بازدید 5501

توصیه رضایی به راه‌نیافتگان بهارستان

کد خبر: ۲۴۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲ 06 May 2012
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شکست و پیروزی در نظام اسلامی معنی ندارد به نامزهای راه نیافته به مجلس نهم توصیه کرد که از نظر فکری به منتخبین ملت کمک کنند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: مردم وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دادند و حالا نوبت نمایندگان و دولتمردان است که به این اقبال خوب  مردم پاسخ دهند.

وی ادامه داد: از این رو منتخبین مردم باید توجه داشته باشند که می خواهند چه دستاوردی را برای مردم داشته باشند؟چگونه می خواهند به این اقبال مردمی پاسخ دهند؟

رضایی افزود: به اعتقاده بنده مجلس نهم باید از همین ابتدای کار موضوع  برخورد با گرانی و بیکاری را در دستور کار قرار دهد و بصورت جدی آن را دنبال و پیگیری کند تا بدین وسیله فشارهای ناشی از گرانی و بیکاری را از دوش مردم بردارند.

وی در پاسخ به این سوال که چه توصیه ای به نامزدهای راه نیافته به بهارستان دارید؟ گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران شکست و پیروزی در انتخابات معنی ندارد، فقط باید به تکلیف عمل کرد به همین جهت افرادی که نتوانستند به مجلس نهم راه یابند از نظر فکری به منتخبین ملت کمک کنند و یا خود را برای دورهای آینده آماده کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه درباره اینکه آرایش سیاسی مجلس نهم را چگونه ارزیابی می کنید؟افزود: اصولگرایان توانستند اکثریت مجلس نهم را به دست آورند البته من از آنها می خواهم از جبهه بندی ها درون مجلس خودداری کنند چرا که قاطبه مجلس در دست اصولگرایان است از این رو می توانند با یکپارچگی در جهت رفع مشکلات اقتصادی گام بردارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها