بازدید 4755

نظر مصباحی مقدم درباره خط قرمز پایداری

کد خبر: ۲۴۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۸ 02 May 2012
سایت خبرآنلاین روایت جالبی را در مورد خط قرمزهای جبهه پایداری به نقل از حجت الاسلام مصباحی مقدم، نماینده اقتصاددان مجلس منتشر کرد.

مصباحی مقدم در بخشی از مصاحبه خود با این رسانه می گوید: خط قرمز اعضای جبهه پایداری «شخص» آقای احمدی نژاد است نه گفتمان او. این دوستان، آقای احمدی نژاد را «مطلق» قبول دارند و هر کس از ایشان انتقاد کند، به خط قرمز آنها تبدیل می شود و او را کنار می گذارند. اینکه می گویند ما آقای احمدی نژاد را منهای مشایی قبول داریم، به نظرم نوعی پوشاندن واقعیت است. آنها هر کس راکه از آقای احمدی نژاد حمایت کند و احیانا اشتباهات ایشان را رسانه ای نکرده و سکوت کند، جزو دایره خودشان تلقی می کنند.

حجت الاسلام مصباحی مقدم همچنین در بخش دیگری از مصاحبه خود درباره برداشت رئیس جمهور از قانون می گوید: از نظر رئیس جمهور قانون گذاری چیزی است که مجری می پسندد! نگاه آقای احمدی نژاد این است که دولت کار می کند و مجلس پشت سر دولت، در حوزه قانون گذاری و نظارت حمایت کند.

رئیس جمهور معتقد است مجلس به عنوان ریل گذار کشور نباید تصمیمش را مستقل از نظر دولت که لکوموتیو ران است، انجام دهد و اگر با لایحه ای موافق نیست آن را برگرداند، آن وقت دولت خودش می داند که چگونه عمل کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار