بازدید 38402

سومین وزیر کشور دولت نهم کیست؟

برخی مقامات دولتی به دنبال آنند که معاون اجرایی رئیس جمهور را متقاعد به جانشینی وزیر کشور کرده و هم زمان با معرفی سعیدلو به عنوان وزیر کشور علی کردان نیز به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور منصوب شود.اقدامی مشابه در زمان دولت کارگزاران اتفاق افتاد که با برکناری یکی از وزرا وی به عنوان معاون رئیس جمهور منصوب شد و همین امر واکنش تند و شدید مجلس را به همراه داشت.
کد خبر: ۲۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۸ 04 November 2008
رفتن کردان شایعات مربوط به سمت بعدی وی و جانشینان وزیر کشور فعلی را زیاد کرده است.

به گزارش خبرنگار تابناک؛ با استیضاح وزیر کشور شایعات تایید نشده حکایت از آن دارد که برخی مقامات دولتی به دنبال آنند که معاون اجرایی رئیس جمهور را متقاعد به جانشینی وزیر کشور کرده و هم زمان با معرفی سعیدلو به عنوان وزیر کشور علی کردان نیز به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور منصوب شود. این در حالی است که تا کنون خبری درباره تحقق این شایعات منتشر نشده است.

این در حالی است که پیش از این نیز برخی اخبار از صحبت های مقامات عالی رتبه دولت با سید مهدی هاشمی سرپرست سابق وزارت کشور و نیز مصلحی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برای آماده شدن جهت لحظه مورد نیاز دولت خبر داده بودند.
 
گفتنی است که اقدامی مشابه در زمان دولت کارگزاران اتفاق افتاد که با برکناری یکی از وزرا وی به عنوان معاون رئیس جمهور منصوب شد و همین امر واکنش تند و شدید مجلس را به همراه داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
دست تک تک شما 188 نفر را میبوسم که عزت مجلس را حفظ گردید .
با سلام
اگر آقای کردان بعد از تمام این مسائل مجددا با پست دیگری در تشکیلات دولت مشغول به کار شود این امر بزرگترین دهن کجی به ملت است که باید در این مورد تامل کرد.
اگرواقعاایشان معاون اجرایی شوند!!!!این میشه دهن کجی به مجلس ولجبازی با این نهاد مردمی که واقعا.........!.راستی با چه مدرکی؟دکتر..........!! یافوق دیپلم ......!معاون میشن!!!!!!؟
آیا این حرکت یک دهنکجی به مجلس و به تبع آن به مردم نخواهد بود؟
هر دم از این باغ بری می رسد
متاسفانه موردي كه در استيضاح آقاي كردان فراموش مي شود اين است كه ايشان با تخلفي كه انجام داده اند بايستي از سوي مدعي العموم مورد تعقيب قرار گرفته و از مناصب دولتي محروم شوند و محاكمه شوند نه اينكه جاي ايشان در دولت عوض شود.
بايد كار را قوه قضاييه دنبال كند تا ديگر چنين سوء استفاده هايي در اين سطح پيش نيايد و ثانيا ايشان نتوانند ديگر پست دولتي بگيرند
آيا معاونتهاي زيرشاخه رئيس جمهور مدرك تحصيلي عاليه دانشگاهي نمي خواهد اگر جواب سئوالم را بگيرم خوشحال ميشوم .
از قوه قضائیه انتظار می رود در این مسئله وارد شد ه و پای میز محاکمه بکشاند که چگونه سالیان متمادی با مدارک جعلی حقوق گرفته و متاسفانه سمت های کلیدی مهم داشته است
خدا کند که این خبر اشتباه باشد. امیدوارم دولت به نظر ملت احترام بگذارد.
طبق ماده 527 قانون مجازات اسلامی ایشان از یک تا سه سال باید حبس بکشد!
جناب آقای لاریجانی به نحو بسیار مطلوبی جلسه را اداره نمودند که نباید از حق گذشت .
من از آقاي دكتر لاريجاني متشكرم كه بانهايت درايت جلسه را اداره ونشان دادند كه مجلس هشتم در راس تمام امور است .
آفرين به اين شجاعت و جسارت نمايندگان - خدا اجرتان دهد .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار