بازدید 14843

آخرین فرصت پیام گیرندگان انصراف از یارانه‌

براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مراجعه نكردن فرد به این سامانه تا 12 اردیبهشت ماه، به منزله انصراف از دریافت یارانه تلقی خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۵ 30 April 2012
افرادی كه از شماره 300025 پیامك درخواست انصراف یارانه، دریافت كرده اند تا فردا(سه شنبه) فرصت دارند با مراجعه به سامانه www.refahi.ir انصراف یا عدم انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام كنند.

به گزارش ایرنا، سازمان هدفمندسازی یارانه ها در اطلاعیه ای كه دوم اردیبشهت ماه صادر كرده است آورده بود : این سازمان در چارچوب اجرای گام دوم قانون هدفمند كردن یارانه ها، ضمن ارسال پیامك از طریق شماره اختصاصی 300025 به تعدادی از سرپرستان خانوارها ، از آنان برای انصراف از دریافت یارانه دعوت كرده است.

ضروری است همه كسانی كه پیامك سازمان برای آنها ارسال شده و همچنین كسانی كه مبلغ مابه التفاوت فاز اول و دوم (28000 تومان) قانون هدفمند كردن یارانه ها برای آنها واریز نشده است تا دوازدهم اردیبهشت ماه الزاما به سامانه www.refahi.ir مراجعه كنند و از طریق كلید 'انصراف/ عدم انصراف'، یكی از چهارگزینه موجود در آن را انتخاب كنند.

براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مراجعه نكردن فرد به این سامانه تا 12 اردیبهشت ماه، به منزله انصراف از دریافت یارانه تلقی خواهد شد.

بر این اساس فردا آخرین مهلت برای مراجعه دریافت كنندگان پیامك درخواست انصراف از یارانه نقدی خواهدبود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۶
انتشار یافته: ۱۱
من هرچه تلاش كردم نتونستم وارد اين سايت بشم شما چي؟
شماره تلفن ثبت شده در سایت را چگونه می توان اصلاح کرد؟
آخه چندبار بگم ..برای من پیغام آمده ولی به نام شخص دیگری است .اگر من هم درلیست بوده باشم لابد جای دیگری رفته است .(سیم کارت وموبایلم هم ازروزاول دست خودم بوده ودست اول است ).حالا اون بنده خدا ازکجابدونه که پیغام براش رسیده ؟ من هم که میگم برام ارسال نشده ازکجا ثابت کنم.آیا اعلام اپراتور برای ارسال پیامک دلیل موجهی است ؟.
تنها گزینه موجود در این صفحه برای دریافت کنندگان پیامک، گزینه انصراف است. با این حساب نیازی به مراجعه نیست.
"مراجعه نكردن فرد به این سامانه به منزله انصراف از دریافت یارانه تلقی خواهد شد" چه با انصاف!!! چرا به منزله عدم انصراف محسوب نمیشه
ضمنا لطفا بهشون بفرمایید که سایتشون مشکل داره، من که از صبح چند بار سعی کردم بگم انصراف نمیدم ولی وسط کار قطع میشه
سایت هدفمندی از روز شنبه خراب است
تكليف آنهايي كه پيامك به هر دليلي مثل واگذار كردن تلفن همراه، خاموش بودن و يا ... به دستشان نرسيده چي؟
مگر نگفتن مكاتبه مي كنيم؟
آيا ارسال پيامك كه چندان توي كشور ما نمي شه از رسالش اطمينان حاصل كرد كار درستي بود؟
كاش حداقل از طريق اينترنت مي شد فهميد كه جزو اقشار مرفه بحساب مي آييم يا خير
كاش اينقدر عجله و راحت طلبي براي اطلاع رساني نبود
بی عدالتی محض است که دریافت یا عدم دریافت مبلغ 70 - 80 هزارتومان در ماه فقط به یک پیامک بند باشد احتمال اینکه شماره موبایل هایی که ثبت شده دیگر در اختیار افراد نباشد وجود دارد همچنین اگر از سیم کارت موقتا استفاده نشود یا هنگام ارسال پیامک 48 ساعت گوشی خاموش بوده باشد تکلیف چیست؟ کسی که از حذف یارانه اش مطلع نشده چگونه عدم انصرافش را اعلام کند به نظر من باید اسامی افراد متمکن در سایتی به صورت خصوصی ارائه شود با کد ملی یا ... تا حق افراد ضایع نشود
من این ما به التفاوت رو نگرفتم ولی وقتی به سایت مراجعه میکنم برای عدم انصراف بعد از 2 مرحله هیچ راهی بجز " انصراف از دریافت مابه التفاوت مرحله اول و دوم" ندارم.
منی که کارگرم و تو این دنیا هیچی ندارم جز یه خقوق چندغاز برای چی باید محروم بشم از این ما به التفاوت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکی جواب بدههههههههههههههه
متاسفانه قسمت عدم انصراف مابه التفاوت مرحله اول و دوم در سایت مذکور فعال نیست و فقط بایستی گزینه تایید را کلیک کنیم! این چه معنی دارد؟! چه کسی پا سخگو است.من جز دهک 8 -9- 10 نیستم.
البته اگر سایت refahi.ir باز بشود که متاسفانه امروز یازدهم اردیبهشت با مشکل مواجه شده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی