بازدید 4842
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس؛

دولت باید تورم واقعی را صادقانه اعلام کند

دولت بايد مسائل را صادقانه با مردم در ميان بگذارد، چراكه در مقطع كنوني تورم، گراني و بيكاري، بيش از گذشته مردم را در فشار و تنگنا گذارده است و طبقات گوناگون جامعه به ویژه قشر كم درآمد و ضعيف با مشكلات بسیاری روبه‌رو هستند.
کد خبر: ۲۴۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۳ 01 May 2012
ضرورت بهترين راهكار دولت براي كاستن از فشار تورم بر مردم، بهره‌گيري از تجربه دانشگاهيان در قالب يك تيم اقتصادي ماهر براي بررسي تحريم‌هاي قدرت‌هاي استكباري و مشكلات ناشي از آن در جامعه و گرفتن تصميمي مناسب براي مقابله با آنهاست.

به گزارش «تابناک»، بهمن مراد‌نيا با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: دولت بايد مسائل را صادقانه با مردم در ميان بگذارد، چراكه در مقطع كنوني تورم، گراني و بيكاري بيش از گذشته مردم را در فشار و تنگنا گذارده و طبقات گوناگون جامعه به‌ ویژه قشر كم درآمد و ضعيف با مشكلات بسیاری روبه‌رو هستند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مردم حتي در اين شرايط باز هم مقاوم و استوار ايستاده‌اند و از كيان اسلام و ميهن دفاع مي‌كنند، خاطرنشان کرد: مردم حاضرند براي اصلاح ساختار اقتصادي و رهايي از گراني و بيكاري، و بنا به راهكار كارشناسان صاحبنظر و نخبگان دلسوز ت حتي اگر رياضت اقتصادي باشد، آن را با تمام وجود تحمل كنند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: اين تحمل از سوي مردم به شرط آن است كه عدالت برقرار و به دور از هر گونه تبعيض فشار اقتصادي ناشي از اين رياضت براي مسئول و غير‌مسئول جامعه يكي باشد.

مرادنیا با تأکید بر اینکه باید بر ضرورت مقابله با فساد اقتصادي، گفت: مجلس در برخورد با مفاسد اقتصادي سرعت عمل و شدت بيشتري اعمال كند. در همين باره از رياست محترم قوه قضاييه درخواست دارم، در برخورد با مفاسد اقتصادي سرعت عمل و شدت بيشتري اعمال كند تا امكان هر گونه سوءاستفاده و دست‌اندازي به بيت‌المال بر خائنين مردم بسته شود، چرا كه از اين طريق هم اعتماد مردم افزايش مي‌يابد و هم امنيت رواني بر اقتصاد كشور حكمفرما مي‌‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۱
مگر تورم داريم؟؟؟؟ سياه نمايي نكنيد و آب به آسياب دشمن نريزيد لطفاً.
یکی از ویژگی های برجسته اصول گرایی در حکومت علی (ع) صداقت در عمل و صداقت در گفتار در مقابل مردم است
چرا دولت اعلام کنه؟ من خودم اعلام می کنم همه هم فهمیدند: تورم 100%
حتماً اعلام می کنه!
یادم باشه به دولت بگم
اگر از یک ادم بیسواد هم بپرسین، نرخ تورم از اردیبهشت پارسال تا الان، حداقل 60% است. بروید قیمتها را ببینید و افتخار می کنیم که ما در این مورد در دنیا اولیم. خدا را شکر.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما که می دونیم چنده! نیازی نیست دولت بگه.
از قول ما تشکر کنید
میخاد ولی شهامت نداره راستی اون اسامی که قبلنا تو جیب ریسی جمهور بود چه شد؟!
من اعلام می کنم بالای 60%!
صادقانه یعنی چی؟!!!
pe
تورم بالا 40
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار