بازدید 4847
سروری در گفتگو با همشهری آنلاین:

دولت بدنبال نمایش اختلاف با سایر قوا

متوجه حکمت یا دلیل این موضوع نشده‌ایم که چرا در دولت افرادی که حکم قضایی دارند، تعلیق شده یا با وثیقه آزاد شده‌اند به عنوان رئیس سازمان، معاون رئیس جمهور یا مشاور رئیس جمهور منصوب می‌شوند.
کد خبر: ۲۴۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰ 29 April 2012
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی نسبت به انتصاب محمدشریف ملک‌زاده به عنوان مشاور رئیس جمهور واکنش نشان داد و گفت: این نوع انتصابات این را به ذهن متبادر می‌کند که گویا دولت می‌خواهد اقداماتی انجام دهد که ویترین اختلاف و تقابل با سایر قوا را به نمایش بگذارد.

پرویز سروری در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب افزود: یکی از شعارهایی که آقای احمدی‌نژاد در رقابت‌های انتخاباتی‌اش عنوان می‌کرد این بود که افراد متدین، اصولگرا، پاک‌دست و توانمند در رأس امور قرار گیرند و بتوانند فضاهای جدیدی برای ایجاد امکان مناسب جهت خدمت فراهم کنند. اما بعضاً شاهد احکامی از طرف رئیس جمهور هستیم که مغایر بسیاری از اصولی است که شخص رئیس جمهور عنوان کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: متوجه حکمت یا دلیل این موضوع نشده‌ایم که چرا در دولت افرادی که حکم قضایی دارند، تعلیق شده یا با وثیقه آزاد شده‌اند به عنوان رئیس سازمان، معاون رئیس جمهور یا مشاور رئیس جمهور منصوب می‌شوند.

وی افزود: این احکام، رقم‌زننده تقابل با دیگر قوا است و به نوعی حالتی از لجاجت را نشان می‌دهد که امیدواریم چنین نباشد. چراکه این روند، روند مطلوبی برای دولت نیست و اعتماد ملت به دولت را کاهش می‌دهد و زمینه‌های سوءاستفاده را فراهم می‌کند. نباید این تلقی در مردم بوجود آید که هر کس با مشکلی مواجه می‌شود برای ایجاد حاشیه امن به دولت پناه می‌برد و بعضاً در پناه حمایت‌های دولت قرار می‌گیرد.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی یادآور شد: برخی از این احکام می‌تواند رابطه دولت و ملت را دور کند.   


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل