بازدید 52399

نتایج شبیه سازی حمله به ایران

در این تمرین نظامی شبیه سازی شده که توسط روزنامه "ماکور ریشون" انجام شد، حملات در تاریخ 16 اکتبر 2012 (25 مهر) تنها سه هفته پیش از انتخابات آمریکا انجام می شود.
کد خبر: ۲۴۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۲ 12 May 2012
در یک شبیه سازی رژیم اسرائیل در حمله به ایران 10 جت از دست می‌دهد و رئیس جمهور باراک اوبامای خشمگین هیچ اقدامی علیه اسرائیل انجام نمی دهد اما همچنان از مداخله به نفع اسرائیل هم خودداری می کند.


به گزارش اشراف، در شبیه سازی که توسط روزنامه "ماکور ریشون" صورت گرفت و در سایت اخبار ملی اسرائیل منتشر شد آمده است: در این شبیه سازی، بیانیه رسمی کاخ سفید از اسرائیل می خواهد که به خصومت ها پایان دهد اما اسرائیل را تهدید نمی کند و تحریمی علیه آن اعمال نمی کند. از سوی دیگر، آمریکا هیچ کمکی هم به اسرائیل ارائه نمی کند.

بر اساس این گزارش، در یک تمرین نظامی شبیه سازی شده با نمایش مقامات ارشد اسرائیلی، اسرائیل 10 جت جنگنده در حمله به تاسیسات هسته ای ایران از دست می دهد و موفق می شود که برنامه هسته ای ایران به مدت هفت سال به عقب ببرد. رئیس جمهور باراک اوبامای خشمگین هیچ اقدامی علیه اسرائیل انجام نمی دهد اما همچنین از مداخله به نفع اسرائیل هم خودداری می کند.

در این تمرین نظامی شبیه سازی شده که توسط روزنامه "ماکور ریشون" انجام شد، حملات در تاریخ 16 اکتبر 2012 (25 مهر) تنها سه هفته پیش از انتخابات آمریکا انجام می شود.

این جنگ شبیه سازی شده با مشارکت "عیزرائیل مایمون" مقام سابق دولتی در نقش یکی از اعضای "گروه هشتگانه" وزیران مورد اعتماد و وزیر جبهه داخلی؛ "الداد پاردو" کارشناس امور ایران در نقش رژیم ایران؛ سرلشگر (بازنشسته) "ایتان بن الیاهو" در نقش یکی از اعضای ارشد گروه هشتگانه؛ پروفسور "افرائیم اینبار" رئیس مرکز بگین – سادات در نقش نخست وزیر؛ دکتر "مردخای کدار" در نقش "فلسطینی ها"، حزب الله و کشورهای عربی؛ "عامیت سگال" روزنامه نگار در نقش رسانه های اسرائیل و جهان؛ "اوفر شلاک" روزنامه نگار در نقش رئیس جمهور اوباما؛ و "عامنون لورد" روزنامه نگار روزنامه ماکور ریشون به عنوان اداره کننده این تمرین نظامی شبیه سازی شده برگزار شد.

بنا بر فرض این تمرین نظامی، در تاریخ 14 و 15 اکتبر چهار منبع اطلاعاتی مستقل و مورد اعتماد "موساد" می گویند که ایران کار انتقال تجهیزات هسته ای راهبردی خود به سایت های زیرزمینی در قم را آغاز کرده است. در همین حال، اطلاعات ارتش تعیین می کند که ایران آماده غنی سازی اورانیوم تا درجه تسلیحاتی است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر با حفظ یک برنامه کاری ظاهرا معمولی در اورشلیم [بیت المقدس]، مطبوعات را آرام و خشنود می کند. در ساعات آغازین بامداد 16 اکتبر، "نیروی دفاعی اسرائیل" (IDF) عملیات "یاهالوم" (الماس) را آغاز می کند. سایت های هسته ای در نطنز و اراک، و همچنین چندین کارخانه و مرکز تحقیقاتی دیگر نیز بمباران می شوند. 10 جت نیروی هوایی اسرائیل (IAF) سرنگون می شوند.

رئیس جمهور اوباما هنگام سخنرانی برای 350 خاخام در فلوریدا، از این حمله آگاه می شود. او جلسه ای مشورتی تشکیل می دهد و می گوید که "بهانه" اسرائیل برای بمباران "بی ربط" است زیرا هرچند تاسیسات هسته ای ایران با انتقال به زیر زمین ممکن است در برابر حمله اسرائیل مصون شوند اما در برابر حمله آمریکا مصون نخواهند شد.

اوباما می افزاید: زمان این حمله اساسا به معنای مداخله در انتخابات است. این حمله پیامدهای فوری تاثیرگذار بر ملاحظات رای دهندگان همچون افزایش مورد انتظار در بهای نفت خواهد داشت. اسرائیل می توانست تا پس از انتخابات صبر کند.

در این شبیه سازی، بیانیه رسمی کاخ سفید از اسرائیل می خواهد که به خصومت ها پایان دهد اما اسرائیل را تهدید نمی کند و تحریمی علیه آن اعمال نمی کند. از سوی دیگر، آمریکا هیچ کمکی هم به اسرائیل ارائه نمی کند. این بیانیه می گوید: "اسرائیل مسئول سرنوشت خود است. اسرائیل بر خلاف خواست ما عمل کرد و بنابراین ما چتر حمایت نظامی در برابر پاسخ های نظامی ایران یا نایبان آن ارائه نمی کنیم."

ایران 1500 تانک را به سمت مرز با عراق اعزام می کند و به حزب الله فرمان می دهد که موشک هایی به اسرائیل شلیک کند. ایران همچنین یک رشته اقدامات تروریستی در مقیاس بزرگ را آغاز و موشک هایی از لبنان و از قلمرو خود به سوی هدف های پیشرفته (hi-tech) در "هرزیلیه" شلیک می کند و موفق می شود مقر شرکت "اینتل" را نابود کند. یک بمب گذار انتحاری شمار زیادی از دانشجویان نظامی را در برنامه پیشرفته "تالپیوت" وابسته به "نیروهای دفاعی اسرائیل" (IDF) در تل آویو با یک "بمب کثیف" می کشد.

در این تمرین نظامی، رسانه های اسرائیل در روز حمله همبستگی و اتحاد عجیبی نشان می دهند و در ابتدا از انتقاد از دولت خودداری می کنند. "میت رامنی" نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا از اوباما می خواهد که "فورا" حمایت خود را از اسرائیل اعلام کند. در همین حال، اوباما به یک وزیر اسرائیلی در تماس تلفنی با او می گوید: "من ممکن است روز 7 نوامبر هنوز رئیس جمهوری باشم. این کار تا جایی که به شما مربوط می شود بهایی خواهد داشت. اکنون توضیح بیشتری نمی دهم اما باید این را در نظر داشته باشید."

ایران تصمیم می گیرد و تلاش می کند که بین اسرائیل و آمریکا شکافی ایجاد کند. ایران از این رو به آمریکا می گوید که هر مقدار نفت نیاز داشته باشد به آن می دهد با این امید که به اوباما برای انتخاب دوباره کمک کند. در اواخر اکتبر، ماموران ایران یک خودروی بمب گذاری شده را در تل آویو منفجر می کنند و از یک کشتی در دریای مدیترانه موشکی به سوی یک جت "ال آل" (El Al) شلیک می کند و 300 نفر را می کشد.

در همین حال، اطلاعات حاکی از آن است که برنامه هسته ای ایران به دلیل حمله اسرائیل به مدت 7 سال به عقب رفته است. در حالی که چند روز به انتخابات آمریکا باقی مانده است، اوباما اعلام می کند که "دیگر کافی است" و شروع به تهدید ایران می کند که اگر خصومت ها علیه اسرائیل را متوقف نکند، آمریکا به ایران حمله خواهد کرد.

معلوم نیست که حوادث واقعی همانند این شبیه سازی روزنامه "ماکور ریشون" باشد؛ باید منتظر ماند و دید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۵۶
انتشار یافته: ۱۵۳
چه فیلمنامه جالب و کودکانه ای
آخه کدوم آدم عاقل میتونه برای حمله غافلگیر کننده زمان تعیین کنه ؟
این بیشتر شبیه به یک رویاپردازی بود تا شبیه سازی !!
ظاهرا توی این شبیه سازی صهیونیستها یادشون رفته که ایران دارای قدرت نظامی مثل موشکهای دور برد هست!
همه این ها قبل اینکه با صدها موشک بالستیک اسراییل با خاک یکسان شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
این جمله یادآور جملات صدام و سعید الصحاف بود.
من که چیزی نفهمیدم
چرته
اینا که از پس حزب الله و حماس بر نیومدند رو چه به خواب حمله به ایران
شما حمله بکنین ما قول شرف میدیم که با بیشتر از 10تا جت و چندتا موشک و....از خجالتتون در بیایم
مگر در عالم رویا اسرائیل بفکر جنگ باشد چون هم خودش و هم متحدانش میدانند که ایرانیان ، وطن پرست هستند و تا آخرین قطره خونشان از آب و خاکشان در مقابل هر تهاجمی ایستادگی میکنند
واقعا بحران اقتصادی به این روزنامه فشار آورده
واسه فروش روزنامه هاش چه ترفندی زده !!!
فیلم پر طرفداری در رژیم اشغالی خواهد بود. و اتفاقا اینها اخبار خوبیست از نادانی دشمن نسبت به ما.
ان شاالله ایران همیشه پایدار است
عجب فیلم مزخرفی.
اسراییل حمله می کند، در تمامی نقاط با پدافند سنگین ایران مواجه می شود و به هیچ یک از اهداف خود نمی رسد و تمامی هواپیماهای شرکت کننده در عملیات منهدم می شوند. در همین حین تعداد 500 موشک شهاب به سمت اماکن مختلف حساس و نظامی اسراییل شلیک می شود. تمامی اهداف مورد اصابت قرار گرفته و تمامی مسئولان دولت غاصب به هلاکت می رسند. گردان های عزالدین قسام با آرایش کامل نظامی کنترل تمامی شهرهای فلسطین اشغالی رو به دست می گیرند و شروع به پاکسازی مناطق از نیروهای نظامی می کنند. هم زمان نیروهای حزب الله نیز به یاری برادران حماس و فتح وارد مناطق اشغالی می شوند.به فاصله 24 ساعت پس از حمله ... دیگر اسرائیلی وجود ندارد!
غیر کارشناسی , بی ربط , مسخره , نگاه محدود و غیر واقعی و احمگانه , ..... مضخرف
در صورتی که حتی یک تیر به سمت ایران شلیک شود، ظرف 48 ساعت باید 4 میلیون اسرائیلی آواره شوند

موشک شهاب 3 با ضریب خطای 2 در 10000 تنها کابوس برای اسرائیل نخواهد بود
خیلی مسخره بود !
ما پدر این یانکی هارو در میاریم حالا می خوان با این اسرائیلی ها باشن یا نباشن
بعدشم اسرائل فقط همین قدر کشته میده؟ زکی!
یک وجب جایی که چند بار موشک نخورده باشه روی پیکره سرزمینشون باقی نمی ذاریم
یک قطره نفت نمی ذاریم از هرمز رد شه
پوست این عربهای حاشیه خلیج همیشه پارس رو غلفتی می کنیم
میریزیم تو افغانستان هرچی سرباز یانکی باشد رو می کشیم
فکر کردید یه جرقه بزنید و آتیش رو روشن کنید به همین راحتی هم خاموش میشه ؟
بیچاره ها
گر که به میان آیدمان آبرو کیست که بتواندمان روبرو؟
شتر در خواب بیند پنبه دانه یا مرغ گشنه معمولا همیشه خواب ارزن میبیند ازموده را ازمودن دوباره اشکالی ندار حیدر
از طرف من بهشون بگید همین فردا بیان 25 مهر دیره برا ما
اين بيشتر به فيلمهاي جنگي و تخيلي هاليوودي شبيه بود
داستان خیالی جالبی بود .
مرگ بر اسرائیل
اسرائیل اگر جرات حمله به ایران را داشت الان همه ی دنیا از شر این کثفتها راحت بودند .
حالا این قصه بود یا سناریو؟
ممکنه حمله اسراییل در همین حد باشه اما پاسخ ایران به مراتب کوبنده تره و کلا اسراییل از صحنه روزگار محو میشه
اونوقت توی این شبیه سازی گفته نشده که بعد از آغاز جنگ آیا جایی به نامه اسرائیل روی نقشی باقی خواهد ماند تا بقیه هواپیماهایی که مثلاً سالم مانده اند بتوانند در آن فرود بیایند.
خدایی از اول تا تهش خندار بود. احتمالا اون کسی که اینا رو نوشته شب قبل زیاد خورده بوده!!!!!!
کاری نداره بهشون بگین مردونه حمله کنن ، اونوقت ببین 10 جت از دست میدن یا 10 تا شهر ؟؟؟؟
بیشتر شبیه خاله بازیه تا شبیه سازی!
فکر کنم نویسنده یک قسمت از نوشته اش را فراموش کرده جهت چاپ ارائه دهد و آن این است که اسرائیل 10 جت و کل کشورش را در این حمله از دست می دهد
شبیه سازی ما که میگه با این کار اسرائیل به تاریخ پیوسته و شاهد زمینی پاکتر خواهیم بود
طراح این شبیه سازی اگر از خواب بلند نشده سریع بیدارش کنید چون ادامه خواب واقعا وحشتناک است چه بسا از ترس در خواب سکته کند ویا دور وبرش خیس شود لطفا یکنفر از روی انسان دوستانه ایشان را از خواب بیدار کننند.فکر نکنم مسئولین اسرائیل اینقدر احمق باشند که به ایران حمله کنند .
چقدراین اسراییل سبک مغره چون وقتی در جنگ واقعی لبنان وغره شکست میخوره رو میاره به جنگ خیالی باایرانه بزرگ0 خدا رو شکر که دشمنان ما از احمقها هستند
داستان تخیلی خوبی بود. مگر پسران ایران مرده اند که حرومزاده ای به اون حمله کنه؟؟؟
ابلهانه
با همین توهمات وارد جنگ های 33 روزه و 22 روزه شدند.
این تیکه آخرش (باید منتظر ماند و دید) خیلی جالب بود!
عجب فیلمی !!!! شنیده بودم اسراییل احمق ترین ( با عرض پوزش )مسئولان را دارد اما فکر نمیکردم تا این حد باشند. خدا عقل بده به کارگردان نفهم این تمرین با این سناریوی مضحکش.
اون آمریکاش عددی نیست چه برسه به اسرايیل
اسراییل هیچ غلطی نمیتواند بکند
مرگ بر اسراییل
چنتا سوال در مورد این جنگ داره تو مخم رژه میره که جوابی هم براش پیدا نکردم.1-جنگ میشه یا نه؟ 2- اگه بشه چقدر طول میکشه؟3-مردم کدوم شهر ها بیشتر در خطرن4-واکنش کشورهای عربی به خصوص عربستان و امارات چیه؟
این چرندیات چیه؟ یارو فیلمنامه نوشته؟
خدائیش عجب قوه تخیل قوی ای دارن....
پس بزودی فیلم شون هالیود به اکران در می یاره و یک فیلم پر از هیجان می بینیم
داستان علمی تخیلی زیبایی بود... ممنون
چرا مسئولین کشورمان از این رژیم غاصب در مجامع جهانی علیه تهدیدات و شیطنت هایش شکایت نمی کنند ؟
خیلی تخیلی بود اثر ژولورن بود دیگه!!!
من رسما از خدمت سربازی رفتن بدم میاد اما اگر یک بند از این شبیه سازی به واقعیت برسه نفر اولل جونمو میزارم کف دستمو میرم تا برای همیشه نسل این صهیونیستها از رو زمین برداشته بشه 
10 جت + کل کشورشون نابود میشه.
این خواب ها هرگز تعبیزی ندارد با اولین موشک ایران به قلب تلاویو تمام اشغال گران بی ایمان راه فرار را بر قرار ترجیح داده وبه اغوش ممان جونشان در کشور های خود برمی گردند البته اگر جان سالم بدر بزند وگرفتار خشم مردم مسلمان ایران وسایر کشورهای اسلامی قرار نگیرند.نصرمن الله وفتح قریب
این خیالبافی های احمقانه ناشی از ترس شدید دشمنان است که خداوند وعده آن را به مسلمین داده.
اگر جنگی اتفاق بیافتد رژیم غاصب صهیونیست با رزمنده های چریکی سپاه قدس ایران در فلسطین مواجه خواهند شد.
ابلهان فکر کردند ما خاکریز و سنگر درست میکنیم و منتظریم جنگنده بیاد تا ساقطش کنیم!
وقتی ولی امر مسلمین جهان ،رهبر عزیزمان میفرمایند ارتش و سپاه باید دستان بلندی داشته باشند یا اینکه در مقابل هر تهدیدی ،ما هم تهدید میکنیم و یا در سطحی که به ما حمله شود ما حمله خواهیم کرد اینها اغراق و بزرگنمایی نیست
مردان بزرگی که از نوادگان پیامبر هم هستند بسیار راستگو و بسیار سنجیده و حساب شده سخن میگویند
بسی خندیدیم!!!
زهی خیال باطل....
ماشالله چقدر این شبیه سازها اعتماد به نفس دارند مثل اینکه ایران رو با یک کشور دیگه اشتباه گرفتن!بخداوندی خدا قسم اگه کاری بر علیه کشورمون انجام بدن کشورشون رو تبدیل به جهنم می کنیم،ایران خیلی قدرتمندتر از این هست که نشون داده میشه اگه اسرائیلی های احمق باور ندارند امتحان کنند،اونوقت میبینن که تمام محاسباتشون اشتباه بود و چه رودست از ایران خوردن.یه چیزم بگم که از تمام جت های اسرائیل فقط ده فروند سالم می مونن اونم واسه بدست آوردن تکنولوژیشون که ایران سالم فرودشون میاره.
ما هم میشینیم و نگاه میکنیم؟
صهیونیست های غاضب کور خوانده اند که اگر فکر کنند می توانند به ایران حمله کنند و کشور جعلی اسراییل بعد از آن باقی بماند.
این خارج نشینها وعده های الهی و کمکهای غیبی را فراموش کردند.فان حزب الله هم الغالبون
غلط کردن مگه به همین مفتی که اونا میگنه تازه بعدشم آمریکا باید بیاد از ما خواهش کنه که به اسرائیل حمله نکنیم چون مورچه چیه کله پاچش باشه
خدایش رحمت کند مادر بزرگ ما را هنگام قصه گفتن به همین خوبی رویا پردازی می کرد . همه جای داستان قشنگ بود اما قشنگترین جایش حرکت تانک های ایران به سمت عراق است که احتمالا ناشی از این است که اسرایلی ها فرماندهاان نظامی ایران را مانند خودشان عده ای کودن زن و بچه کش فرض کرده اند .
زرشک... بیشتر شبیه جوک بود تا شبیه سازی، بازم زرشک...
من فکر می کنم اگه اسرائیل همچین غلطی بکنه در عرض 5 دقیقه رو هواست
شتر در خواب بیند پنبه دانه ، گهی لب لب خورد گه دانه دانه!!!!!!!
دست از پا خطا کند با خاک یکسان خواهد شد
این نظر یک سرباز کهنه کار می باشد
خیلی خندیدم
آخرش رو هم من اضافه می کنم، صبح روز بعد معلم های جغرافی به بچه ها گفتن که از روی نقشه اسم اسرائیل رو قلم بزنیند دیگه چیزی ازش نمونده.
وای آرنولدم باهاشونه؟کی میخواد جلوی اون وایسه؟!
شتر در خواب بیند پنبه دانه.....
حیف "شتر" که به این اسراییلی های بیشعور بگیم
محاسباتشون غلطه چون:
در صورت بمباران ایران، تمام هواپیماهای اسراییل سرنگون می شود
بیش از 3 میلیون اسراییلی کشته میشوند.
یک هفته بعد از آغاز حمله، اسراییل برای همیشه از روی زمین محو میشود.
شک نکنید
شتر در خواب بیند پنبه دانه ما هم ایستادیم اونا بیان حمله کند بعد ما جواب بدهیم
عجب پش بینی ابکی بود ولی با طرح چنین نوع جنگ روانی میخواهند رو میزه مذاکره دست بر تر رو داشته باشند اسرائیل باید نابود گردد
انیمیشن بود؟
صدام میخواست یک هفته ایران رو بگیره منافقان میخواستن چند روزه تهران برسند اینها هم میخوان یک روزه تاسیسات هسته ای را نابود کنند. فکر میکنم مغزشون مثل ماهیه
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لف لف خورد گه دانه دانه
اینا رو شما از کجا گفتی کارتون بود...
ببخشید اسم فیلمش چی بود
با سلام
طرف فکر کنم شب قبل از نوشتن این چرندیات کله پاچه خورده تا صبح کابوس میدیده تا پا شده اینا رو نوشته
احسنت به قدرت تخیل
شما چقدر ساده ايد كه جواب ويرانگر ايران را در حد چند اقدام ساده تروريستي پايين آورده و ميگوييد معلوم نيست چه بشود!!!! قطعا و يقينا يكماه پس از اقدام احمقانه رژيم نژادپرست سرزميني بنام اسراييل وجودنخواهد داشت
هفت سال !چه خبر است کمتر از 7 ماه برنامه ایران ر به تاخیر می اندازد!
مورد دیگر فرار و مهاجرت از اسرائیل را در نظر نگرفتند
ایران در اسرائیل ترقه میندازد واقعن کودکانه بود
هزینه این جنگ برای غرب چرا که این جنگ ‏،جنگ نه اسرایل بلکه جنگ امریکا و شاید اروپا باشد این حمله اگر علیه ایران شروع بشه هزینه بسیاری برا غرب و البته اسرایل خواهد داشت یکی از احتمالات بازپسگیری سرزمین قصب شده فلسطین هستش احتمال دیگر یک حرکت از طرف کشورهای اسلامی خواهدبود مثلا یک حرکت غیر منتظره از طرف عربستان شاید بیان قطع فروش نفت ولی احتمالا اجرای نمیشه یک حرکت دو وجه ایست ولی به احتمال زیاد این حرکت برای بدست اوردن امتیاز ولی به احتمال قوی تر عراق نفت رو شاید برای یک روز یا بیشتر قطع کنه ولی احتمال قوی درمورد عربستان یک کاهش عمدی فروش نفت هست که این کاهش احساس بشه هم برای بدست اوردن امتیازه ولی اگر این اتفاقات نیفته شاید فروش نفت کشورها با مشکل مواجه بشه در این بحث احتمال ورود حزب الله حماس کم هستش شاید بخاطر وضعیت این دو جپه احتمالات دیکه دیگیری قوی در خلیج فارس شکل نمیگیره و شاید خط مقدم به کانال سوئز بره یا یک برخورد در مقیاس کوچک با کشتی های که پرچمن کویت بحرین قطر رودارن برای تشنج ولی این احتمالات زمانی صورت میگیرن که واکنشی قابل قبول صورت نگیره به احتمال زیاد بریتانیا ابتکار عمل رو به دست میگیره واعلام میکنن که غنی سازی در ایران رو ما میپزیریم اختمال قوی وجود داره که تعسیسات اسیب های بسیار جدی پینن و غنی سازی متوقف بشه ایا ما مراکزی داریم که در صورت خراب شدن مراکز نطنز و فوردو جایگزین باشن و احتمالات دیگه انفجار های پی درپی در اسرایل حملات سایبری و و و ‏.
چرت گفتند. بازی های جنگ فقط یک نوع رزم آرایی هستند. اینکه آمریکا چطور برخورد میکنه ربطی به بازی جنگ نداره
چقدر خنده داره ،سناریوی فیلم های
هالیوودی از این بهتره
1:دو سه تا پاراگراف اخر مسخره هست
2: نمي دونم چرا از نابودي اسراييل تو اين شبيه سازي حرفي به ميان نيمده.
افسانه جالبي بود كه ارزش خوانده شدن هم داشت. مي تونيد اين خرافات را چاپ هم بكنيد. ولي مطمئن باشيد واقعيت چيزي غير از اين ها خواهد بود.
بیشتر شبیه خواب بود تا شبیه سازی؟
بگذاریم من شبیه سازیمونو بگم. اسراییل در تاریخ 14 اکتبر به ایران حمله می کند و در تاریخ 16 اکتبر دیگر کشوری به نام اسراییل وجود نخواهد داشت.
این دری وریا چیه!
اگر با شبيه اين شبيه سازيها! ر‍ژيم اشغالگر فدس به لبنان وغزه هم حمله نموده باشد به اين قصابان توصيه ميشود طراح و برنامه نويس بازي جنگ خودرا بيرون انداحته وبا همين بازي رايانه ايي استراتژي معمولي دورهم بازي كنند.اين نتن يابو عجب حيواني است كه پول ميدهد ازصنف بازنشستگان قصاب ارتشش دورهم بشينند بازي كنند ونتيجه را با اعلام پيروزي وي خاتمه دهند.
کلی خندیدم! شبیه نقشه های تام و جری برای همدیگه شد آخرش!
اسم فیلمش چی بود؟؟؟!!!
شبیه فیلم های علمی-تخیلی بود
بعد از حمله اسراییل به ایران، اسراییل باید فاتحه خودش بخونه، پاسخ ایران سطح به سطح خواهد بود یعنی اگه سایت های هسته ای ما بمباران بشه ایران سایت های هسته اسراییل رو نابود میکنه.
دیوانه شدن
اخه اسرائیل به ایران حمله کنه ایران به پایگاههای امریکا در منطقه هم حمله میکنه و امریکا ومتحدان اروپایی وارد جنگ میشن و روز به روز به ابعاد بزرگتری تبدیل میشه
بازيهاي اينارو مسخره نگيريم بهتره!
من يه گيم دارم كه سال 2002ساخته شده به اسم "گوست ريكون" كه حمله ي روسيه در سال 2008 به گرجستان رو نشون ميده وپشت سرش آمريكايي ها به كمك گرجيها ميرن
زرشک عجب افسانه سرایی بوده
در اینجا لازم است به نویسنده بگویم: تو خوبی ایول!!!!
اووووه واسه خودشون چه داستانایی می بافن اینقدر آرزوی جنگ با ایرانو دارن که هی واسش سناریو می نویسن و فیلم درست می کنن و... جالب اینه که فک می کنن ما برای نجات حاضر شیم ذلت حمایت از آمریکا را اونم برای نجات از دست اسر ائیل قبول کنیم. خیلی خنده دار ومسخرس آخی بیچاره ها .... حقا که احمقن
اگر اسرائیل به ایران حمله کند نابودی اسرائیل به چند روز نمی کشد که آمریکا هم بخواهد واکنش نشان دهد.
خنده دار ترین شبیه سازی جنگی هست که تا حالا خوندم!
انتشارش واقعا در شان تابناک نبود...
بندگان خدا، سناریوهای شبیه سازیشون هم مثل خودشون تو توهمات چرخ می زنه.
واقعا روی ژول ورن رو سفید کردن.
بازم از این رمان ها چاپ کنید !
تنها چیزی که معلوم هست این هست که هچ چیزی معلوم نیست.
صدام هم همین فکر رو میکرد
آدم های نخبه مگر فکر انسان که هر دقیقه سازی می زند و با شرایط موجود تصمیم می گیرد قابل شبیه سازی است؟
شاید این شبیه سازی تا حدودی درست باشه چون نیروی هوایی اسرائیل بسیار مدرن تر و قوی تر از نیروی هوایی ایرانه ولی اگر اسرائیل جنگ رو شروع کنه ایران هم دست به جنگ نامتقارن و نامنظم میزنه.(البته این نظر شخصی منه)
این بدخت ها فقط باید در توهم و شبیه سازی به ایران حمله کنند ، زیرا می دانند که در واقعیت وقتی هواپیما هایشان ایران را بمباران کنند دیگر جایی برای فرود نخواهند داشت . یعنی اینکه دیگر اسراییلی وجود نخواهد داشت
واقعا داستان زیبایی بود.ببخشید باید می گفتم جووووووووووووووووک خنده داری بود.
چقدر ادم روانی توی دنیا هست
چه توهمی زدن بنده خداها
چیزی که بنده اینجا خوندم اگه همه اون چیزی باشه که این روزنامه منتشر کرده باید گفت ایران رو در حد یه کشور کوچک حاشیه خلیج فارس اونهم بدون دسترسی به نیروی نظامی اش پایین آورده و اصلا به قدرت بازدارندگی و سلاح هایی که به قول مئیر داگان در 7 دقیقه خاک اسراییل رو به توبره می کشه اشاره نشده
البته اگه واقعا اسراییلی ها یا هر کشور دیگری اینطوری در مورد ایران فکر می کرد در حمله به ایران شک نمی کرد اما حیف که ایران پاسخش در حد بمب کثیف باشه خواب و خیالی بیش نیست
خواب ديدن خير باشه با سه ميليون جمعيت جه خط و نشاني براي كشور بزرگ ايران مي كشند .هواست باشه اينجا مصر نيست ايران است
همون بهتر كه توي تخيلاتشون با ايران نبرد كنند .....
این همه مصیبت نکشیدیم که آخرش به آمریکا بگیم بیا هر چقدر نفت میخواهی به کشورت بدیم. به لطف خداوند بیچاره اش می کنیم.
عجب فیلم اکشنی!
ایران هم دست و پاش بسته حتما !!!!!!!!!!صهیونستهای احمق یک چیز را فراموش کردید بعد ازآن اسرائیلی وجود ندارد و اوباما اعلام میکند از شر اسرائیل خلاص شده است و مردم آمریکا از اینکه دیگه اسرائیلی وجود ندارد پولهای آنها را ببرد جشن با شکوهی می گیرند. مرگ بر اسرائیل .
میگن خواب بعد از ظهر تعبیر نداره !!! در صورت حماقت اسرائیل فاشیم و نژاد پرست و حمله به ایران برای همیشه از نقشه حذف میشه و خاکستری بیش ازش باقی نخواهد ماند و تبدیل به موزه ویرانی میشه
شتر در خواب بیند پنبه دانه . گهی لف لف خورد گه دانه دانه . باید به رژیم اشغالگر گفت بگرد تا بگردیم . البته طالب جنگ نیستیم اما اگر شروع کرد تا با خاک یکسان کردنش ایستاده ایم .فعلا با رویاهایش خوش باشد . علیرغم همه ادعاهایش عددی نیست .
پس فدائیان ایران کجای این شبیه سازی شده بودند.ظاهرا فراموش کردند،اسرائیل دیگر خواب خوش نخواهد داشت واگر امریکا وترد شود که دیگربلایی سرشمی آوریم که.....
اسرائیل که هیچ امریکا هم هیچ غلطی نمیتواند بکند همش جتگ روانی است !!!
دیشب شام چی خوردی ؟!!
آمریکا و اسرائیل هر غلطی هم که بکنند مگر دست و پای ما چلاقه که نتونیم جوابی بهشون بدیم. کور خوندن . بی جا کردن .
شتر در خواب بیند پنبه دانه ............
به قول فیلم پشت کو های بلند..
این دروغو که میگی راسته؟
چوخ جالب !!!!
اتفاقا جنگده های اسراییل در این حمله با توجه به خویشتن داری ایران برای بدست آوردن دلایل منطقی و متقن و قابل قبول برای جلب اعتماد جامعه جهانی هیچ آسیبی نمی بینند اما دیگر اسراییلی بر روی زمین باقی نمی ماند من پیشنهاد می کنم اسراییل این حماقت را بکند
چقدر مســـــخـــــــــــــــــــره بووووووووووووووووووووووووود!!!!
روز اول جنگ تل آویو تبدیل به خاکستر می شود ...
آمریکا التماس می کند ایران به پیش می تازد....
شهادت قسمت ما می شدایکاش
عجب فیلمی! چه سناریویی!! خدایی خیلی دیدنی میشه. کاش هالییوود این رو زودتر بسازه. عجب هیجانی!!!!
ظاهرا اينا گيم زياد بازي ميكنن و اگر وجودش دارن حمله كنن
واقعيت چيز ديگريست و فيلم هم كه معلومه فيلمه
صهيونيست هاي كثيف ما ايرانيه ها منتظر يه بهونه براي له كردن شما هستيم
بازم تكرار ميكنم اگه وجودش دارين شروع كنين
اگر جنگی شروع شود پایان آن را ایران تعیین خواهد کرد و سناریو پیچیده تر از تصور این احمقا خواهد بود.
خیلی ساده انگارانه طراحی شده و فکر کنم جواب ایران خیلی سخت تر از این حرفها باشد
بمب منفجر کردن و انسانها را به خاک و خون کشیدن کار صهیونیست های بی شرافت اسرائیلی است نه کار جمهوری اسلامی اما اگر حمله صورت گرفت یقین داشته باشند کار به سرنگونی ده جت جنگی ختم نخواهد شد. اسرائیل را از صحنه گیتی حذف میکنیم.
10جنگنده و انهدام شرکت اینتل
شبیه سازیشون فکر کنم بر اساس کشور مالدیو بوده
آقا اینها خوابهایشان را هم شبیه سازی می کنند بد نیست ما واقعیت را شبیه سازی کنیم شاید از خواب بیدار شوند .
نتیجه انکه اسرائیل در همان روز اول بطور کامل نابود واز صفحه روزگار محو خواهد شد.البته این دیگر یک شبیه سازی نخواهد بود
به خدا هیچ غلطی نمی توانند بکنند. ملت ایران زیربار صهیونیستها نمیرود ما آماده هستیم.وتا آخرین نفس از وطن دفاع می کنیم.
البته حوادث بعداز حمله به ایران و واکنش ایران همه اشتباهند باید مینوشت بعداز حمله به ایران از زمین و زمان موشکهای ایرانی -حزب الله و سوریه بر سر اسرائیل خراب میشد و ظرف مدت 1 ساعت چیزی به نام اسرائیل باقی نمیماند
احتمالا همین گونه خواهد بود ولی برعکس
تبریک میگم کودک ه درون این صهیون ها خیلی مشنگ میزنه . بذارید با رویاهاشون خوش باشن .
اين شبيه سازي چقدر مسخره و بي سرو ته بود.
در اين شبيه سازي اسراييل تنها اهداف نظامي را از بين ميبرد و ايران هم تنها به اهداف انساني حمله ميكند.
یک جای این نقشه ایراد دارد. یک نکته ظریف که فراموش شده است. نکته این است که قبل از برگزاری انتخابات آمریکا که در این گزارش ذکر شده است، دیگر کشوری به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت!!
يه لطفي كنيد و نقش نهم راتحت عنوان عزائيل به من بدهيد تا جان هرمتجاوزبه وطنم رابگيرم . ازكرمانشاه
وصف العیش نصف العیش!
بدبختها افتاده اند به جفنگ گفتن چقدر فیلم تماشا کرده اند خدا میداند
زهی خیال باطل / آدم کش شما هستید ایرانی ها هیچ زمان حمله انتحاری انجام نداده اند و نخواهند داد
شتر درخواب بیند پنبه دانه گهی لپ لب خورد گه دانه دانه .فیلمهای هالی وودی بامغزهای الکلی اینها چه کرده... سربازان واقعی الله درانتظار چنین روزی هستند تا محو کنند ریشه ظلم وفساد صهیونیسم اسرائیل را انشاالله را
مطمئن باشيد كار به آنجا نمي كشد كه حزب الله لبنان كاري بكند . ورود اولين جت يا موشك اسرائيل به خاكمان مساوي با حذف كامل اسرائيل در جهان آنهم فقط با يك دكمه. امتحانش مجانيه!
اگر جرات دارد حمله کند در همان ثانیه های اولیه چنان ضربه ای بخورد که دیگه هوس دخالت نکند.
عجب طرح مزخرفي!!! بيشتر تبليغاتيه!!! ايران هواپيماي مسافربري ميزنه! مردم عادي رو ميكشه!! واقعا دست اسرائيليها خيلي خاليه!!!
این روزنامه دیوانه است
کافر همه را که کیش خویش پندارد.
تقریبا فقط یک داستان سرگرم کننده برای یک روزنامه بود که می گفت ما همه کار می کنیم و ایرانی ها فقط یه هواپیمای مسافری را سرنگون می کنند و در کل اصلا خطری برای اسرائیل در کار نیست و بیشتر از یک ویدئو گیم نیست .
به نظر من یک ثانیه هم نباید برای غنی کردن از دست داد این تحلیلها هم برای پیرمردهای بازنشسته اسرائیلی می خورد که توپارک بخونن آلزایمر نگیرن
اسرائیل هیچ کاری را بدون هماهنگی با آمریکا و کمک او انجام نمی دهد. این تحلیل فقط برای مصون نگه داشتن نیروهای آمریکا از حمله متقابل ایران است.
ایران باید حمله پیش دستانه را مطرح کند.
صد بار گفتم شب به اندازه بخورید تا از این خوابا نبینید
خداییش اینا را جای دیگه تعریف نکنید زشته برای ما که بگن با خول و دیوونه ها سروکله میزنیم
بابا این بنده خدا رو ببرید هالیوود داره استعدادش کور میشه ها!!!
كارتون بچه گانه خوبي ميشه !!!.
اینا انقدر ترسیدن که هی میخوان جو روانی درست کنن که ایران بترسه و جا بزنه اما کور خوندن
نـــــــــــه؟!! اسم فيلمش چي بود؟؟؟
بازم دوستان احساسی جواب ندهید کمی به کارهای اسراییبیها نگاه کنید می بینید که آنها همواره تبلیغات زیادی کرده اند. ولی دقیقا حملات آنها (تاسیسات عراق - تاسیسات هسته ای سوریه - حمله به لبنان - حمله و محاصره کامل شهر غزه) در زمانهایی اتفاق افتاد که اوضاع کاملا آرام بود و هیچ تبلیغی در مورد حمله نظامی صورت نگرفت. اینکه قدرت دفاعی آنها چقدر است و ما چقدر بحثی است که نه شما و من از آن خبر داریم و نه مردم عادی اسراییل. این مسایل نظامی است و اگر قرار باشد همه بدانند که اوضاع به هم می ریزد. فقط این گونه تبلیغات دیدگاهی کلی از طرحهای حمله به کشور دیگر را در اختیار می گذارد نه چیز دیگر. ان تبلیغ که اسارییل فقط 10 جت از دست می دهد برای خود نیروهای آن جنبه روانی بسیار مثبتی دارد. حال باید دید مسوولان ما در مقابله با این تبلیغات چه می کنند.
سلام
این مسأله ممکن است نتیجه توهم ناشی از مغرهای الکلی شان باشد. ولی در هر صورت اگر در صورت وقوع چنین حمله ای(که البته بسیار بعید است) سپاه و سایر نیروهای نظامی ما اسرائیل را شخ نزنند آنهم برای کشت محصول جدید هیچگاه ملت بزرگ ایران و سایر ملت های مسلمان آنها را نخواهند بخشید.
25 مهر که روز تولد منه!! نمی شه یه روز عقب بندازن! دست کم هدیه های تولدمو بگیرم؟؟ من همین جا از مسئولین رژیم صهیونیستی درخواست می کنم خدایی یه روز این برنامه رو عقب بندازن!
خیلی به خودشان اطمینان دارندبیایند.حمله کنند بعد همم بگویند تمام شد.خیلی جالب است بعدن آقای اوباما هم خرده فرمایش کنند اگر دست از حمله برندارید ما فلان کار را میکنیم.هشت سال با آن شرایط جنگیدیم.ده هواپیما سقوط میکند.امتحان کنید.
جالب بود ، هدف بیشتر حدس عکس العمل های ایرانه که ببینن که اگه این عمل و انجام بدین حرکت بعدی اما اینه تا بتونن جلومونو بگیرن ، مثل یه شطرنج باز
مشکل شبیه سازیشون اینه که اطلاعاتشون از ایران ناقصه.
نکته ای که که برای من جالب و عجیبه اینه که در تمامی مطالبی که در خصوص حمله نظامی به ایران مطرح میشه طوری وانمود میشه که انگار ایران اصلا نیروی نظامی نداره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر