بازدید 9301
۵
تأمل پرسش‌برانگیز کمیته استیناف

کتاب قانون چه نقشی در کمیته استیناف دارد؟

این حکم ناقص و سلیقه‌ای با درخواست باشگاه و با هزینه دادخواستی روانه استیناف شد و این کمیته محترم به دور از رعایت قوانین و آیین‌نامه‌‌ها، چشم به حضور و رأی افرادی دارد که به بهانه‌‌های گوناگون در این نشست‌ها حضور نمی‌یابند تا حکم در زمان مورد نظر اعلام شود و مأموریت آنها رنگ بگیرد. مگر می‌شود قانون و آيین‌نامه با رأی و نظر شخصی افراد صادر شود؟ اگر قرار است افراد رأی بدهند، پس کتاب قانون چه نقشی در این کمیته دارد؟ آقایان، ده روز دیگر لیگ به پایان می‌رسد، این رأی برای بسیاری از تیمها اهمیت دارد
کد خبر: ۲۴۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴ 29 April 2012
آرای دو به دو یا نقض قانون و مقررات، یعنی قانونی است که دو عضو موافق آن و دو عضو مخالف آن هستند که با فشارهای خارجی و غیره به سود این و آن رأی می‌دهند.

تیم درآمدزایی فدراسیون فوتبال (؟) یا کمیته انضباطی این فدراسیون، درآمدهای گزافی را از باشگاه‌های محروم و صندوق‌های بیت‌المال به دست می‌آورد و با شعارهای رنگ باخته و تکراری ادای عدالت محوری درآورده و در خطوط دیگر حرکت می‌کند.

به گزارش «تابناک»، کتب قانون، ماده، بند و تبصره مشخصی دارد که دوستان در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، احکام پرونده‌های مربوط به این کمیته را طبق سلیقه، دانش و بینش خود صادر می‌کنند، نه قانون و عدالت، چرا که وقتی سکوهای ملتهب ورزشگاه‌ها شعارهایی علیه داوران سر می‌دهند، این قانون تنها مشمول برخی باشگاه‌ها می‌شود و در موارد دیگر، این مقررات رنگ می‌بازند.

در دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان، برخی سکوها که کمیته انضباطی آن را به باشگاه پرسپولیس منتسب می‌کند، شعارهایی علیه داور سر دادند که به فرض اینکه باشگاه پرسپولیس مقصر باشد، تماشاگران در چند بازی از حضور در ورزشگاه محروم می‌شوند، ولی جالب اینجاست که حکم کمیته انضباطی با جریمه ده میلیون تومانی باشگاه، کسر دو امتیاز از تیم و واگذاری نتیجه به سود میهمان اعلام می‌شود و جالب‌تر آن که کاپیتان پرسپولیس تشویق می‌شود! مگر می‌شود شما یک خانواده را زیر سؤال برده و جریمه کرده و از بزرگتر خانواده تقدیر کنید؟!

این حکم ناقص و سلیقه‌ای با درخواست باشگاه و پرداخت هزینه دادخواستی روانه استیناف می‌شود و این کمیته محترم به دور از رعایت قوانین و آیین نامه‌ها چشم به حضور و رأی افرادی دارد که به بهانه‌های گوناگون در این نشست‌ها حضور نمی‌یابند تا حکم در زمان مورد نظر اعلام شود و مأموریت آنها رنگ بگیرد، مگر می‌شود قانون و آیین‌نامه با رأی و نظر شخصی افراد صادر شود، اگر قرار است افراد رأی بدهند، پس کتاب قانون چه نقشی در این کمیته دارد؟!

آرای دو به دو یعنی چه؟ آرای دو به دو یا نقض قانون و مقررات، یعنی قانونی وجود دارد که دو عضو موافق آن و دو عضو مخالف آن هستند که با فشارهای خارجی مقامات به نفع این و آن رأی می‌دهند.

آیا احکام کمیته انضباطی و استیناف در شرایط عادی و منطبق بر قوانین و آیین نامه‌ها صادر می‌شود و یا فشارهای خارجی و سلایق در آن نقش دارند؟!
آقایان ده روز دیگر لیگ به پایان می‌رسد و این رأی برای بسیاری از تیم‌ها اهمیت دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
آقایان در آستانه بازی حساس پرسپولیس با الهلال بجای روحیه دادن به این تیم پرسپولیس را به حاشیه می برند
حسن زاده در حد و اندازه کمیته انظباتی نیست. اصلا این کاره نیست
کلا پرسپولیس رو بی خیال
پیروزی رو بچسبین!
انظباتی
خدا عمر اقای شریفی را زیاد کند خیلی از اقای حسن زاده بهتر بود ولی از همه بهتر اقای شاه حسینی بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان