بازدید 2947

اعلام نتیجه سریع انتخابات در حوزه‌ رایانه‌ای

نجار ابراز امیدواری کرد که نتیجه انتخابات در حوزه‌های رایانه‌ای ظرف 90 دقیقه مشخص شود.
کد خبر: ۲۴۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۵ 02 May 2012
وزیر کشور ابراز امیدواری کرد که نتیجه انتخابات در حوزه‌های رایانه‌ای، ظرف 90 دقیقه مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی محمدنجار وزیر کشور در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات دومین دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمادگی این وزارتخانه برای برگزاری انتخابات روز جمعه 15 اردیبهشت ماه، گفت: من امروز با استانداران حوزه‌های انتخابیه به صورت تصویری و از طریق ویدئو کنفرانس ارتباط برقرار کردم و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت آمادگی این استان‌ها برای برگزاری انتخابات قرار گرفتم.

وی افزود: خوشبختانه آمادگی خوبی برای برگزاری این انتخابات وجود دارد و من شخصا در حال رصد شرایط برای اطمینان از استمرار این آمادگی هستم.

وزیر کشور ادامه داد: مهلت تبلیغات از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه به پایان می‌رسد تا مردم فرصت داشته باشند برای یک انتخاب آگاهانه تحقیق و فرصت لازم را بیابند.

وزیر کشور با تشریح وضعیت آمادگی برای دومین دور از انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دور اول انتخابات 223 نماینده انتخاب شده‌اند که اعتبارنامه‌های آنها به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

نجار گفت: هم‌اکنون 65 نماینده از 33 حوزه انتخابی باقی مانده است که 25 نماینده متعلق به حوزه انتخابیه تهران است.

وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت رایانه‌ای در 1500 شعبه کشور گفت: در دوره گذشته تنها در 1400 شعبه انتخابات به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شد اما در دومین دور از انتخابات 1500 شعبه افزوده شده است.

وی افزود: هم‌اکنون نزدیک به 215 هزار نفر در سطح کشور برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال فعالیت هستند.

نجار ابراز امیدواری کرد که نتیجه انتخابات در حوزه‌های رایانه‌ای ظرف 90 دقیقه مشخص شود.

وی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به حضور پرشور مردم در دومین دور از انتخابات مجلس افزود: مردم ما، مردم بسیار فهیم و موقعیت شناسی هستند و حساسیت زمان را درک می‌کنند از این رو امیدوارم در دور دوم انتخابات نیز مانند دور اول حضور پرشکوهی داشته باشند.

وزیر کشور همچنین از مردم خواست در موقع رأی‌گیری شناسنامه و کارت ملی را به همراه داشته باشند و تمام 25 انتخاب خود را در حوزه انتخابیه تهران انجام دهند.

نجار در ادامه با اشاره به تعداد رأی اولیه‌ها برای دومین دور از انتخابات مجلس گفت: کسانی که از حوزه زمانی 12 اسفند تا 15 اردیبهشت ماه به سن 18 سال کامل رسیده باشند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: بر طبق آمار تعداد رای اولیه‌ها در این انتخابات بین 150 تا 160 هزار نفر در تمام کشور خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار