بازدید 72019

کشتن الاغ با پتك در سميرم!

کد خبر: ۲۴۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۴ 07 May 2012
آخرين روزهاي تابستان گذشته بود كه انتشار تصاوير لحظه به لحظه كشتار دلخراش يك ماده خرس قهوه‌اي و دو توله كوچكش در ارتفاعات سميرم در جنوب استان اصفهان در رسانه‌ها واكنش بسياري را برانگيخت.

به نوشته روزنامه شرق روز گذشته بار ديگر شبكه‌هاي اجتماعي شاهد دست به دست شدن فيلمي از همين دست بودند. اين بار قرباني يك الاغ زبان بسته است.

آن‌گونه كه تصاوير اين فيلم چند ثانيه‌اي نشان مي‌دهد فردي به وسيله ضربات سهمگين پتك، اين الاغ را از پا در مي‌آورد، همزمان با ضرباتي كه به سر اين حيوان وارد مي‌شود قهقهه و خنده‌هاي بلند فردي كه با دوربين تلفن همراهش از اين صحنه فيلم مي‌گيرد و فرد ديگري كه در تصوير حضور دارد، شنيده مي‌شود. آن‌طور كه در فيلم ديده مي‌شود اين افراد فقط محض خنده و سرگرمي اين عمل هولناك را انجام داده‌اند.

آن‌گونه كه در ثانيه‌هاي آغازين اين فيلم ديده مي‌شود انجمن حمايت از حقوق حيوانات ايران كه عضو جامعه جهاني حقوق حيوانات است فيلم را منتشر كرده و در ابتداي فيلم هشدار می‌دهد كه به دليل داشتن صحنه‌هاي دلخراش ديدن اين فيلم براي كودكان مناسب نيست. اين انجمن در توضيح فيلم هم نوشته است: «در سالگرد سلاخي دلخراش دو توله خرس و مادرشان در سميرم متاسفانه فيلم ديگري از اين شهرستان به انجمن حمايت از حيوانات رسيد كه چند ثانيه بيشتر نيست... در اين چند ثانيه كوتاه مي‌توان به وضوع شاهد سقوط اخلاقيات و انسانيت بود... مطمئنا خدايي در همين نزديكي‌ها شاهد اين رفتار زشت و شنيع نوع انسان است...» براساس اعلام اعضاي اين انجمن اين رخداد فجيع باز هم در شهرستان سميرم رخ داده است؛ فيلم كشتار خرس هم كه در آن نشان مي‌داد فردي خرس مادر را كشته و شكم توله‌ها را پاره كرده و همراهش اقدام به فيلمبرداري از صحنه كرده بود توسط یکی از ساكنان منطقه ونك در سميرم رخ داده بود.



پيگيري و واكنش رسانه‌ها به آن فيلم در نهايت به بازداشت عامل كشتار خرس ماده و دو توله‌اش كه تحصيلكرده و دبير آموزش‌وپرورش بود، ختم شد، با اين حال اما دليل اصلي پيگيري قضايي اين رخداد نادر بودن گونه خرس قهوه‌اي در ايران و تحت حفاظت بودن آن عنوان مي‌شد.

علاوه بر اينكه قانون در اين رابطه صراحتا اعلام نظر كرده است اما در مواردي مانند آنچه در اين فيلم جديد به وقوع پيوسته است قانون نظر خاصي ندارد. پيش از اين هم دبير انجمن دفاع از حقوق حيوانات در رابطه با ماجراي كشتار خرس قهوه‌اي به «شرق» گفته بود:

«مردم منطقه فرد دستگير شده را فقط يكي از افرادي مي‌دانند كه به صورت وحشيانه و بدون ملاحظه در اين منطقه اقدام به شكار و آزار و اذيت حيوانات مي‌كنند و تعداد ديگري نيز هنوز به راحتي به اين اقدامات دست مي‌زنند و متاسفانه سازمان محيط‌زيست كاملا اين منطقه را از خاطر برده است.

متهم دستگير شده نيز سابقه بسيار زيادي در حيوان‌آزاري دارد اما هميشه از حاشيه امن برخوردار بوده و كسي مانع اين شخص نمي‌شده است.

 به‌عنوان مثال مردم محلي خبر داده بودند پیش از این متهم روباهی را گرفت و پايش را قطع كرد و از همين قسمت با كمپرسور بدنش را باد كرد تا حيوان تركيد.

همچنین در مورد دیگری يكي از نزديكان اين متهم شكم الاغي را سوراخ كرده و در داخل آن بنزين ريخته و آن را آتش زده بود و موارد ديگر كه بسيار فجيع‌تر از فيلمي است كه پخش شده است.»
تور تابستان ۱۴۰۳
چیلر
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷۵۴
انتشار یافته: ۱۰۶
ایشان سادیسم حیوان آزاری دارد وباید در تیمارستان تحت نظر باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
حالم از این آدما بهم می خورد نامرد
یکی بیا با پتک بزنه به سرت یکی هم بهت بخنده خوشت میاد
این انسان نیست کسی که به حیوان زبان بسته ای رحم نکند می خواهد به انسان رحم کند. آینها از حیوان پست ترن و مسئولین بایستی درسی بهش بدهند تا درس عبرت دیگران باشد
شک ندارم که این فرد یک انسان نیست و اینگونه افراد باید به اشد مجازات محکوم شوند. شرم آور است این قساوت. کسی که اینگونه در برابر حیوانات عمل می کند به طور قطع کشتن انسان هم برایش یک تفریح خواهد بود. اوف بر انسانهایی چنین شنیع و اوف بر ما که سکوت می کنیم.
امیدوارم یکی پیدا بشه این بلا رو سر خودش و خونوادش بیاره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
من احساس شما را درک میکنم خودم هم از ته دل ناراحت شده اما این عوضی باید مجازات بشه نه خانواده بیچاره او که بذذان خانواده اش هم از دست چنییم کثافتی در عذاب هستند
عبدالله خدابنده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
شما خودت که بدتری
آخه خانواده اش چه گناهی کردن دیگه!!!؟؟؟
این جور افراد مشکل روانپزشکی دارند باید تحت درمان قرار بگیرند
متآسفم
پتک بخوره تو سرت انشالله
واقعا اينا وحشين . چجوري دلش مياد .
احسنت به اين انسانيت و فرهنگ و تمدن غني وكهنسال احسسسسسنت!!!!
پاسخ ها
عبدالله خدابنده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
شما هم جوگیر نشو. فرهنگ غنی رو از مثبت و منفی های این همه مردم با فرهنگ بفهم نه از کار این یک نفر بی فرهنگ
واقعاً درسته كه انسان از حيوان هم مي‌تونه پست تر بشه.
خدا عذابش را شدید کند. آخه چه مرضیه این بعضی ها دچارشند. واقعا ما در قرن 21 هستیم !!!
.............. و روزی انسان برای تمام موارد بازخواست می گردد
نه تنها این فرد
نه تنها سازمان محیط زیست
نه تنها تابناک
نه تنها قوه قضاییه
نه تنها پلیس
بلکه ما هم که زود همه چیز یادمون میره
یادمون میره که شاید اگر پیگیری بیشتری از طریق همین سایت ها میکردیم توله خرس دیگری ناله نمیزد
روباه دیگری بدون عضو نمیشد
جانداردیگری قربانی پستی انسان نمایی نمیشد
شاید
گناه ما در کوتاهی کمتر از این جانیان نباشد
هرچند من هم میدانم با وجود این سازمان های فرسوده کار خاصی نمیتوان کرد
اما صادقانه به خود بگوییم
ارسال یک ایمیل که رایگان هم هست به سازمان های مربوطه اگر از هرکدام ما انجام میشد و درنهایت هزاران پیگیری را تشکیل میداد آیا اثرگذارنبود ؟
واقعا متاسفم
ايا اينها انسان هستند
خداي من
ما انسانها به كجا رسيديم كه اينقدر بي رحم شديم كه آزارمون به اين حيونهاي زبون بسته مي رسه! روح شيطان در كالبد اين افراد رخنه كرده.
اين مردك بيمار رواني كه چند روز ديگه جنون حيوان كشي راضيش نمي كنه همين بلا ها را سر مردم خواهد آورد هز چه زودتر اين حيوان انسان نما را دستگير و تنبيه نماييد .
اینها آدم های روانی هستند و نباید میون مردم عادی زندگی کنند. باعث تاسفه واقعا....
ببخشيد اينها كه گفتيد واقعا" آدمند يا .....سازمانهاي مربوطه بايد يك تيمارستان ويژه براي اين موجودات درست كنند با ديوارهاي خيلي بلند چون كه اينها كه با حيوون زبون بسته كه هيچ آزاري نداره اين جور تا ميكنند براي انسانها قطعا" خطر بيشتري دارند.
اينجور آدمها بايد تنبيه شوند
باور کنید این آدما مصداق واقعی "" اولئک کالانعام بل هم اضل"" هستند.
این شخص از حیوان هم پست تر هست. امیدوارم هم در این دنیا و هم در آخرت سزای عمل خودش رو ببینه...
وقتی مجلس بجای قوانین حمایت از حیوانات قوانین ضد نگهداری حیوانات تصویب می کنه ،دیدن این صحنه ها چندان عجیب نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
خواهشا خلط مبحث نفرمایید !! نگه داشتن حیوانات در محل خانه با ازار انها تفاوت دارد و این مصوبه جهت اسایش مردم و سلامتی انها تصویب شده است
اين رواني را دستگير كنند و چند ضربه با چكش به سرس بزنند تا معني كارش را بفهمد چون جور ديگري كه ظاهرا نفهميده!
اگر خواستید شعور مردم یک مملکت رو بفهمید از رفتار مردم آن مملکت با حیواناتش بفهمید
آدم هایی که با حیوانات این طور برخورد می کنند ، دچار مشکل روانی هستند و اگر امکانش باشه با هم نوعان خودشون هم این رفتارها رو انجام می دهند. پس بهتره این فرد رو دستگیر و در جایی نگهداری کنند که همه موجودات از شرش راحت بشند!
سال گذشته در مسجدسليمان نوجواني براي تفريح خود و دوستانش روي يك الاغ بنزين ريخت و او را به آتش كشيد چند ماه بعد در محلي با دوستانش مشغول كشيدن مواد مخدر بودند كه خوشبختانه در آتشي كه بدليل سرما روشن كرده بودند گرفتار شد و سوخت !
با سلام
انتشار اینگونه اخبار فقط باعث رنجش روح آدم میشود - کسانی که زره ای انسانیت ندارند و تنها محض خنده دست بکار جنون آمیز میزنند -خواهشمنداست از انتشار اخبار ایگونه آنهم در ابتدای صبح جدا خود داری شود
اذیت و آزار و کشتن بی دلیل و تفریحی حیوانات با اینکه ممکن است قانوناً تبعات چندانی نداشته باشد ولی به تجربه ثابت شده این افراد به عواقب بسیار بدی در این دنیا دچار می شوند که اینجانب حداقل پنج مورد را مشاهده کرده ام. دلیل آین موضوع هم بخاطر این است که چون حیوانات حیات اخروی ندارند فردی که موجب ضرری به حیوانات می شود عقوبتش را در این دنیا می بیند. البته این موضوع شامل ذبح شرعی حیوانات نمی گردد.
حالا اگر تو غرب اتفاق افتاده بود الان اينجا تو رسانه ملي ما قيامت كرده بودند. به خدا سر صبحي خبر رو خوندم داغون شد اعصابم
لعنه الله علیه
اينجور افراد اگر موقعيتش پيش بياد ابايي ندارند تا درباره انسانها هم چنين جناياتي را مرتكب شوند. به نظر من اينجور افراد بايد در مراكز بيماران رواني تحت درمان روانپزشكي نگه داري شوند زيرا بطور بالقره براي ديگر شهروندان خطرناك هستند.
به زودی روزگار همچین پتکی رو به سر خودش خواهد زد
فکر کنم اگر اینها جذب سازمانهای تروریستی شوند خیلی موفق خواهند بود شاید از بن لادن و ریگی و صدام هم معروف تر شوند در اعمال ضد انسانی و ضد اخلاقی
همچین کاری توی همه دنیا جرمه و هم جریمه نقدی داره و هم زندان. ولی تو کشور ما انقدر اتفاق پیش پا افتاده ای محسوب می شه که خیلی راحت از صحنه فیلم می گیرن و پخش می کنند. اینجور افراد که از حیوان پست ترن به راحتی این کارها رو روی انسانها هم انجام می دن.
نتونستم چیزی بنویسم خیلی فکر کردم متاسفم فقط ...
این آدم که روانی است با آدمها هم ممکن است از همین مدل کارها کرده باشد ولی کسی جرات نداشته باشد بگوید برای جامعه محلی وجودش خظرناک است باید دستگیر شود
این افراد مریض رو باید تحویل تیمارستان داد! حیوان زبان بسته چه گناهی کرده؟ در کشورهای خارجی برای حفاظت از نسل ماهی ها سدها رو خراب میکنند بعد اینجا اینطور با قساوت قلب با حیوانات برخورد میشه!!!
چقدر یک آدم میتواند بی رحم و کثیف باشد...
وای برما ! ما انسان نیستیم بلکه بتر از حیوانیم !
عجب صبری خدا دارد !
یاد اون حکایتی افتادم که فردی، سگی تشنه در بیابان پیدا کرد و با کلاه خود به اون سگ آب داد. حالا این کار شنیع رو با اون کار خوب مقایسه کنید.
یکی در بیابان سگس تشنه یافت// برون از رمق در حیاتش نیافت//
کله دلو کرد آن پسندیده کیش//چو حبل اندر آن بست دستار خویش//
به خدمت میان بست و بازو گشاد//
سگ ناتوان را دمی آب داد//
خبر داد پیغمبر از حال مرد//
که داور گناهان از او عفو کرد//
یک بار همین کار را با این دیوانه بکنید تا درس عبرتی برای وی و سایرین باشد ،این کارها از آدمیت به دور است
ما انسانها خودمان را اشرف مخلوقات میدانیم وحیوانات را وحشی. هیچ حیوانی بلا هایی را که انسانها سرهمنوعانشان و همچنین بقیه جانداران می آورند انجام نمی دهد.
از دیو ودد ملولم وانسانم آرزوست
اين فرد خودش به مراتب از آن الاغ بيچاره پست تر است. اين موجودات آفريدگان خداوند هستند و مانند انسان احساس دارند و آزار و اذيت آنها جايز نيست. بايد اين نا انسان سنگدل و بي رحم با همين پتك نقش بر زمين شود.
واقعاً جای تاسف دارد. وقتی این افراد به حیوانات زبان بسته رحم نمی کنند ، با مردم و همشهری های خود چه رفتاری دارند...!!؟
اشکم درومد
کاش نمی خوندم
نفرین خدا بر او
خیر نبینه
انسان برخواسته از طبیعته و باید به تمامیت اون مهرورزی کنه. سنگدل بی غیرت
اینا چقدر وحشی هستند!
به خدا اون بت پرست تو آخر دنیا هم دلش نمیاد به یه حیوان زبان بسته این کار رو انجام بده!
درود بر گرگ، درود بر کفتار
عالي بود واقعا رو سفيد شديم
بسیار بسیار دور از انسانیت است.یاد فیلمی از یک شیر افتادم که غزالی را شکار کرده بود و پس از اینکه متوجه شد که غزال باردار است ،دیگر کاری با حیوان نداشت و چهره شیر کاملا نشان میداد که مغموم و پشیمان بود.حال آنکه شیر حیوان است و درنده خو.با اینحال تصور میکنم که بی شک چنین افرادی بیمار هستند و امنیت جامعه را به مخاطره می اندازند.باید انجمن حمایت از حیوانات پیگیر اینگونه مشکلات باشند تا از طریق مراجع ذیصلاح اینگونه اعمال را جرم محسوب گردد و محکومیت شدیدی به شکل قانون در نظر گرفته شود.تا جامعه انسان دوست ایران زمین دیگر شاهد اینگونه اعمال شیطانی و حیوان صفتی نباشد.
رسد آدمی به جایی که به جز هوا( هوای نفس ) نبیند --- بنگر که تا چه حد است مقام آدمیت
سكوت در مقابل اين وحشي گري ها يعني شريك شدن در اعمال اين جاني هاي مخوف وپست فطرت ميباشد. اين افراد خالي از معنويت ومذهب وخدا وانسانيت ميباشند وجزو خطرناك ترين موجودات روي زمين ميباشند. زيباترين عدالت در مورد اين افراد چاپ عكس آنها ومعرفي آنها به دنيا وچاپ در كتاب گينس به عنوان مخوف ترين جاني در دنيا.
خدا لعنتش کنه
به خدا اينا آدم نيستن...
به نظرم این افراد باید پیش روانپزشک برن و یه مدتی بستری بشن
آدم نیستن اصلا،چه جوری دلشون میاد
اگه پیش من مرغ یا گوسفندی رو سر ببرن نمیتونم گوشتش رو بخورم اونوقت اینا...
متاسفم برای کسانی که نام ادمیت را یدک می کشند
این حیوان را بگیرید و به عنوان دیوانه شدیدا در زنجیرش کنید او جنون دارد .
او آموزش و پرورشی است ؟ به بچه ها چه انتقال می دهد ؟
او نه مسلمان است و نه انسان و اگرچه بشنوم که او اعدام هم شده قلبا راضی و متعجب نخواهم شد .
بنمای رخ که باغ و گلستانم آرزوست
بگشای لب که قند فراوانم آرزوست
ای آفتاب حسن برون آ دمی ز ابر
کان چهره ی مشعشع تابانم آرزوست
زین همرهان سست عناصر دلم گرفت
شیر خدا و رستم دستانم آرزوست
دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
کز دیو و دل ملولم و انسانم آرزوست
گفتند یافت می نشود گشته ایم ما
گفت آن چه یافت می نشود آنم آرزوست

با وجود خدایی عادل از دادگری اش ناامید نیستم. سرنوشت ستمکاران را خود وعده داده است...
این آدم روانیه و مسلما از اختلالات شخصیتی رنج می بره.
می بایست به فکر تصویب قوانین فراگیر در زمینه رفتار مناسب با حیوانات هم بود، آموزش و فرهنگسازی هم که ضرورتی است انکار ناپذیر
سلام من خودم از اهالي آستارا هستم .تقريبا فيلمي شبيه به اين را ديدم كه چند شكارچي خوكي رابه طرز وحشيانه اي ميكشند .اينها انسان نيستند اين حيوانات زبون بسته كاراييشان خيلي بيشتر از ما (به ظاهر)انسانهاست.حتما درمملكت ما بايد قانوني وضع بشود كه حيوانات احساس امنيت كنند.
پناه برخدا چرا اینکارا رومیکنن؟ آخه حیوون زبون بسته مگه چه ظلمی به اوناکرده که اینگونه درحقش جنایت کرده؟
این حیوان انسان نما مریض است سریعا اعدام شود
این افراد چقدر می توانند سنگ دل باشند. این دنیا دار مکافات است و بزودی این اشخاص به چنان مصیبتی گرفتار می شوند که هر روز دعای مرگ سر دهند.
بابا اینا از هر حیوونی خطرناکترن...توروخدا یه اقدامی بشه...وقتی به این راحتی دل و روده حیوون رو میریزن بیرون در مورد آدم هم مروتی نخواهند داشت....
کسی که با حیوانات این رفتار را دارد با خانواده ودیگران چگونه رفتار می کند باید بره دیوانه خانه
پناه برخدا چرا اینکارا رومیکنن؟ آخه حیوون زبون بسته مگه چه ظلمی به اوناکرده که اینگونه درحقش جنایت کرده؟
آقایان محترم تابناک
اگر یک عده خدا نشناس اغلب از قوم عزیز لر که در ۵۰ کیلومتری خارج شهر سمیرم سکونت دارند اقدام به انجام چنین اعمال ناشایست میکنند از سایت خبری با سابقه تابناک انتظار نمیرود که آن را به حساب نام سمیرم که افتخارات بسیاری خصوصا در جنگ تحمیلی و همچنین در فضاهای علمی کشور دارد نوشته شود. مورد مربوط به کشتن خرس ها مربوط به شهری از این شهرستان بوده که از لحاظ فرهنگی تشابهی با یکدیگر ندارند. خواهشمند است فیلم های این موردی را به حساب نام سمیرم نگذارید و با تحقیقات میدانی ده یا روستایی که چنین صحنه هایی در آن ضبط شده را شناسایی کنید. اصلا در خود شهر سمیرم الاغ پیدا نمیشود.
حالا اگر اینکار در آمریکا انجام شده بود در تمام شبکه های صدا وسیما وبرای چندین بار چه سر و صدایی مبنی بر وحشی بودن آنها را ه می انداختند.
دیوانه که شاخ و دم نداره این فرد را باید با غل و زنجیر بست تا آزارش به حیوانات نرسد
با سلام
اين انسان پست گرگ صفت را بگيريد و در ملاء عام با سخت ترين شكنجه ها به درك واصل كنيد انشاء خداوند در دو دنيا به سزاي عملش برساند و مطمئن باشيد كه خداوند هيچ چيزي را بدون مزد نمي گذارد و يك روزي شاهد اين خواهيد بود
خدا نسلشو از زمین برداره
وحشی گری هم حدی داره به خدا!!
و خلقنا انسان فی احسن تقویم. ثم رددناه اسفل السافلین
کتابی هست به نام "هم نام گل های بهاری" نوشته آقای سیدی، که به سیره و اخلاقو صحبت های رسول خدا (ص) پرداخته این کتاب را در این ایام که هفته کتاب است مطالعه کنید و ببینید پیامبر(ص) چه صحبت هایی در مورد حیوانات و حقوق آنها و رسیدگی به آن ها و افرادی که فقط به خاطر محبت به حیوانی یا سیراب کردن سگ تشنه ای بهشت بر آنان واجب شده فرموده و سپس با حرکات این سنگ دل های پست مقایسه کنید. آدم عادی چنین رفتاری نشون نمیده
به خداوندی خدا اینها دست هر چی جانی هست از پشت بستن . مردم بلانسبت بیمار شدن. خدا ازشون نگذره :(
این موجودات رو بدین بررسی کنن ببینن واقعا از نوع بشر هستن؟!
واقعا برای اینجور افراد متاسفم تقاضا داریم دولت ومراجع ذیربط با اینگونه افراد برخود کنند.
بابا چرا اين قضيه رو امنيتي مي كنيد؟ يارو ديوانس. بگيريد بندازينش تيمارستان.الان هيچكسي از دست در امان نيستا.
مشکل این آدم ها چیه که با کشتار وحشیانه حیوانات عقده شان خالی می شود؟!
بعضی از این انسان ها بهتر بگیم موجودات انسان نما هزاران بار از حیوان و هر موجود دیگری بدتر و کثیف ترند که دست این اعمال وحشیانه می زنند سزایشان را هم دین دنیا و هم در آخرت خواهند دید
علت اين رفتارهاواقعاًچيه؟بداخلاقي تابه كجا؟حتي به حيوان زبان بسته هم رحم نميكنيم.كجاي كارماواقعاًايرادداره؟ يكروزكودك آزاري،همسرآزاري وحالاحيوان آزاري
بویی از انسانیت نبرده ... به زودی تاوانشو تو زندگیش پس میده
چه حیوانات عجیبی با صورتک انسان روی این کره خاکی می بینیم.
استغفر الله ربي و اتوب اليه

جهنم بد جايگاهي براي گنهكاران است

پناه بر خدا

استغفر الله ربي و اتوب اليه
واي بر شما از روزي كه اين حيوانات لب به شكايت بگشايند.
واي بر شما از دادگاهي كه به داد آنان برسد.
به چه حق موجودي را كه خداوند شايسته حيات ميداند بي دليل و براي تفريح مي‌كشيد.
اي كساني كه اينچنين خوي وحشي‌گري شما را فراگرفته! منتظر عقوبت كردارتان باشيد كه خداي اين حيوانات در كمين شماست و روزي نتيجه اين رفتار خود را با جان خود يا عزيزانتان خواهيد ديد.
"ان ربك لبالمرصاد"
به خدا اینقدر دلم برای موجود زبون بسته سوخت که اشکم درومد - در دین اسلام حتما در مورد آزار و اذیت حیوانات مطالبی داریم. این افراد می بایست جریمه سنگین نقدی شوند تا دیگه دست به انجام چنین اقداماتی نزنند ... جون اون زبون بسته رو که دیگه نمیشه برگردوند.
خدا لعنتشون کنه. ممنون گروه تابناک همین اطلاع رسانی بسیار موثر است...
خدا لعنتش کنه که آفریده ای رو اینطور زجر میده
هيچ جاي دنيا همچين جنايتهايي نميشه البته با اين بي تفاوتي قانوني و اخلاقي !!!
حتي حيوانات هم وقتي گرسنه نيستند به همديگه حمله نميكنن واقعا متاسفم...
از ایرانی بودنم لذت می برم!!!!!
او را به عذاب الهی وعده دهید
یسبح لله ما فی السماوات ومافی العرض(آیه 1 سوره جمعه)
کلیه موجودات تسبیح گوی خدا هستند...
این انسانی که چنین کاری را کرده شایسته نام انسان نیست.انشاءالله
مانند همین حیوان بدرک واصل خواهدشد.تورو خدا امروز بعدازنمازاو رانفرین کنید تا هلاک شود.
انسان ميتواند از فرشته بالاتر يا از حيوان پست تر باشد
باید تاسف خورد به حالتی ملتی که به این روز افتاده...
قرآن میفرماید: " اولیک کاالانعام بل هم اذل " این افراد از حیوان پست تر و بدترند و برای جامعه خطرناک. عذاب خداوند هم به واسطه همین افراد بر جوامع بشری نازل میشود و تر و خشک را با هم میسوزاند. یاد شتر حضرت صالح (ع) افتادم.
واقعا" اینجا ایران است ؟؟ در غرب وحشی هم از این دست جنایات نبود !! ایرانیانی که ادعای فرهنگشان گوش فلک را کر کرده است در دامن خود چه موجوداتی پرورش داده است !! وجود این افراد برای جامعه خطرناک می باشد چرا که وجدان خود را کشته و هر آن ممکن است به علت نبود وجدان انسانی مرتکب انجام فجایع دیگری از این جنس در حق انسانهای دیگری گردد . باید با امثال این انسان نماها برخورد قاطع قضایی صورت گیرد .
بنظر من انکارها با استفاده از مواد مخدری نظیر شیشه مرتبط است.
دقت كنيد كه متهم مربي اموزشي آموزش و بپرورش بوده يعني بچه هاي مردم زير دست چه كسايي ثتربيت مي شوند
در دین و مذهب ما مسلمانان همانطوریکه شلاق زدن به حیوان هم گناه محسوب می شود، و از آنجاییکه قوانین کشور ما ایران نیز برگرفته از دین اسلام می باشد ، پس دستگیری و برخورد با این افراد وحشی و شرور طبق قوانین ایران اسلامی بایستی قاطع و عادلانه و طبق قانون و عبرت آموز باشد تا دیگر شاهد چنین اخبار و تصاویری در کشور عزیزمان نباشیم.
بهتر نیست بنویسید موجودی زنده به دست الاغی به قتل رسید !
بی وجدان از خدا بی خبر
اگه خارجی ها در پی سقوط اخلاقی به همجنسگرایی و ... رسیده اند ظاهرا ما هم به این رسیده ایم ! متاسفامه خلا قانونی که وجود داره باید حتما فکری بحالش بشه و فکر می کنم این برعهده مجلس است . همینطور اگه پیش بریم افراد مختلف در جهان با سرچ کلمه ایران در موتورهای جستجو با چه صحنه هایی مواجه می شوند!!
متاسفم وشرمنده از انسان بودنم.............
این حوادث نشان از ناتوانی و ضعف قانون در کشور است وگرنه کسی از ترس قانون جرات این کارها را دارد با یک نفر برخورد شود بقیه حساب دستشان می اید
انشا الله این شخص به دام حیوانی درنده گرفتار آمده و از صفحه این روزگار محو شود
اولئک کالانعام بل هم اضل.بعنوان یک انسان تحقیر شدم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار