بازدید 45299

شهروند امروز توقيف شد

هفته‌نامه خبري ـ تحليلي «شهروند امروز» در حالي هفتادمين شماره خود را روي گيشه مطبوعات عرضه كرد كه تاكنون چندين بار زمزمه‌هايي مبني بر توقيف اين نشريه شنيده شده است.
کد خبر: ۲۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۸۷ - ۲۱:۴۳ 05 November 2008
هفته نامه شهروند امروز توقيف شد «شهروند امروز» كه به صورت هفتگي منتشر مي‌شد و توانسته مخاطبان بسياري را جذب كند، توقيف شد.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، هفته‌نامه خبري ـ تحليلي «شهروند امروز» در حالي هفتادمين شماره خود را روي گيشه مطبوعات عرضه كرد كه تاكنون چندين بار زمزمه‌هايي مبني بر توقيف اين نشريه شنيده شده است.

در همین زمینه شنيده‌هاي این خبرنگار حاكي از آن است كه در آخرين جلسه هيأت نظارت مطبوعات اين نشريه از ادامه فعاليت بازماند و توسط اين هيأت توقيف شد.

برخي گمانه‌زني‌ها دليل توقيف اين نشريه را عدم معرفي مدير مسئول برشمرده‌اند. از سوی دیگر برخی اخبار نیز تغییر محتوایی فعالیت های شهروند از حوزه غیر سیاسی به سیاسی را دلیل این اقدام می دانند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
واقعا باید تاسف خورد.
شهروند امروز یکی از وزین ترین نشریات کشور بود.
زود تر از اینها باید با کذبیات این نشریه برخورد می شد.
انشاالله نشود هفته نامه بسيار خوب و حرفه اي است
شهروندامروز، ازمعدود نشریاتی است که دارای جذابیت های تعریف شده ژورنالیستی است. معمولا برای تیترهای اصلی،بعداز مقدمه ای کوتاه؛ هم نظرات موافقان وهم نظرات مخالفان را چاپ می کند.و به جز نتیجه گیری های گاه عجیب لز سخنان افراد،در مجموع؛ با توجه به فضای خاص مطبوعاتی ما، مجله جامع و بی نظیری است. امیدوارم مشکل این مجله در حد همان عدم معرفی مدیرمسؤل باشد و باز هم شاهد چاپ این مجله باشیم.
خیلی عالیه دولت از یه طرف شکایت هاشو از مطبوعات پس میگیره و از یه طرف توقیف میکنه.
یکی از نشریاتی بود که از خواندنش لذت میبردم. سرانه مطالعه بالا نخواهد رفت مگر آنکه آنچه را که دوست داریم بخوانیم
شهروند امروز یک نشریه قابل خواندن بود. آدم از مطالب آن چیزهای زیادی می آموخت و واقعا به معنای واقعی کلمه وزین بود. واقعا از این توقیف ها ناراحت شدم
من یکی از خبرنگاران ایرانی هستم
چند وقتی بود به عنوان یک روزنامه نگار تمامی شمار ه های شهروند امروز را پیگیری وآرشیو می کردم وخیلی خوشحال بودم نشریه ای حرفه ای و بدرد خور منتشرمی شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی