بازدید 23543

بيوه‌هاي بن لادن در ويلاهاي مجلل

مقامات مسئول در عربستان نيز به بيوه‌هاي بن لادن اطلاع داده‌اند كه اقدام براي صدور شناسنامه‌هاي عربستاني براي آنها شروع شده و براي همه اعضاي خانواده بن لادن كه 13 تن هستند، شناسنامه صادر خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۲ 29 April 2012
منابع عربستاني اعلام كردند كه پسر بن لادن براي هر يك از بيوه‌هاي وي يك ويلاي شخصي خريده است و در حال صدور شناسنامه عربستاني براي آنهاست.

به گزارش ايسنا، به نقل از پايگاه اينترنتي المحيط، منابع خبري عربستان اعلام كردند كه عبدالله بن لادن، پسر بزرگ اسامه بن لادن براي هر يك از بيو‌ه‌هاي پدرش يك ويلاي بسيار مجلل در يكي از خيابان‌هاي مرفه نشين جده عربستان خريداري كرده و در اختيار آنها قرار داده است.

بنا به گزارش منابع خبري عربستان هر يك از بيوه‌هاي بن لادن با فرزندان و نوه‌هاي خود در يك ويلاي جداگانه زندگي مي‌كنند و مردم نيز مي‌توانند به آنها سر بزنند.

بنابر اين گزارش مقامات مسئول در عربستان نيز به بيوه‌هاي بن لادن اطلاع داده‌اند كه اقدام براي صدور شناسنامه‌هاي عربستاني براي آنها شروع شده و براي همه اعضاي خانواده بن لادن كه 13 تن هستند، شناسنامه صادر خواهد شد.

اين منابع با تاكيد بر اينكه خانواده بن لادن آزاد هستند كه به هر منطقه از عربستان سفر كنند، اعلام كردند: آمد و شد در عربستان در اختيار خود افراد خانواده بن لادن است اما مهمترين چيزي كه هم اكنون آنها به انجام آن تمايل دارند رفتن به حج عمره است تا به وسيله آن كمي روحيه از دست رفته خود را باز يابند.

نزديكان خانواده بن لادن نيز اعلام كردند كه بيوه‌ها و فرزندان وي از لحاظ روحي بسيار صدمه ديده‌اند و نيازمند بازيابي وضعيت روحي خود هستند.

بيوه‌هاي بن لادن كه در پاكستان تحت مراقبت پليس اين كشور بودند جمعه شب گذشته خاك اين كشور را به مقصد عربستان ترك كردند و منابع عربستاني نيز اعلام كردند كه خروج خانواده بن لادن از پاكستان و آمدن آنها به عربستان به درخواست اعضاي خانواده بن لادن در عربستان بوده است كه داراي ثروت و نفوذ زيادي در اين كشور هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار