بازدید 11985

بزرگداشت خواننده «آمریکا مرگ به نیرنگ تو»

کد خبر: ۲۴۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱ 29 April 2012
بزرگداشت اسفندیار قره‌باغی خواننده «آمریکا، آمریکا مرگ به نیرنگ تو» توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، 20 اردیبهشت ماه 1391 مراسم بزرگداشت «استاد اسفندیار قره‌باغی» را در تبریز برگزار می‌‌کند.

بنابر این گزارش، به بهانه بزرگداشت استاد اسفندیار قره‌باغی، با هدف تجلیل از وی، معرفی آثار و ایجاد مرجع دسترسی به مطالب و نوشته‌های مرتبط پایگاه «صدای انقلاب» راه‌اندازی شده است.

در این پایگاه در زمینه زندگی استاد قره‌باغی، آثار، تصاویر، مصاحبه‌ها، گالری عکس، فیلم و ... به نشانی اینترنتی www.sedayeenghelab.com قابل دسترسی است.

بنابر این گزارش اسفندیار قره‌باغی در بخشی از سخنان اخیر خود با اشاره به این‌که برخی از نشریات و رسانه‌‌ها در سال‌های اخیر مطالب کذبی از قول من طرح کرده‌‌اند، گفته است: گاه گداری برخی از رسانه‌ها عنوان می‌کنند که قره‌باغی دیگر سرود «امریکا امریکا ننگ به نیرنگ تو» را نخواهد خواند یا اینکه «دیگر این سرود را پخش نکنید»، مطرح می‌شود که این‌ها مطالب کذب است.

* قره‌باغی: «آمریکا، آمریکا، مرگ به نیرنگ تو» 100 سال دیگر هم این صدق خواهد کرد

خواننده سرود «آمریکا، آمریکا، مرگ به نیرنگ تو» افزوده است: قصد تنش ندارم و گرنه این مطالب که از سوی مطبوعات و حتی در رسانه بخش فارسی بی‌بی‌سی متعلق به انگلیس مطرح می‌شود قابل تعقیب و شکایت هستند و سرود «آمریکا، آمریکا، مرگ به نیرنگ تو» در سال‌های اخیر در سازمان صدا و سیما مجدداً بازخوانی شده است.

وی با بیان اینکه خودم معتقد بر این هستم و تا زمانی که امریکا وجود دارد و سیستم و حکومتش به جهان‌خواری و دست‌درازی در هر گوشه کره‌زمین ادامه می‌دهد، این سرودها را خواهم خواند، تاکید می‌کند: چرا ما این را نخوانیم مگر کلماتش جز حقیقت چیز دیگری را اذعان می‌کند؛ دزد جهان خواره‌، دیو ستم پاره‌، عقرب جراره‌، روبه مکاره این‌ها در مورد امریکا صدق می‌کنند؛ نه تنها 30 سال پیش بلکه 100 سال دیگر هم این صدق خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی