بازدید 7675
حداد عادل:

رابطه دولت و مجلس روز به روز بدتر می‌شود

وی افزود: متاسفانه شاهدیم رابطه دولت و مجلس روز به روز بدتر می‌شود، وضعی که امروز وجود دارد پاسخی نیست که ما به عنوان مجلس باید به ملتی بدهیم که حجت را با حضور خودشان در انتخابات بر ما تمام کردند.
کد خبر: ۲۴۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۳ 01 May 2012
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه متاسفانه رابطه دولت و مجلس روز به روز بدتر می‌شود، خواستار اصلاح این روند شد و گفت: وضعی که امروز وجود دارد پاسخی نیست که ما به عنوان مجلس باید به ملتی بدهیم که حجت را با حضور خودشان در انتخابات بر ما تمام کردند.

به گزارش مهر، غلامعلی حدادعادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه در نشست حامیان جوان جبهه متحد اصولگرایان گفت: دو سه روز بیشتر به مرحله دوم انتخابات تهران باقی نمانده و مرحله حساس و تعیین کننده برای تهران و مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان تهران در مجلس همواره نقش تعیین کننده دارند، گفت: نمایندگان تهران معمولاً ‌سیاسی‌ترین نمایندگانند که در مجلس پاسدار ارزش‌ها هستند، شما باید برای انتخاب بهترین نماینده در تهران تلاش کنید، هر چه برای انتخاب نمایندگان تهران دقت بیشتری کنید خوب است.

وی ادامه داد: زندگی در نظام اسلامی نعمتی است که خداوند به شما داده، نظامی که با اراده حاکمیت دین به وجود داده و می خواهد حکومت دین را در جهان احیا کند و برخاسته از خون هزاران شهید در راه خداست، نظامی که بنیان گذار آن عارفی مجاهد مانند امام (ره) بوده و امروز نیز رهبری آن به دست آیت‌الله خامنه‌ای است.

عضو شورای داوری جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشت: شما در کشوری زندگی می‌کنید که به رهبری آن عشق ورزیده و محبت و اعتقاد دارید، آیا یک لحظه در ذهن خود فکر می‌کنید جوانان سایر کشورها چه رابطه‌ای با رهبری‌شان دارند؟

حدادعادل تصریح کرد: مردمی که از ارادت من به رهبری خبر دارند وقتی بنده را در کوچه و بازار می‌بینند ارادت خود را به رهبری ابراز می‌کنند، من در معرض احساسات مردم به رهبری قرار دارم.

وی ادامه داد: گاهی این ارادت‌ها را به آقا می‌رسانم و هر بار به آقا عرض کردم ایشان می‌فرمایند شما از طرف من وکیل هستید سلام من به مردم را برسانید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ملت مومن و فداکار ایران را نعمت دیگر نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: از سال 76 تا به امروز برنامه‌های زیادی برای جدا کردن مردم از انقلاب اجرا شده است.

وی افزود: از خرداد 88 تا امروز موج دوم فتنه که با انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 رقم خورد در راستای منحرف کردن انتخابات و تاثیرگذاری در آرای مردم بود.

حدادعادل تصریح کرد: در فتنه 88 تهمت بزرگی به نظام زدند و تصور می‌ کردند مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نمی‌کنند اما وقتی رهبری در نماز جمعه فرمودند نظام جمهوری اسلامی نظامی نیست که به آرای مردم خیانت کند، اعتماد و اطمینان ملت به نظام دو چندان شد.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: لبخند رهبری بعد از انتخابات لبخند ملت بود.

وی مرحله دوم انتخابات را گام مردانه ملت دانست و گفت: ملت ایران باید گام دیگری را برداشته و کار خوب ناتمام مانده را تمام کنند تا از تهران و سایر حوزه‌هایی که انتخابات به دور دوم کشیده شده بهترین‌ها به مجلس فرستاده شوند.

حدادعادل با تاکید بر اینکه جبهه متحد اصولگرایان سعی کرد به عنوان وظیفه بهترین‌ها را به ملت معرفی کند، گفت: سعی کنید نمایندگانی به مجلس بفرستید که بهترین‌ها باشند، ما تلاش کردیم بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

نماینده مردم تهران ادامه داد: جبهه متحد تلاش کرد کاندیداهایی متعهد و متخصص را به مردم معرفی کند. 25 نفر کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان برای دور دوم انتخابات واجد این شرایط هستند.

وی خطاب به جوانان حاضر در جلسه گفت: هر کدام از شما باید یک کانون تبلیغات انتخاباتی برای روز جمعه باشید و با خروج از این جلسه طراحی کنید که رای دیگران را در مسیر صحیح قرار دهید.

حداد عادل در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: مجلس باید بتواند از مشکلات اقتصادی و فشارهای وارده به ملت گره گشایی کند.

وی افزود: متاسفانه شاهدیم رابطه دولت و مجلس روز به روز بدتر می‌شود، وضعی که امروز وجود دارد پاسخی نیست که ما به عنوان مجلس باید به ملتی بدهیم که حجت را با حضور خودشان در انتخابات بر ما تمام کردند.

حدادعادل تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار نوروزی از دولت و مجلس خواستند هر دو کوتاه آمده و مسابقه موجود را ادامه ندهند، همه این بخشنامه صادر کردن‌ها باید فروکش کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل