بازدید 5812
برای نخستین بار و با حضور رئیس جمهور؛

جایزه صلح به ۵ هنرمند ایرانی اعطا می‌شود

کد خبر: ۲۴۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۷ 02 May 2012
همزمان با برگزاری همایش صلح و دوستی پیام ایران برای جهان که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود از فعالین حوزه های فرهنگ و هنر با محوریت اشاعه و ترویج صلح و دوستی تجلیل می شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفت وگو با شبکه ایران با اعلام این خبر گفت: همچنین در این روز دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی صلح افتتاح و از فعالین صلح تجلیل و جایزه صلح به آنها اهدا خواهد شد.

فرحناز رافع با بیان اینکه در حال حاضر تمام فعالین صلح، ایرانی هستند اظهار داشت: با فعالیت دبیرخانه دائمی این فعالین را در سطح بین المللی خواهیم داشت.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: در سالهای آینده نیز در بخش فرهنگی و هنری جایزه صلح به برترین ها و فعالین این عرصه در سطح بین المللی اعطا خواهد شد.

رافع با بیان اینکه در این همایش یکروزه به افرادی که در حوزه های فرهنگ و هنر با محوریت اشاعه و ترویج صلح و دوستی فعالیت هایی داشته اند جایزه صلح اهدا خواهد شد، اضافه کرد: رزمنده و جانباز سید نورالدین عافی و شهید سعید جانبزرگی  از هنرمندان این عرصه هستند که از آنها تجلیل می شود.

وی افزود: هنرمندان دیگری چون مجید انتظامی سازنده سمفونی" آوای صلح"، استاد حسین فخیمی هنرمند مجسمه ساز و محمد حسین کبادی شناگر امدادگر که طول خلیج فارس را شنا کرد از فعالین حوزه فرهنگ و هنر هستند که جایزه صلح به آنها اهدا خواهد شد.

همایش یکروزه صلح و دوستی‎‎ پیام ایران برای جهان برای نخستین بار و با حضور رییس جمهوری فردا در تالار وحدت برگزار می شود.

هجدهم تا بیست و چهارم اردیبهشت ماه به عنوان هفته هلال احمر گرامی داشته می شود .
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار