بازدید 3245

بازداشت بیش از سی 99 درصدی در امریکا

هزاران ۹۹ درصدي و فعالان اتحاديه‌هاي کارگري روز سه شنبه، اجراي برنامه‌اي هماهنگ را براي برگزاري اعتصاب عمومي در "روز مي" در اعتراض به نابرابري اقتصادي و طمع‌‎ورزي شرکت‌ها در امريکا، آغاز کردند.
کد خبر: ۲۴۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹ 02 May 2012
در ادامه سرکوب اعتراضات در امريکا، بيش از ۳۰ معترض در جريان برگزاري تظاهرات سراسري عليه سرمايه‌داري در تعدادي از شهرهاي اين کشور بازداشت شده‌اند.

به گزارش پرس تی وی اين افراد روز سه شنبه در تظاهراتي سراسري که جنبش ۹۹ درصدي‌ها به مناسبت روز بين‌المللي کارگر( اول مي ) برگزار کرده بودند، در اوکلند، نيويورک، لس آنجلس، سياتل و پورتلند بازداشت شدند.

پليس همچنين به سوي معترضان در اوکلند وکاليفرنيا گاز اشک‌آور شليک و تعدادي از فعالان را بازداشت کرد.

شش ۹۹ درصدي نيز در جريان برگزاري تظاهرات "تصرف وال استريت" در نيويورک‌سيتي بازداشت شدند.

چهار معترض نيز به هنگام برگزاري راهپيمايي در ويليام بريج و دو معترض ديگر نيز در ميدتون منهتن بازداشت شدند.

ده معترض ديگر نيز در فرودگاه بين‌المللي لس‌آنجلس بازداشت شدند. اين افراد زماني بازداشت شدند که معترضان ۹۹ درصدي، ورودي اصلي اين فرودگاه را مسدود کردند.

حدود ۳۰۰ معترض نيز در سياتل تظاهرات کردند. اين درحالي بود که کمي بعد، رئيس پليس سياتل از بازداشت چند معترض در اين شهر خبر داد.

معترضان در پورتلند و اورگون نيز راهپيمايي برگزار کردند. به گفته پليس، دست‌کم بيش از ده معترض پس از ورود به منطقه ترافيک بازداشت شدند.

معترضان "جنبش تصرف" همچنين از برنامه‌اي براي تعطيلي تمامي بنادر سواحل غربي در جريان تظاهرات "روز مي" خبر دادند.

گروهي از ۹۹ درصدي‌ها در نوامبر ۲۰۱۱ موفق به تعطيلي بندر اوکلند شدند.

هزاران ۹۹ درصدي و فعالان اتحاديه‌هاي کارگري روز سه شنبه، اجراي برنامه‌اي هماهنگ را براي برگزاري اعتصاب عمومي در "روز مي" در اعتراض به نابرابري اقتصادي و طمع‌‎ورزي شرکت‌ها در امريکا، آغاز کردند.

فعالان جنبش وال استريت که بسياري از آن‌ها به دليل هواي سرد زمستان و برچيده شدن اردوگاه‌هاي اعتراضي مجبور بودند در خانه بمانند، روز سه شنبه را "روز بيرون آمدن حزب" و بهار دوباره خود ناميده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار