بازدید 4035
فدراسیون ورزش های همگانی:

هدیه تهرانی عضو تیم ملی یوگا نیست

کد خبر: ۲۴۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۱ 03 May 2012
هفته پیش حضور هدیه تهرانی در تیم ملی یوگا خبرساز شد. اینکه برخی از ستاره های سینما ورزش می کنند، اتفاق عجیبی نیست. اما این برای اولین بار بود که حضور یک هنرپیشه در یک تیم ورزشی مطرح شد.
 
به نوشته تماشا: صحبت ها درباره اینکه هدیه تهرانی با تیم ملی یوگای ایران در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می کند یا نه، ادامه دارد. روزنامه ابتکار که هفته پیش این خبر را منتشر کرد، همچنان مصر است که اسم او جزو تیمی که قرار بوده به این رقابت ها اعزام شود، بوده است. در مقابل فدراسیون ورزش های همگانی مدعی است که این فدراسیون در رده ملی ورزشکاری به نام هدیه تهرانی ندارد.

هفته پیش حضور هدیه تهرانی در تیم ملی یوگا خبرساز شد. اینکه برخی از ستاره های سینما ورزش می کنند، اتفاق عجیبی نیست. اما این برای اولین بار بود که حضور یک هنرپیشه در یک تیم ورزشی مطرح می شد. یوگا زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی است و رییس این فدراسیون مدعی است که خبر روزنامه ابتکار کذب است. 



مجد آراء به تماشا می گوید: «قرار است تیم اعزام شود، اما در این لیست اسمی از خانم تهرانی نیست. خیلی ها هستند که ورزش می کنند، اما قرار نیست که همه آنها به تیم ملی بیایند. شاید خانم تهرانی هم در یکی از باشگاه های یوگا کار می کند، اما فدراسیون هیچ ارتباطی با او ندارد. این همه ورزشکار هستند که در پارک ها و باشگاه ها کار می کنند، اما فقط چند نفر برای تیم ملی انتخاب می شود و بقیه به فدراسیون ربطی ندارند».

روزنامه ابتکار مطلب دیگری هم چند روز پیش در این باره داشت. نویسنده این مطلب مدعی شده بود که نام هدیه تهرانی جزو کسانی که باید در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنند، رد شده بود، اما شورای برون مرزی وزارت ورزش با رفتن او به لیتوانی مخالفت کرده است: «هفته گذشته در همین صفحه گزارشی چاپ شد که خبر از حضور هدیه تهرانی، بازیگر سینمای ایران، در تیم ملی یوگا داشت و اعزام او به همراه کاروان ایران برای شرکت در پنجمین دوره مسابقات جهانی ورزش های همگانی. 

این خبر بازتاب های بسیار به دنبال داشت. اما حالا گفته می شود به رغم موافقت و تصویب فدراسیون ملی ورزش های همگانی با حضور این ستاره سینما و اعزام او به لیتوانی، شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان که تصمیم نهایی را در این موارد اتخاذ می کند، با حضور تهرانی در این تیم مخالفت کرده است.

به نظر می رسد این مخالفت به دلیل حاشیه هایی است که حضور تهرانی در پی دارد. اما شاید بد نباشد مسوولان امر به تبعات مثبت و سازنده رفتن هدیه تهرانی به این مسابقات بیندیشند که کمترین آنها توجه بیشتر مردم و رسانه ها به ورزش های همگانی و اخبار این ورزش ها خواهد بود. از آن دست توجهاتی که بعد از حضور محمدرضا گلزار در والیبال به این ورزش معطوف شد».

این خبر ابتکار را هم فدراسیون ورزش همگانی تکذیب می کند. خدیجه ابراهیمی، مدیر روابط عمومی این فدراسیون به تماشا می گوید که هیچ یک از این خبرها صحبت ندارد: «باور کنید هیچ وقت هدیه تهرانی عضو این تیم نبوده است. من حتی حاضرم برای شما قسم بخورم».

تماس تماشا با احمد گواری، دبیر جدید شورای برون مرزی برای تایید خبر به جایی نرسید و گواری در روزهای گذشته به هیچ یک از تماس های تماشا پاسخ نداد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی