بازدید 94680
هر آنچه در برنامه 90 جنجالی دیشب گذشت

همه 90؛ از درگیری درخشان تا کنایه فردوسی‌پور

پرسش نظرسنجی نود، این بود که آیا با ممنوعیت استفاده از دروازه‌بان خارجی موافقید یا خیر؟ در پاسخ به این پرسش، نزدیک 80 درصد مخالفت خود را اعلام نمودند و نزدیک 20 درصد موافق طرح ممنوعیت استفاده از دروازه‌بان خارجی بودند.
کد خبر: ۲۴۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۲:۲۲ 08 May 2012
برنامه 90 شب گذشته مانند همیشه دیدنی بود؛ محمد فنایی به عنوان کارشناس داوری، مهمان حضوری این برنامه بود. البته در ادامه مسعود نظرزاده، مدافع بوشهری شاهین در این برنامه حضور یافت 

به گزارش «تابناک»، فردوسی‌پور برنامه نود را با پرسش نظرسنجی که آیا با ممنوعیت استفاده از دروازه‌بان خارجی موافقید یا خیر و نیز برنامه را با پخش بازی‌های لیگ قهرمانان آغاز کرد.

محمد فنایی کارشناس داوری

محمد فنایی به عنوان کارشناس داوری عنوان کرد، در بازی پرسپوليس و راه آهن داور یک پنالتی به سود پرسپوليس را نادیده گرفت و یک بازیکن راه‌آهن می‌بایست در نیمه نخست اخراج می‌شد؛ افزون بر این که گل دوم استقلال به نفت آبادان صحیح نبود و یک پنالتی به سود نفت تهران گرفته نشد. در ضمن پنالتی‌های شاهین مقابل سایپا صحیح نبود.

فردوسی پور خطاب به مدیر سپاهان: شما هم باید ده نفره می‌شدید!

در ادامه، برنامه 90 با به تصویر کشیدن حرکت جواهیر سوکای در بازی سپاهان با حریف اماراتی داغ شد.

برنامه این هفته عادل فروسی پور با بررسی حرکت مهاجم سپاهان در بازی آسیایی تیمش حالت رسمی پیدا کرد؛ صحنه‌ای که سوکای حرکت جوانمردانه را اجرا نکرد و توپ را از اماراتی‌ها گرفت، باعث اخراج دروازه‌بان حریف و به هم ریختن روند بازی شد. عادل این حرکت را با فیرپلی بازیکنان آژاکس مقایسه کرد و به مدیر سپاهان برای تقسیم پاداش پنجاه میلیونی میان بازیکنانش که پس از این صحنه، پنالتی را بیرون زده بودند، گلایه کرد و گفت: «بهتر نبود یکی از بازیکنانتان را بیرون می‌کشیدید تا نشان دهید، فیرپلی واقعی را رعایت کردید؟

رحیمی هم در پاسخ گفت: «البته جواهیر سوکای وقتی دید بازیکن حریف توپ را نگرفت، دنبالش دوید. اما من هم اکنون می‌پذیرم که ما باید یک یارمان را بیرون می‌کشیدیم.

کفاشیان: هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم! ۷۸ درصد پرسپولیسی هستند؟

کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که روی خط برنامه 90 رفته بود، درباره قانون منع حضور دروازه‌بانان خارجی در لیگ برتر گفت: «ما هنوز تصمیمی در این باره نگرفتیم و از سازمان لیگ خواستیم در دوره جدید، قوانین مربوط به لیگ را بررسی دوباره کنیم. بحث اینکه حضور بازیکنان خارجی را بازتر کنیم یا محدودتر، اینکه لیگ شانزده تیمی شود یا نه. به هر حال در این سال‌ها بازیکنان خارجی بسیاری آمده‌اند به لیگ ما که کیفیت نداشتند و کلی پول در دلالی سوخته است. به هر حال ما چهار سال این قانون را اجرا کردیم و ماحصلش این است که یک گلر لژیونر داریم، ولی باید نظریات کارشناسان را در این زمینه بگیریم. هفته بعد دو جلسه داریم و از میان نظریات همه ف یک تصمیم نهایی می‌گیریم.

او در پاسخ به این پرسش فردوسی پور که مگر پیش از این قانون لژیونر نداشتیم و تازه حقیقی که در تیمش بازی نمی‌کند گفت: «به هر حال ما باید بهترین تصمیم را بگیریم. یکسری از مدیران، قیمت بازیکنان را بالا بردند. ما باید یک فکری برای این قصه بکنیم. من هم بر این باورم که باید این قانون را در دسته نخست اجرا کنیم.

عادل فردوسی پور به نظرسنجی برنامه‌اش اشاره کرد و گفت: «78 درصد مردم می‌گویند این قانون به ضرر فوتبال است» و کفاشیان در پاسخ گفت: «این 78 درصد که رنگش هم قرمز است، پرسپولیسی‌ها هستند دیگر؟» و این جمله را با خنده گفت و تأکید کرد می‌کوشد، نظر مردم در این باره لحاظ شود.

کنایه دوباره عادل به رسولی نژاد!

در بخشی دیگر از این برنامه یک مخاطب نامه ای را خطاب به رسولی نژاد معاون وزیر ورزش نوشته و از او خواسته بود تا شرایطی را فراهم کند تا بتواند مثل حسین علوی مقدم به استقلال بپیوندد!

درد نامه حیدری به 90

مهدی حیدری، کاپیتان سابق تیم‌های بوتان و اکباتان که به دلیل بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی، چهره ای شناخته شده است برای علاقه‌مندان کمتر حرفه ای فوتبال، در نامه‌ای به برنامه 90 نوشته بود: «چند سال پیش، وام پنج میلیون تومانی گرفتم که اکنون به دلیل مشکلات مالی، این وام با سودش بیش از سی میلیون تومان شده و شرایط سختی دارم.
نامه‌ای که سبب شد تا محمد فنایی درباره اش بگوید: «مهدی حیدری خودش یکی از چهره‌های سرشناس فوتبال ایران بوده، همیشه تلاشش کمک به پیشکسوتان بوده و الان خیلی شرایط تلخی است که سبب شده، او چنین نامه ای را بنویسد.

علی کفاشیان در برنامه 90 گفت: «من به کمیته استیناف فقط توصیه کردم. البته آنها تصمیمشان را مستقل از توصیه من گرفتند. تازه من هم اینقدر زیر فشار آقای رویانیان بودم که تصمیم گرفتم به کمیته استیناف یک توصیه‌ای بکنم.

باز هم یک داور در تالش کتک خورد

در شرایطی که هنوز چند ماه از ماجرای ضرب و شتم یک داور فوتبال در بازی دو تیم شمالی کشور در تالش نگذشته بود، بار دیگر یک داور از سوی بازیکنان تیم تالشی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

یک قانونی بگذارید که داوران کتک نخورند!

پس از سخنان کفاشیان بود که محمد فنایی، کارشناس داوری این هفته برنامه شروع به صحبت کرد و گفت: «آقای کفاشیان کاش شما که قرار است، توصیه کرده و قوانین را اصلاح کنید، یک کاری هم کنید که این قدر داوران را در شهرهای گوناگون کتک نزنند».

این در حالی بود که پیش از این عادل فردوسی پور گفته بود، در آبادان و تالش دو داور را تا سرحد مرگ کتک زده اند. کفاشیان هم در پاسخ گفت: «حالا تلاش می‌کنیم که این اتفاق بیفتد».

دایی: لیدرهای پرسپولیس حاشیه سازند

در ادامه برنامه علی دایی با اشاره به دیدار با پرسپولیس گفت: ما در دیدار برابر پرسپولیس به ویژه در نیمه نخست فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بر‌تر از حریف بودیم. از‌‌ همان دقیقه نخست، ‌می‌دانستیم باید ‌هافبک‌های پرسپولیس را از بازی خارج کنیم که خوشبختانه در این کار موفق بودیم اما در عدم آفسایدگیری مناسب گل‌هایی را دریافت کردیم، ولی در کل توانستیم سه امتیاز به دست آوریم.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این دیدار هه تلاش خودش را کرد و حتی اگر در دقایق آخر آن توپ را فرشید کریمی نمی‌گرفت، چه بسا بازی مساوی ‌می‌شد. در کل معتقدم مشکل اساسی پرسپولیس لیدرهای آنها هستند که ده نفر نمی‌رسند، ولی آنان حاشیه‌های بسیاری برای تیم ایجاد کردند و اجازه ندادند این تیم روی آرامش را ببیند.

در ادامه گزارشی از سقوط تیم‌های شاهین و شهرداری به لیگ دسته اول پخش شد.

میهمان برنامه شب گذشته 90، مسعود نظرزاده مدافع بومی شاهین بود که با حضور وی دلایل این سقوط بررسی شد؛ افزون بر اینکه در چند مرحله گزارش‌هایی از اشک و گریه و ناراحتی هواداران در پایان دیدار شاهین و سایپا به نمایش درآمد. یکی از هواداران شاهین، اتوبوسی را که بازیکنان را از ورزشگاه منتقل کرد، مانند تابوتی سفید دانست که آرزوهای مردم بوشهر را با خود می‌برد.

درگیری شدید درخشان و مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با درخشان، سرمربی سابق تیم فوتبال شاهین بوشهر درگیری لفظی پیدا کرد.

در این گفت‌وگوی تلفنی، سخنانی رد و بدل شد که هیچ کمکی به بازگشت تیم فوتبال شاهین بوشهر نخواهد کرد و به نوعی نوش دارویی پس از مرگ سهراب است.

درخشان با اشاره به اینکه چرا می‌خواهید کوتاهی کردنتان را با دروغ جبران کنید، پول دریافتی از این باشگاه را حق خودش دانسته و به جمشیدی گفت، اجازه ندهید حرف‌هایی را که باید نزنم، در این برنامه بگویم.

پس از اظهارات درخشان مبنی بر اینکه هفتاد میلیون از هزینه شخصی برای باشگاه لباس خریدم، جمشیدی گفت: به درخشان تذکر داده بودم این کار وظیفه وی نیست، اما گویا او قصد دلالی داشته و بر این باورم که مصیبت‌های تیم را این مربی درست کرد و در پایان هم شاهین را بیچاره کرد.

جمشیدی و درخشان که حسابی از دست حرف‌های یکدیگر عصبانی شده بودند، مجال پاسخگویی به همدیگر را نمی‌داده و با پا درمیانی مجری 90، سرانجام این ماجرا خاتمه یافت.
در ادامه نیز درگیری لفظی بیژن عزیزی سرمربی شهرداری با خبرنگاران پخش شد. عزیزی به خبرنگاران گفت که اصول کارشان را بلد نیستند. وی خودش را مربی درجه یک اروپایی دانسته و از خبرنگاران خواست سؤال خصوصی نپرسند.

پرسش و پاسخ نظرسنجی

پرسش نظرسنجی نود، این بود که آیا با ممنوعیت استفاده از دروازه‌بان خارجی موافقید یا خیر؟ که نزدیک 80 درصد مخالفت خود را اعلام نمودند و نزدیک 20 درصد موافق طرح ممنوعیت استفاده از دروازه‌بان خارجی بودند.

این برنامه در ساعت 2 و 20 دقیقه تمام شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۳
انتشار یافته: ۱۲۷
نفت + گاز + بزرگترین نیروگاه اتمی خاورمیانه را داشته باشی و ........
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
واقعا جای تاسف است که با زیهای تیم 15 جدول مستقیم پخش میشود.چقدر حمایت از پزسپولیس؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
خيلي در حق بوشهري هاي عزيز ظلم مي شود .
3
| United Kingdom |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
چرا باید شاهین اینقدر بی پول باشه اون وقت نفت و گاز از زیر پای بوشهر کشیده بشه بره هزینه میلیاردی برای تیم تراکتور بشه جالبه تازه از همه هم طلبکار هم هستند این تراکتوریا.دنیا برعکس شده
babak
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
محمد عزیز تیم 15 مورد نظر شما پرطرفدارترین تیم اسیا بلکه دنیاست ضمنا از یاد نبرید در برهه ای که استقلال عزیز به دست 3 !!!سقوط کرده بود به احترام اینکه دومین تیم پرطرفدار ایرانی است پخش مستقیم داشت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
محمد جان بدان که شیر زخمی از شغال تندرست سرتر است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
درد تراکتور به جونت ایشا له داره چشت درمیاد مردک تبریزو با بوشهر مقایسه می کنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
only تراکتور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
هزینه تراکتور بشه؟! فوتبال هم دیدی تا حالا؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
گمرک رو بگو چقدر درآمد داره و میتونست به فوتبال بوشهر کمک کنه آما حیف وصد حیف
رضوی از اصفهان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
حق بوشهری ها خیلی بیشتر از این هاست. بوشهر افراد خوش فکر و مدیر، کم ندارد ولی همیشه قربانی سوء مدیریت ها می شود.
عباس
| United Kingdom |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
بابک. ان زمانی که پرسپولیس پرطرفدارترین بود گذشت. داشتم داشتم حساب نیست دارم دارم حساب است. خودتان هم میدانید استقلال الان از نظر تیمی و طرفدار سرتر است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
فردوسی‌پور شیطنت می کند
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
مردک تراکتور چه ارتباطی به شاهین داره تراکتور با بودجه کارخانه تراکتور سازی که خصوصیه و نیز کمکهای مردمی اداره میشه
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
آقا عباس بهتره با تعصب به مسئله نگاه نکنی. الآن استقلال از نظر تیمی قویتر هست ولی هرکسی که با انصاف نگاه کنه میبینه که پرسپولیس پر طرفدارتره.
استقلال کی تونسته 96000 نفر رو یک تنه بیار به ورزشگاه؟؟
اختلاص در بانک صادرات و شروع مشکلات مالی در شاهین.
پاسخ ها
عرشيا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
منظور اختلاس ديگه؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
اختلاس البته !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
اختلاس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
اختلاس مجید جان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
اختلاس عزیزم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
اخ+تلاس
باز هم طبق معمول داوری بسود استقلال و بر ضرر پرسپوليس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
وحید
| Germany |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
به عنوان یه پرسپولیسی خجالت میکشم بگم داوری به ضرره ما بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
فعلا" تو یک بازی کمتر از 4تا بخورید بعد اظهارنظر کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
ضررش كجا بود؟ شيث توپ رو با دست زد داور پنالتي نگرفت بعد ميگي به ضرر پرسپوليس سوت زد؟ . 3 بازي 12 تا گل خورده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
شما الان 15 هستید دیگه چی میگید شما؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
هرچنذ که در 10 دقیقه 10 نفره 3 گل نخوردیم!!!
آبی آبی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
حال کردم با این جوابت فکر کنم دندوناش ریخت تو دهنش!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
خدا وكيلي يك نفر بشينه آمار اشتباهات داوري در مورد استقلال و پرسپوليس رو از روي همين برنامه هاي نود در بياره. نتيجه به نظر فاجعه باره و نشانگر ميزان صداقت داوران و ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
اولا 10 - 10 - 1 -3 يادتون نره
ثانيا به امتيازتون ننازيد اگر ناداوريها نبود شما الان وسط جدول بوديد و پرسپوليس صدر جدول
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
به ما هم اجازه استفاده از jack3D رو بدهند كمتر گل ميخوريم ! حتي بدون عزيزمحمدي و تركي !!
آسيا
| - |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
برو بابا ته جدولي !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
ايمون يادت نره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
ناشناس
| Australia |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
در حال حاضر که وضعيت استقلال جالبتره نيم فصل با ده امتياز نسبت به تيم دوم قهرمان باشي و حالا براي سوم شدن بجنگي!!!!!!
نوید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
اول جایگاه تیمتون رو نگاه کن بعد حرف بزن به شما بیشتر لطف شده که دسته یک نرید ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
شکر خدا هنوز 6تا نخوردیم
kami
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
تا حالا 5 بازی به سود استقلال بوده تراکتور شاهین راه اهن .... متاسفم برای داوری و بر عکس 6 بازی به ضرر پرسپولیس بوده داماش راه اهن شهرداری تبریز شاهین فجر مس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
عجب اعتماد به نفسی دارن این هوادارای پرسپولیس! والا خجالت هم خوب چیزیه!
با لابی و ضرب و زور و فشار از همه جا به کمیته استیناف دو امتیاز رو ارفاقی کم نکردن وگرنه فصل بعد توی لیگ آزادگان 4 تا 4 تا گل میخوردین و می رفتین لیگ دو. البته اشکال نداره الان که با لابی موندین لیگ برتر فصل بعد 4 بازی-4بازی پشت سر هم به استقلال می بازین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
شما انگار معني حادثه رو نمي فهميد اون برد شما يه حادثه بود ولي شما عادت كرديد به باخت اونم 4تا4تا از اون گذشته نگذاشتند شهرداري تبريز ببازه تا شما نريد دسته يك پس زياد به خودتون زحمت نديد كه در مورد پرافتخارترين تيم آسيا صحبت كنيد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
بچه ها با هم دعوا نکنید کمیته انضباطی شما رو دو جلسه محروم میکنه از حصور در تابناک هـــــا...
مجیدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
پرسپولیس هم اسیایی شد... کافیه جدول را وارونه نیگا کنید.....این جریان 4 چیه؟
پرسپولیسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
ماه م اگه تمام بازیکنانمون دوپینگی بودن تا الان سه تیم اول بودیم ؟؟؟؟(امیر ابادی و حسینی)
قبلاً قرمز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
از زمانيكه به عربها توآزادي با 80 هزار تماشاگر باختيد و آبروي ملت ايران را ريختيد و بازيكنان قرمز توزمين با بي غيرتي تمام راه رفتند و عربها مارا به سخره گرفتند وهزاران شعرو سرود از برد مقابل اين تيم بي غيرتها نوشتند ، ديگه سنگ اين تيم را به سينه نمي زنم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
baba toro khoda jamesh kon tarafdar dashtin ke to ruzaye ojetun 15000 nemiyumad azadi eshgh ast perspolis
به عنوان یه پرسپولیسی خجالت میکشم بگم داوری به ضرره ما بود
اون وقتی که میشد دربازبان خارجی داشته باشیم تمام دربازبانهای داخلی مون خوب بودن رقابت شدید بود الان تو بازی های ملی معلوم میشه هیچی نیستیم.. این قانون یعنی اینقدر خوب هستیم که احتیاج به خارجی نباشه
پاسخ ها
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
این چه دروازبان نوشتنی هستش آقای با سواد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
دربازه بان نه و دروازه بان
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
فکر کنم اونی که منظورته دروازه باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
دربازبان دیگه چه پستیه،حتما جدیدا اضافه شده
معمولا دروازه بان داشتیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
مجيد جان دلبندم! «دروازبان» نه «دربازبان»
البته اگه منظورت دروازبان‌هاي ايرانيه که همون دربازبان درست تره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
دربسته بان هم میشه گفت!!!
گاهی اوقات حس میکنم عادل برای جذب مخاطب بیشتر دست به هرکاری میزنه !!!
قبول دارم فساد و آلودگی تو فوتبال وجود داره اما این راه اصلاحش نیست عادل خان !
با این بهترین برنامه ی ورزشیه تاریخ تلویزیونه !
بوشهری ها تاوان اون بازی لیگ قبل رو با بازی با نفت تهران رو دادن...........
گل دقیقه 90 که از نفت خوردن و باعث حذف پاس همدان شدن.............
كو كوش شنوا!!!
چرا ننوشتید باز هم طبق معمول داوری‌ها به سود استقلال بود، چرا ننوشتید فردوسی‌پور که خودش رو آماده کرده بود در صورت پیروزی سپاهان بر ذوب‌آهن یه جورایی بحث تبانی رو پیش بکشه با عدم برد سپاهان تیرش به سنگ خورد و قضیه بازی سپاهان و النصر رو بولد کرد تا باز هم مثل همیشه از سپاهان بد بگه، همین‌طور تو این برنامه هم با پخش صحبت‌های اصغر شرقی بر علیه امیر قلعه‌نوعی باز هم مثل همیشه بر علیه تراکتور و قلعه‌نوعی کار کنه. راستی کسی نمیدونه چرا فردوسی‌پور از سپاهان و تراکتورسازی و هر تیمی که حال استقلال و پرسپلیس رو بگیره متنفره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
علم غیب داری؟واقعاً اگه خودت بجای فردوسی پور بودی از ماجرای بازی سپاهان و النصر یا قلعه نوعی عبور می کردی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
فردوسي پور يك ضد استقلالي تمام عياره! اونوقت كه پنالتي هاي استقلال رو نمي گيرند ميگه از كجا معلوم گل مي شد و حالا رفته يك خطاي كاملا فاحش رو كه با تكل دو پا و برخورد به بازيكن هست پيشاپيش به كارشناس ميگه خود عسگري هم نظرش خطا نبودن رو ميگه حالا نظرت چيه فنايي اون هم كه حسابي نمك گير اين آقاست ميگه خطا نبود بعد نتيجه ميگيره پس گل دوم استقلال صحيح نبود واقعا جاي تاسف براي برنامه نود دارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
من نمیدونم چرا طرفدارای سپاهان و بخصوص تراکتور همش توهم توطئه دارن آدمو یاد یکی از دوستانمیندازن
رضا
| United Kingdom |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
تراکتور جاش لیگ یکه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
دوست تراکتوری عزیز! اگر کسی به فکر تیمهای تهرانی می بود، به آن ها هم بازیکن سرباز می دادند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
اقا رضا تو هم جات افغانستانه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
فردوسی پور ضد تیمهای شهرستانیه...
پرسپوليس بيچاره...............اگه ناداوري ها نبود الان ....دهم نمشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
شما فدراسیون را دارید.پس چه غم دارید
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
عزيزم دهم نه بگو پانزدهم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
عروس نميتونه ...... ميگه ..!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
عزیزم الان پرسپولیس شانزدهمه نه دهم
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
مثل اینکه استقلالی ها یادشون رفته که چند سال پیش فصل رو با مقام 13 تموم کردن!!!!
هرکی آبی بپوشه قرمز و زرد و قهوه ای میزنم زمین هوا میره و گوشت کیلویی 25000 تومان و مرغ و میوه و شیر گران است که نخوریم بهتر است و به فکر ازدواجم و دیگر هیچ...
پاسخ ها
ر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
محمد قرصاتو خوردي دادا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
شما حتما رو جمله بنديت كار كن تا روز خواستگاري ضايع نشي !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
ناشناس این جمله بندی نیاز به درک و فهم بالا داره...
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
دوستمون راست میگه این شعرفهم بالامیخواهد عالی بود حال کردم
خدا وکیلی اشتباهات داوری به سود استقلال و به ضرر پرسپولیس بشمارید . نگاه کنید متوجه میشین علت نتایج ضعیف پرسپولیس چیت از فدراسیون که از بعضی بازیکننان خواسته خوب بازی نکنن . فکر کنم اگر اشتباه داوری نبود الان استقلال در رده 10 بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
قرمزا کلا از رو نمیرن!!! 3 بازی 12 گل خورده تفاضل گل -5 وای وای وای!!!1
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
زيادي فكر نكن خون دماغ ميشي! پريشان احوالي قرصهات رو بخور بگير بخواب.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
ببند بابا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
از این فکرا نکن. بخوای زیاد فکر کنی پرسپولیس دو-سه فصل پیش رفته بود لیگ یک!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
يك سوال از پرسپوليسي ها شما معني كلمه وقاحت رو مي فهميد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
مجید دلبندم اونایی باید از رو برن که اولا دوپینگی تشریف دارن، دوما در ده دقیقه از یک تیم ده نفره سه تا گل ناز میخورن
ابی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
رضا جان اینقدر فکر نکن . اتفاقه دیگه .می افته.شما هم هنوز جوونین انشاا... فصل بعد دیگه 4 تا 4 نمی خورین. و میاین وسطای جدول.
اختلاس درست است ننه اختلاص !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
اخطلاث درست تره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
نه درست است نه ننه
شایان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
ننه نه ، نه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
چرا منفی ؟اخه شما چرا اینقدر منفی بافید با ادبیات فارسی هم منفی بیچاره خانواده و دوستان شما!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
ننه جون، ننه نه، نه درسته!
تمامی این اتفاقات نتیجه یک فوتبال سیاسی کثیف باندبازی و....
خلاصه همه چی هست الا ورزش ...
من که بعد از جام جهانی 2006 حتی یک بازی کامل چه لیگ و چه ملی رو نگاه نمی کنم ... چون دلم برای چشمام می سوزه ...
قابل توجه قرمز و آبی های محترم
فقط زرد طلایی
دمشون گرم بچه های سپاهان
انصافا چرا در مورد مسعود نظرزاده (مهمان برنامه)چیزی ننوشتید؟بنده خدا اینهمه حرف زد
بر احوال آنکس بباید گر یست
که دخلش بود 11 خرجش 200
شاید بشود گفت فوتبال افیون ملتهاست .
یک وقت آدم با امکاناتی که دارد و محیط و شرایط مساعد دنبال ورزش میرود و ثمرات آن
هم مشخص است اما تا ساعتی 2.30 صبح
دیدن مطالب کودکانه چه حاصلی برای ما داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
خداییش دمت گرم! حرفت حقه!
ببین درسته پرسپولیس الان به لطف آقای کاشانی و استیلی و برخی از داوران پانزدهم جدوله ولی تا حالا به دسته سه سقوط نکرده!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
اون زماني كه به لطف رئيس فدارسيون وداوران عزيز شما قهرمان ليگ مي شديد مارو به دسته 3 مي فرستادن چرا نتونستيد در آسيا مقام بياريد؟
ارش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
....... شب درازه!!! اگر 4 تا بازی باقی مونده بود این ارزوت هم محقق میشد.
درمورد اون لگدی که به سر تماشاچی که رفته بود سیم بلندگو را بکند هم چیزی مینوشتید
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
سپاهانیا یادشون رفته خودشون جلو پرسپولیس با بلندگو داشتن میکشتن خودشون رو...
تماشاچیای سپاهان واقعا یه فکری به حال خودشون بکنن...
یه روز چشم کور میکنن و یه روز...
عادل هم سوژه ندارد ملت را بجان هم مي اندازد.
با این ناداوریها معلوم شد
ابر و باد و مه وخورشید و فلک درکارند تا....
پرسپولیس نتیجه نگیرد
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
راست میگی دادا اگر ناداوری نبود پرسپولیس با اختلاف 15 امتیاز قهرمان شده بود!!!اخه خوش تیپ 12 گل خوردن دیگه ناداوریش کجا بود!!!
من دمطمئنم اكثرا بخصوص خود من عادل را دوست داريم /چهره دوست داشتني و مردمي.و گزارشگر فوق العاده.ولي من خم احساس مي كنم عادل عزيز به دنبال جذب بيشتر مخاطب مي باشد و.همين نظر سنجي.سوال مي شود آيا قانون منع جذب دروازبان خارجي به نفع فوتلال است يا به ضرر فوتبال ايران؟بررسي دقيق و علمي اين موضوع كار من و اكثريت مخاطبان نيست /بلكه يك تيم كارشناسي قوي لازم دارد (البته بايد كارشناسي باشد و نه رابطه و ..چند شغلي).2.دامن زدن به حاشيها كه اگر قرار بود اين كارها سودي به فوتبال ما داشته باشد /پس چرا بحران بيشتر از قبل مي شود.؟
عادل عزيز بايد برنامه اش را كارشناسانه و با درايت و ضمن عدم درگيري لفظي و كسر شان براي خود و مخاطبش تهيه كند.3.بدي همين برنامه اينست كه متاسفانه اتفاقا باعث تشويق و تهيج نوجوانان و خانواده ا مي شود تا به ههر قيمتي فرزندان خود را به فوتبال وادار كنند و بعد هم در دام دلالان افتاده و به اميد كسب درآمد هاي ميليوني /ميليوني هزينه مي كنند و حتي به قيمت فروش خانه و زندگي و بعد گرفتاري(با اينكه در برنامه نود از اين امور هميشه صحبت مي شود.4.ضربه به ورزشهاي مدال آور ديگر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
1. دمطمئنم
2. خم
3. فوتلال
4. حاشيها
5. تهيج
6. ههر
مهدي جون كلاس چندمي داداش ؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
عزیز دلم در باره شکست هسته اس و انرژی هسته ای که حرف نمی زنیم . در باره دروازه بان و فوتبال داریم حرف می زنیم و بعضی موضوعات دیگر اظهر من الشمس شده است .
ایول
سقوط شاهين ،ضعف وبحران مديريت در استان هاي محروم را بيشتر نمايان كرد. از ماست كه برماست. به نظرم مسئولين استان بوشهر يه كم درس هايياز رشته مديريت را مطالعه نمايند . بدردشان ميخوره .خجالت نكشند .
پاسخ ها
محمد
| United Kingdom |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
چرا برای تراکتورهمیشه طلبکار این همه هزینه میشه و برای بوشهر اینقدر مگه بودجه کشور از همین جنوب تامین نمیشه مگه این دو تا تیم با هم به لیگ برتر نیومدند حالا داریم میبینیم عاقبته کارو من خودم جنوبی نیستم ولی دارم ناعدالتی میبینم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
در عجبم تو چندین مورد به اسمهای مختلف علیه تراکتور کامنت گذاشتی مشکل شخصی ات چیه؟ مرد حسابی راجع به چیزی که می نویسی یه ذره فکر کن البته بعید می دونم این حرفا تاثیری تو حالت داشته باشه ولی مطمئنم کلا ادم ناراحتی هستی
ناشناس
| France |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
عادل هم سوژه ندارد ملت را بجان هم مي اندازد.
علی از آذربایجان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
تراکتور 8 سال بود لیگ یک بود...یکی از این آقا محمد ها نمیومد بگه..چرا از شمال غرب یک تیم تولیگ نداریم..حالا که تراکتور اومده و جلوی نژاد پرستی بعضیا .وایساده..میسوزن..انشاا..سال بعد شاهین هم دوباره میاد لیگ..یاشاسین بوشهر
از آنجاييكه همهبر عليه عادل هستند معلومه كارش درسته.
سالی که پرسپولیس قهرمان شد استقلال با مربیگری مرفاوی 15 شد یادت نره استقلالی های ن... !
پاسخ ها
زبان سرخ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
اگر دنبال این هستید که در رتبه ی 15 واس خودتون شریک جرم پیدا کنید ایراد نداره اما واقعیت اینه که بدترین نتیجه در تاریخ باشگاه استقلال رتبه 13 با حجازی و فیروز کریمی بوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
جدي ؟؟؟؟؟؟ با حجازي و كريمي ؟!!!!!!!!!!!
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
هنوز لیگ تمام نشده
پرسپولیس با برد در بازی آخر میتونه تا رده هشتم بالا بیاد...
اما مهم اینه که حتی اگه پانزدهم هم بشه، بدترین نتیجه تاریخ استقلال دسته سه رفتنشه عزیزم!
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
مگه پرسپولیس قهرمان هم شده!!!
آریا
| United States |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
اس اس نرفت دسته 3. آقای مهندس عابدینی( رئیس فدراسیون وقت) فرستادش در حالی که تو لیگ 71سوم شده بود. چقدرم حال داد. بازیکنای باحالی هم اومدن( فکری . اختر ...)
باسلام از دست اندركاران تابناك ممنونيم كه فضاي تقريبا شفافي رو ايجاد كردند و هر سليقه اي ميتونه با احترام به ديگران در اين سايت بگنجونه.فقط در خاتمه يك جمله تقديم طرفداران پرسپوليس كنم ويك سوال از اين عزيزان اونم اين كه اگر كرانچار از اين تيم نرفته بود و دايي بي ... به اين تيم نمي امد ايا با همان بازيكنان ... همچون بادامكي و ....اوضاع اين تيم اينطور بود باقي بقايتان حميد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
چون مربی باهوشی بود سریع رفت.
مدیریت شرایط تیم‌های بزرگ خیلی سخته. باید همه کاره باشی. از مدیر تا تدارکاتچی باید آدم‌های ممتاز باشن.
با این شرایط و عدم قبول موضوعی که اشاره کردم پرسپولیس سال بعد هم همینه.
استقلال تاوان پول پرستی مدیرعاملش رو داد که واسه ی چند دلار بیشتر فرهاد مجیدی رو فروخت(البته خوده مجیدی هم بیتقصیر نبود)
وگرنه ما استقلالی ها باید چند هفته پیش مثل نیم فصل، قهرمانی تو لیگ رو جشن میگرفتیم
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
عادل هم سوژه ندارد ملت را بجان هم مي اندازد.
در حق شاهین ظلم شد با اون تماشاگران پرشورش
اینا میخوان استقلال وپرسپولیس رو تو اوج نگه دارن ولی...
یاشاسین تیرختور پر طرفدارترین تیم ایران
long live TRAXTOR
عشق عادل
با این همه نفت گاز لیگ یکی شدیم رفت
روزی 3000000 ملیارد درآمد پارس جنوبی ولی حیف..............
عادل خان فردوسی پور خیلی باغیرته - مطمئن هستم این شجاعتش یه روزی کار دستش میده
فقط باید بگم که برای درخشان متاسفم!!!!!
خیلی دوستش داشتم ولی با این کارش منو رنجوند.....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها