بازدید 3608

تمدن: برخي فكر مي‌كنند دولت خوابيده است

برخي به گونه‌اي حرف مي‌زنند كه به نظر مي‌رسد دولت خوابيده و بيخيال از مشكلات مردم است و آقايان تازه ياد مردم افتادند! خواهش مي‌كنم اين آقايان مثل گذشته كار خودشان را انجام دهند چرا كه نه اطلاعات كارشناسي در اين رابطه دارند و نه از ريشه‌هاي اين مشكلات مطلعند
کد خبر: ۲۴۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۲ 02 May 2012
استاندار تهران گفت: عده‌اي در بحث شير و لبنيات مرتكب تخلف شدند كه جرايم سنگيني را براي آنها وضع كرديم و محكم هم ايستاديم و دومين مرحله برخورد با كساني كه در بحث عرضه شير و فرآورده‌هاي لبني به مردم اجحاف كردند از فردا (پنجشنبه) آغاز مي‌شود.

مرتضي تمدن در گفت‌وگو با ايسنا، درباره آخرين تصميات اتخاذ شده براي كنترل قيمت شير در بازار گفت: آخرين مراحل كارشناسي قيمت شير انجام شد و مجموعه‌اي كه در بحث شير اثرگذار و تعيين كننده هستند مورد كارشناسي قرارگرفته كه در جلسه تنظيم بازار هفته گذشته بررسي شد و چون داراي ابهاماتي بود كارشناسي مجدد شد و اين هفته نتيجه نهايي را در جلسه تنظيم بازار كشور مشخص خواهم كرد و معين مي‌شود كه شير با چه قيمتي و چگونه عرضه شود.

وضع جرايم سنگين براي متخلفان شير

افتتاح 22 نمايشگاه عرضه مستقيم كالااز 20 ارديبهشت ماه

وي افزود: عده‌اي در بحث شير و لبنيات مرتكب تخلف شدند كه جرايم سنگيني را براي آنها وضع كرديم و محكم هم ايستاديم و دومين مرحله برخورد با كساني كه در بحث عرضه شير و فرآورده هاي لبني به مردم اجحاف كردند از روز پنجشنبه آغاز مي‌شود.

استاندار تهران درباره گراني‌هاي اخير و برنامه‌هاي استانداري براي تنظيم قيمت بازار نيز خاطرنشان كرد: تنظيم بازار وظيفه دارد از نظر نظارت و بازرسي و تنظيم اقلام پرمصرف مردم، بازار را پايش كند و در تهران بنا داريم براي كمك به اقلام پر مصرف شهروندان 22 نمايشگاه عرضه كالا را در مناطق 22 گانه از 20 ارديبهشت‌ماه راه‌اندازي كنيم.

اقلام پرمصرف از جمله گوشت،شير خشك بزودي وارد بازار مي‌شود

وي افزود: مقادير قابل توجهي از اقلام پرمصرف از جمله گوشت، شير خشك كه نياز مصارف صنعتي و كارخانجات است بزودي وارد بازار مي‌شود همچنين با توجه به اينكه بخش زيادي از نياز ارزي واردكنندگان كالا تامين شده اين برنامه‌ها بازار را تحت تاثير قرار مي‌دهد.

قيمت‌ها متعادل مي‌شود

استاندار تهران تصريح كرد: پيش‌بيني ما اين است كه بازار خودش را پيدا خواهد كرد و در شرايط تعادل قرار مي گيرد و متناسب با واقعيت عرضه وتقاضا قيمت‌ها متعادل مي‌شود.

وي تاكيد كرد: اگر افرادي ريشه‌هاي گراني را مي‌دانند و يك طرفه قضاوت مي‌كنند به نظرم نيت ديگري را بجز دلسوزي براي مردم دارند و اگر كساني نمي‌دانند توصيه مي‌كنم با هر جايگاهي كه دارند درباره اين موضوع مطالعه شده صحبت كنند.

تمدن در توضيح بيشتر با بيان اينكه مساله اقتصاد مساله‌اي نيست كه تمام جوانب آن را با كلمات احساسي عنوان كرد افزود: بازارها و اقتصاد جهاني فراز و فرود دارد و اقتصاد كشور ما نيز تحت تاثير اين نوسانات است، از سوي ديگر بايد توجه داشت كه كشور از سوي دشمنان تحت فشار قرار دارد و مقابل اين تهديدها تا پيروزي ايستاده‌ايم لذا در اين مسير اگر مشكلاتي وجود دارد بايد تحمل كرد و با درايت و برنامه‌ريزي از اين مشكلات عبور كنيم.

وي درباره برخي انتقادهاي اخير در خصوص گراني كالاها به ايسنا گفت: اينكه عده‌اي بنشينند و با بيانيه، سخنراني و رهنمودهاي بدون پشتوانه كارشناسي بخواهند مساله گراني را حل كنند مشكل حل نمي‌شود و اين حرف‌ها خريداري ندارد و براي مردم نيز قابل قبول نيست.

استاندار تهران با بيان اينكه دولت به طور جد به مساله گراني ورود پيدا كرده است ادامه داد: اعضاي هيات دولت، رييس جمهور، استانداران و فرمانداران در استانها و شهرستانها با تمام توان در رابطه با تنظيم بازار وارد اين مساله شده و به دنبال راه‌هايي براي حل اين مشكل هستند تا آثار اين افزايش قيمت‌ها را به حداقل برسانند.

برخي به گونه‌اي حرف مي‌زنند كه به نظر مي‌رسد دولت خوابيده و بيخيال از مشكلات مردم است و آقايان تازه ياد مردم افتادند! خواهش مي‌كنم اين آقايان مثل گذشته كار خودشان را انجام دهند چرا كه نه اطلاعات كارشناسي در اين رابطه دارند و نه از ريشه‌هاي اين مشكلات مطلعند

وي عنوان كرد: برخي به گونه‌اي حرف مي‌زنند كه به نظر مي‌رسد دولت خوابيده و بيخيال از مشكلات مردم است و آقايان تازه ياد مردم افتادند! خواهش مي‌كنم اين آقايان مثل گذشته كار خودشان را انجام دهند چرا كه نه اطلاعات كارشناسي در اين رابطه دارند و نه از ريشه‌هاي اين مشكلات مطلعند. اما اگر اطلاع دارند و مطرح مي‌كنند هدفي غير از درد مردم را دنبال مي‌كنند كه در جاي خودش بايد در اين باره بحث كرد.

تمدن اظهار كرد: دولت هيچگاه مردم را در عرصه مسايل اقتصادي تنها نگذاشته و از اين به بعد نيز تنها نخواهد گذاشت و با همه وجود تلاش خواهد كرد كه شرايط را براي مردم فراهم كند كه كمترين مشكل و سنگيني در معيشت را داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل