بازدید 52256

دستگيري دانشجوي هتاك به رئيس‌ جمهور

فرد دستگیرشده از دانشجویان یکی از دانشگاه‌های معروف دولتی بود که در ابتداء منکر این جرم شد، اما با توجه به اسناد و مدارکی که از وی بدست آمده بود به جرم خود اعتراف كرد.
کد خبر: ۲۴۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵ 01 May 2012
ريیس پلیس فضاي توليد وتبادل اطلاعات کیش از دستگيري عامل هتاكي به رئيس جمهور خبرداد.

به گزارش ايسنا، سرگرد سیروس دالوند در اين باره گفت: ﻤﺄموران فتا در حین رصد شبکه‌های مجازی یک صفحه اهانت آمیز به رئیس جمهور وقت ایران را پیدا کردند که این اقدام برابر قوانین جرم تلقی شده و کارشناسان و متخصصان با جدیت تمام نسبت به بررسی و شناسایی عامل ایجاد کننده این صفحه که در فیسبوک ساخته شده بود، اقدام كردند و پس از ساعت‌ها کار تخصصی فردی که این صفحه را ایجاد كرده بود را شناسایی و دستگیركردند.

وی ادامه داد: فرد دستگیرشده از دانشجویان یکی از دانشگاه‌های معروف دولتی بود که در ابتداء منکر این جرم شد، اما با توجه به اسناد و مدارکی که از وی بدست آمده بود به جرم خود اعتراف كرد.

معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا نیز در اين باره اعلام كرد كه با توانایی کارشناسان و متخصصان این پلیس و اشراف کامل آنان در محیط‌هایی نظیر شبکه‌های اجتماعی، پلیس فتا با کسانی که در این فضا اقدام به اهانت به مسئولان دولتی و کشوری كرده و سعی در انحراف افکار عمومی دارند، برخورد قاطع و قانونی خواهد كرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان