر در نظرگرفته شده 70 هکتار و در تهرانپارس حدود 6 هکتار است. در حال حاضر فراخوانی برای ساخت این واحدها داده شده و مسکن و شهرسازی استان تهران اعلام آمادگی کرده است که با پیمانکاران سطح یک و ارشد برای ساخت مسکن مهر در شهر تهران همکاری کند و به نظر می رسد که انبوه سازان این پروژه انتخاب شده اند.

تسهیلات در نظر گرفته شده برای واحدهای مسکن مهر در شهر تهران 25 میلیون تومان وام صنعتی سازی است که با توجه به قیمت بالای این واحدها احتمال افزایش تسهیلات وجود دارد و وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر مشغول بررسی قیمت تسهیلات این واحدها است.

علاوه بر محله های تهرانپارس و تهرانسر، این واحدها در شهر جدید پردیس و چیتگر هم ساخته خواهد شد تا بتواند قیمت مسکن در شهر تهران را تحت تاثیر قرارداده و کنترل کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی