بازدید 2641

برگزاری رایانه‌ای انتخابات در ۱۵۰۰ شعبه

وزیر کشور گفت: در مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انتخابات در ۱۵۰۰ شعبه از ۱۴ هزار و ۳۰۰ شعبه اخذ رأی در ۳۳ حوزه به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۹ 30 April 2012
مصطفی محمدنجار وزیر کشور اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی جدید صورت گرفته و هماهنگی با شورای نگهبان قرار شده است، در هفت استان انتخابات رایانه‌ای برگزار کنیم یعنی مرحله انداختن رأی به صندوق نیز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش فارس وزیر کشور اشاره به تجربه خوب برگزاری انتخابات رایانه‌ای در مرحله نخست تصریح کرد: علاوه بر شش استان، در تهران هم در ۵۰ شعبه اخذ رأی، رأی‌گیری الکترونیکی صورت می‌گیرد.

وی افزود: در سه مرکز استان یعنی شیراز، گرگان، آق‌قلا و تهران نیز رأی‌گیری رایانه‌ای انجام می‌شود.

محمدنجار از مردم دعوت کرد در نخستین ساعات رأی‌گیری پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

وزیر کشور یادآورشد: ‌ افراد می‌توانند در‌‌ همان حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول رأی داده‌اند، در مرحله دوم نیز رأی خود را به صندوق بیندازند، اما کسانی که در مرحله اول رأی نداده‌اند می‌توانند در هر یک از ۳۳ حوزه انتخابیه در مرحله دوم رأی دهند.

وی با تأکید بر اینکه رأی‌دهندگان شناسنامه و کارت ملی همراه داشته باشند، گفت: هر چند کارت ملی الزامی نیست اما برای بهره‌برداری‌های بیشتر از روند رأی گیری بهتر است کارت ملی نیز همراه باشد.

محمدنجار با بیان اینکه مرحله اول انتخابات مجلس نهم با همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم به خوبی انجام شد ابراز امیدواری کرد مرحله دوم نیز باشکوه برگزار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار